Voor de Mol goed te raden moet je natuurlijk meer punten krijgen als dat je voor afvaller,winnaar,verliezer goed geraden blijkt te hebben. het hele spel draait natuurlijk om die ene Mol.
Ik vind het een slecht idee om strafpunten uit te delen als je de Mol fout zou hebben, want dan is het toch veel slimmer om de eerste keer niet met de pool mee te doen?
Vorige keer stond ik volgens mij op nr.244 goed he?
ik weet ook mn bijnaam weer, vorige keer was ik zjatti en kwam pas later op deze site.
alhoewel ik het toch altijd mis heb, maar dat maakt het wel leuker, direkt de mol doorhebben haal je meteen de spanning weg.
O ja, George had ik vrij snel door maar van die serie heb ik de eerste afleveringen gemist, de eerste aflevering die ik toen zag moest hij het opnemen tegen een stier en deed hij veel te moeilijk met het openmaken van een koffer, dat was eigenlijk veel te duidelijk, de belgische en de 2e serie van de Mol heb ik zelfs helemaal gemist.
Ik wist toen niet eens dat de serie uitgezonden werd. Ik had alleen de laatste 3 van de eerste serie gezien en dacht toen dat zo'n leuke serie slechts eenmalig zou zijn.
Ik zou nu heel graag die oude series nog willen zien.Iemand