Auteur Topic: Aflevering 9: finale!!!  (gelezen 32796 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2005, 23:28:04 »
ik ben gewoon het laatste half uur in slaap gedonderd  :-X
Nu heb ik de ontknoping niet gezien, ik werd wakker bij de aftiteling  ::niet-ok::

argh, wanneer komt de uitzending online?  >:(
Same here ::rofl::  :-X
Gelukkig heb ik het wel opgenomen ;)

Maar ik vind het echt heel erg jammer dat het toch Yvon is ::ohno:: Ik was er nl al een klein beetje bang voor. Yvon lag te erg voor de hand dat ik er vanuit ging dat ze het niet was maar helaas ::niet-ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Freek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2005, 23:41:31 »
leuk dat MM gewonnen heeft!! Leuk dat Yvon de mol is!! maar vond de aflevering zelf minder, al heb ik wel vreselijk gelachen met het golfen!!
Some light in your eyes...

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2005, 23:42:03 »
Ik ben absoluut niet in slaap gevallen tijdens deze aflevering. Ik zat op het puntje van m'n stoel. Vooral de opbouw naar de ontknoping was erg goed in elkaar gezet. Met de stemmen van alle kandidaten op de achtergrond. "Marc-Marie is de Mol... Yvon deed wel erg verdacht... Zou Lottie dan de Mol zijn" >Erg goed de spanning opgebouwd.

Ik zat de hele tijd op de verkeerde Mol. Maar goed, that's all in the game. Ik ben benieuwd of Yvon nog grote molacties heeft gepleegd behalve een beetje dommer voordoen dan ze in werkelijkheid is (Brad Pitt, klooien met de telefoon in de links/ rechts opdracht). Ik hoop het wel.

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2005, 23:50:35 »
Ik ben absoluut niet in slaap gevallen tijdens deze aflevering. Ik zat op het puntje van m'n stoel.

Ik ook, mijn moeder heeft een kwartier voor de deur gestaat, muts, had nog zo gezegt dat de finale kwam. Kon niet zien wie het was, dus tv harder omdat de honden aan het blaffen waren, bleek het mams te zijn  ::) hahaha

Maar idd, geloof de uitslag nog steeds niet  :P, de alf. zelf was de minst leuke....
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline smoesje

• Forumlid
  • whacka whacka!
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2005, 23:51:45 »
ik ben nog helemaal overdonderd van het feit dat nu alles al bekend was gemaakt, het ging zo snel, je let even niet op en *baaaam* Marc-Marie is de winnaar, Lottie verliezen en Yvon de mol
gelijk na de mol een film kijken ging ook niet helemaal geweldig, nog helemaal perplex staan over al deze informatie in een keer....

Maar ik vond het wel een erg leuke aflevering weer en ook erg leuk voor MM
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline daakhaos

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2005, 00:26:02 »
Tsja, dit was toch met afstand wel de minste aflevering van de hele serie. Wat een pruts-opdrachten!  ::schaam::
Yvon heeft nog lekker wat staan huppelen voor dat ze na 30 minuten terugkwam, maar dat is natuurlijkniet het betere molwerk, iets meer spektakel had ik eigenlijk wel verwacht in zo'n laatste aflevering.

Wel mooi dat het juist diegene was die de minste mensen hier verdachten, toch erg knap!  ::ok::

Offline rr20

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 12-03-2005, 00:47:06 »
Wat spanning en coole opdrachten betreft was de laatste uitzending een grote domper. Trouwens wel  ::ok:: duim ophoog voor Yvon, ze was wel goed maar helaas heel weining in het openbaar gemold. Denk echt dat dit in de volgende reunie aflevering tegen gaat vallen. De productie (incl. montage) hebben er wel veel hints ingestopt, maar de mol was niet echt aan het saboteren, misschien meer aan het hint geven.
Marc-Marie ::ok:: heeft de serie echt heel leuk gemaakt, hij speelde het spel heel slim en was een tikkeltje vals maar daarom won ie wel (terecht).

