Op één of andere manier werkt de hele naamgeving nog niet goed.
Ik kwam hier ooit eens binnen via wieisdemol.com. Een domein dat al enkele maanden voor een hardnekkige 404 zorgt. Gelukkig was daar de optie [ip]/widm/, hetgeen nu dus [ip]/wieisdemol/ zou moeten zijn. Echter, dit verplaatst mij naar realitynet.org/category8 of iets dergelijks. Een url waar ik niet ingelogd ben. Ik log vervolgens in, (krijg de standaard realitynet.org layout te zien :S), klik op 'Jouw berichten', moet wèèr inloggen, (tussendoor ook weer op 'Jouw berichten' klikken) klik op een onderwerp naar keuze, blijf ingelogd, ga naar pagina 2 van dat topic, weer uitgelogd... Ik heb me vandaag een stuk of 8 keer opnieuw in moeten loggen, het lijkt alsof ik telkens naar een ander domein wordt gestuurd. En de hele tijd die PHPSESSID in mijn adresbalk irriteert mij ook behoorlijk. Moet dat echt? Als ik het weg haal ben ik weer uitgelogd en als ik weer inlog staat dat kreng er weer. Vanmiddag stond het er zelfs 2 keer tegelijk. Ik hou ervan dit forum altijd open te houden in een apart tabje, maar als daar elke dag een extra PHPSESSID bijkomt, wordt dat lastig. Gevolg zal zijn dat ik hier veel minder ga komen (ja, enkel en alleen omdat er een schreeuwerige, onoverzichtelijke url in mijn adresbalk staat). En dat kan nooit de bedoeling zijn...