Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
In de preview naar aflevering 3 zie je dat Liz heel verbaasd is. Roderick heeft volgens mij een pruik op (dat zegt ze volgens mij).
Volgens mij zegt ze 'pak' en niet 'pruik'.
JEUGDfoto's --> JEUGDjournaal --> Milouska ?!?
ik d8 ook pruik heb het nog ff 12 keer geluisterd en d8 tog egt dat ze zei ooo je hebt een pruik!!
[quote][color=white]Schrijf hier je Oplossing[/color][/quote]
Oplossing Puzzel 1: FluitkwartetUitleg:1) Je ziet een (blok) fluit2) Je ziet vier kaarten (4 kaarten >> kwartet spel anyone?)Oplossing Puzzel 6: Als een paal boven water staanUitleg:1) gelijke cijfers zijn gelijke letters.2) gezegde moet de oplossing zijn3) cijfer 2 = letter L.L. ... ...L ..V.. ..... .....Welke letters komen het vaakst voor in woorden? De N van nico, de E van Eduard en de A van Albert. Krijg je dit:AL. EEN .AAL ..VEN .A.E.R ..AANDat eerste woord moet dan wel ALS zijn. Geen ander woord is mogelijk in correct Nederlands.ALS EEN .AAL ..VEN .A.E.R S.AANALS EEN hmmm aal, als een paal, want je moet denken in richting van een gezegde.ALS EEN PAAL ..VEN .A.E.R S.AANKom je uit op:ALS EEN PAAL BOVEN WATER STAAN
blaaskwartet
Fluitkwartet, dus letter -f-
1. gerant2. retina3. antiek4. tuniek5. knuisthier is het de letter -a-
1. ar2. dra3. daar4. aarde5. beraad6. bejaardHier is het letter -b-
? r a? e n p ? a k r a e ? r fhet zou hier dus om de letter -r- gaan
A. HebbenB. TurnenC. StokenD. TicketE. TehuisF. HierinHier gaat het om de letter -i-
h e k s e r ijo a d so m t r e n tf e l ijd o r h e i d En hier zou het dus om de -k- gaan
fabriek
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
751 gasten en 6 vaste bezoekers