Ik heb nu echt een hekel aan Lottie gekregen, in werkelijkheid is het best lullig voor haar dat ze de Mol niet is. Ik dacht echt dat ze het speelde (ze was mijn Mol), we weten nu wel dat ze in werkelijkheid echt een domme en saaie doos is. Ze heeft zoveel onaardige dingen over de andere kanidaten gezegd door de hele serie heen. Ze heeft het spel niet echt actief gespeeld in mijn optiek. Ik zou niet in haar schoenen willen staan, wat een domme aktie van haar... ze krijgt vast de andere kandidaten over haar heen... want ik denk dat iedereen die afviel gewoon op Lottie zat omdat ze dachten dat ze een (Mollen)doos aan het spelen was.

Ze heeft haar plaats in de finale echt te danken aan het feit dat ze close is met MM en Yvon. Laten we eerlijk zijn het is niet echt onverwachts dat nu juist die 3 in de finale zaten. Ze waren vanaf dag 1 al zo close, er zat totaal geen spanning meer in. Het leek wel een dagje uit voor bejaarden zo dat golfen met elkaar.

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #47 Gepost op: 12-03-2005, 00:55:55 »
Mooie ontknoping (al was het mij in feite halverwege de aflevering min of meer duidelijk, en helemaal toen MM de winnaar bleek ;))

Jammer dat het een beetje saaie eindopdracht was. Op zich wel humor, maar er had wel wat meer spanning en complexiteit in mogen zitten mi (zie gevangenisopdracht vorige serie, of schateiland van serie 3). Dat vond ik persoonlijk wel jammer.

Verder een mooi besluit van een heel mooie serie ;)

Lottie en MM well done, allebei verdiend, slim gespeeld mi - Yvon well done. Al heb je miss soms weinig moeten doen met alle andere mollen in het spel ;) Je hebt velen van ons echt op het verkeerde been gezet, en het op jouw manier gespeeld als jezelf ::jaja:: ::ok::

Wat zei George ook alweer.. De mol is zichzelf maar dan onder een loep gelegd, alle karakteristieken ahw uitvergroot..
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 12-03-2005, 02:22:48 »

Ik vond Yvon helemaal niet zo'n geweldige Mol.
De beste Mol tot nu toe vond ik toch George.
Had ik maar naar mijn jongste volwassen zoon geluisterd,
die riep al vanaf afl 1 dat Yvon de Mol was.
Ik vond eigenlijk deze hele Wie is de Mol lang niet zo goed als de voorgaande series.
Het was dat MM erin zat en een beetje de gangmaker was, anders was het helemaal saai geweest.
Ik ga me nu maar weer op de Farm, en PE storten, en vanaf 14 maart ook op de Bobo's.  ;D

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 12-03-2005, 09:41:25 »
Wel een aardige finale, maar kan nog steeds niet eens zijn met 'de ultieme serie'-uitspraak van Angela.

Het was een flauwe serie, met aardige maar matige opdrachten. Elke week zat ik te wachten op een angstaanjagende opdracht, zoals in serie 1 het bungeejumpen of in serie 3 het lopen over die lijn over het ravijn. Er waren geen intrigerende ingewikkelde opdrachten zoals die gevangenis in Canada of superopdrachten zoals de museumkraak.

Het inschakelen van hulpmollen en dan ineens zeggen 'nu kan ik het alleen wel af' vind ik een zwaktebod.

Als MM er niet in gezeten had, had ik zelden gelachen. Goddank zat hij er tot de finale in en is een terechte winnaar. Yvon, alhoewel bijgetrokken de laatste paar afleveringen, was ronduit onaardig en kortaf, zoals meer mensen overigens.

Nee beslist niet de ultieme serie  ::ohno::

Ma how, zeg!

Offline aless039

• Forumlid
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
« Reactie #50 Gepost op: 12-03-2005, 10:19:39 »
Vond t wel een wat lauwe aflevering, niks spectaculairs, nee beetje flauw. Wel leuk dan MM won, programma begon toch wel een beetje om hem te draaien ( door z'n konstante grappige uitdrukkingen), en iedereen gunt het hem ook. Lottie keek trouwens wel erg sneu maarja MM zat al weken op die Yvon en wist alles van haar. Goed gespeeld Marc-Marie!!!

