ik vind dat niet jammer . ik vind het zelfs heel stoer en getuigen van een sterk karakter als je als jongere niet rookt en drinkt.
want veel alcohol in je lijf is echt niet zo leuk hoor. zo dronken worden dat je de volgende dag niet meer weet waar je je schoenen gelaten hebt (buiten bij de voordeur) 's nachts bij thuiskomst heel zacht de trap opsluipen zodat je niemand wakker maakt en dan op de bovenste trede misstapt en naar beneden dendert...en er niets meer van herinneren als je met een gigakater wakker wordt de volgende dag en door die kater niets leuks meer kan ondernemen die dag.
ik ben het wel met je eens
Roken moet je gewoon nooit doen en drinken, tja..
je moet het met maten doen en je moet het doen omdat je het lekker vindt
niet omdat je wilt drinken
Zo dronken zijn dat je die avond de dag erna niet meer kan herrineren is niet leuk, had ik twee weken geleden gehad, die avond, tja... staat me bij dat ik het leuk vond, maar meer niet
Wil niet weten wat ik allemaal gedaan heb
En je heb een giga kater, ik was dronken van de sambouca en die dag erna moest ik al bijna over mijn nek gaan als ik drop rook (sambouca ruikt naar drop)
dus wolfmol, we willen niet dat je gaat drinken, ik vraag me alleen af of je bier de eerst keer wel lekker zou vinden