Wat geweldig dat alles weer actief is! Kan niet wachten tot het begint!
Maar daar komt meteen een probleem aan: ik ben niet meer studerend maar werkend EN ik heb een trage computer, wat betekent dat ik dit meest complete forum met geen mogelijkheid meer bij kan houden
! Nu al niet, dus als het geweld straks losbarst helemaal niet.
Ontzettend jammer, maar ik ben wel erg geinteresseerd in alle theorieen die jullie loslaten op de afleveringen en de site etc. Dat maakt de mol tenslotte echt interessant!
Er zitten vast veel mensen in het zelfde schuitje, dus zou het daarom geen idee zijn om een apart topic te openen (niet een waar iedereen op kan reageren, maar informatief of een column oid) waarin een van de vele ware mollenvangers alle grote theorieen van die week samenvat? Ik weet dat er tientallen fans zijn die dagelijks dit forum helemaal bijhouden. Voor hen zou het misschien een kleine moeite zijn om bijvoorbeeld op vrijdag
alle grote theorieen nav de aflevering en de site van die week op een rijtje te zetten. Ik zou daar in ieder geval superblij mee zijn!
Ik weet dat hier op de site vorige keren wel iets van een samenvatting stond, maar die was erg beperkt helaas. Terwijl ik het juist zo fantastisch vind om te lezen wat jullie allemaal uitzoeken en bedenken!
Groetjes B209910, voormalig actief mollenspeurder
PS sorry het is niet echt on topic maar ik kon zo snel geen geschikt topic vinden op mijn trage compu waar ik het kan posten... als het verplaatst moet worden dan hoor ik het wel!