Offline lovesz_florian

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 12-03-2005, 10:35:26 »
waar kan ik de final aflevering terug zien op de site? op de .nl site staat alleen de aflevering van vorige week. staat de goeie wel op deze site? xjes

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 12-03-2005, 10:41:44 »
waar kan ik de final aflevering terug zien op de site? op de .nl site staat alleen de aflevering van vorige week. staat de goeie wel op deze site? xjes

Hier kan je hem zien :)

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Ma how, zeg!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 12-03-2005, 11:33:40 »
Wat een vette anticlimax gisteravond! Ik was echt in shock dat er géén 'Wordt vervolgd' kwam! Ik had me totaal niet voorbereid op de ontknoping. Wel had ik tijdens de aflevering uiteindelijk in de gaten gekregen dat Yvon toch wel de mol was, maar ik had gehoopt dat ik mezelf deze week nog kon verbeteren in de pool! :\'( De serie vond ik achteraf wel leuk, maar niet echt denderend geweldig. Ik miste veel van de spanning die ik vroeger had. Dan sprong ik meters in de lucht na de executie en danste een half uur in het rond! Maar nu bleef ik gewoon met een kater op de bank zitten!

(trouwens wel tof dat Marc-Marie gewonnen heeft ::bravo::)
Tell me what your telescope says

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #54 Gepost op: 12-03-2005, 12:06:54 »
ik vond het een kei goede uitzending.. maarja ik heb al die andere niet gezien.. en iedereen heeft het maar over george, ben nu wel heel erg benieuwd hoe goed die was :P

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #55 Gepost op: 12-03-2005, 12:16:04 »
Wordt vervolgd... hele week gedacht bij de promo van vorige week wat Angela zei: Wie is... de Mol? ik kijk de hele week uit naar de 2 woorden: WORDT VERVOLGD. komt het niet... maar ja!!! deze serie is ook anders in elkaar gezet dan de andere 4 series doordat er nu maar 2 opdrachten in zaten, en ja de opdrachten vielen soms misschien wat tegen, maar daar en tegen kreeg je wel meer over de persoonlijkheden te weten!!

en ik zei aflevering 1 dat Marc-Marie zou gaan winnen omdat zijn ogen bij statistieken staan bij wieisdemol.nl neej, dat kon niet en dat is flauwekul omdat dat ieder jaar nog is geweest! en dan is dat nu niet!! DUS WEL HAHAHA ::jaja:: ::jaja:: ::joehoe::

en dat George een goede Mol was dat is ook zo, maar het ligt ook een grootdeel aan de groep hoe de Mol overkomt!! en we zeggen nu wel dat Yvonne niet gemolt heeft, but we'll see next week! ze heeft VEEL gemolt!! (opdracht 1, geen geld gebankt, laatste opdracht: golven oefenen gaat goed, als het er op aankomt is het slecht, en geen man vinden met die naam??? DIKKE TOETER!!)

Offline ~*Alma*~

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 12-03-2005, 13:37:54 »
Ik vind dat we niks te klagen hebben. :)
We hebben een nieuwe serie van de mol gekregen en het was een geweldige ook!!

Yvon, gefeliciteerd! Ik vond je echt een TOP-MOL!  ::ok::
Petje af, je hebt zoveel mensen op het verkeerde been weten te zetten!
Vanaf aflevering 1 heb ik puur op gevoel jou als mol gekozen, en naarmate de serie vorderde werd mijn gevoel met feiten bevestigd.
Bedankt voor deze geweldige serie waar jij je steentje aan bijgedragen hebt.  ::bravo::

En aan iedereen die ook Yvon als mol had, gefeliciteerd!  ::bravo::  ::ok::
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 12-03-2005, 13:52:43 »
MM was een goede afleiding voor Yvon. Er waren dus duidelijke hints naar Yvon: foto onder water, video over de mol. En de meesten denken dit kan niet, zo simpel?  ??? ;D
MM was openlijk aan het mollen en bij hem werd nog gedacht hij doet het zo openlijk dat niemand hem geloofd en dan is hij het natuurlijk toch. We zijn goed in de maling genomen >:D ;D

Offline Yvonfan

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 12-03-2005, 14:11:46 »
Alle afleveringen bleef Yvon mijn hoofdmol en gisteravond was het zo duidelijk....Yvon is de Mol  ::joehoe::

Offline Mathijs91

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 12-03-2005, 16:51:13 »
Hier kan je hem zien :)

http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist/
Ja I wish..Had heel graag 'm gezien, maar ja, op beide sites (uitzendinggemist en widm.nl) krijg je de aflevering van vorige week te zien :(
Kennis is macht.