Auteur Topic: Aflevering 9: finale!!!  (gelezen 32792 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #20 Gepost op: 11-03-2005, 22:18:23 »
Geweldige aflevering met een verrassend einde voor mij althans...

Ik ben zo opgegaan in de aflevering dat ik helemaal vergat te quoten, gelukkig hebben we de video nog ;) :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2005, 22:21:17 »
De opdrachten in de finale vielen me erg tegen trouwens. Normaal heeft de finale toch wel 'n hele mooie groots opgezette opdracht, maar helaas nu niet.  :-\\
Ja, dat vond ik ook heel jammer... al toen ik het volgende week stukje de vorige keer zag... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2005, 22:24:47 »
tja, stel je voor dat je het van iemand weet die bij de productie werkt ofzo, of je vader heeft het gehoord... en je weet het vanaf aflevering 2... het programma opzich is simpel van opzet, MAAAAAAAAAAAAAAAAR zolang je ALLES geheim houd, houd dat SUPER programma je zooooooo in je macht, niet te beschrijven gewoon!

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2005, 22:27:51 »
Sjaaaaaaa wat moet ik hier nu mee  :-\\ Ik vond het een hele leuk serie, na portugal de leukste. maar toch vond ik Yvon niet een hele sterke mol, george die jatte geld, yvon had het geld niet eens. Yvon zat vaak toch niet op goede posities. En er waren een paar over de top hints naar haar. Bv bij de duiken, je zag van alle kanidaten eerst het gezicht. Bij yvon zag je eerst de mol staan, en toen haar gezicht. Ook dat ze echt heel verdacht deed, door met dat fietsen lottie steeds te feliciteren vind ik ook als mol niet erg productief. Ze had beter die rijstschotel van wat extra chemicalien kunnen voorzien  :P
Maarjah MM als winnaar maakt voor mij alles goed. Hij was de smaakmaker van de serie.
Owja ik weet trouwens 100% zeker dat yvon een lasergun cursus heeft gehad. LEt's see of ik gelijk krijg. Een extra duik cursus niet in elk geval  ::vergroot::

Offline robster

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2005, 22:29:16 »
ik hoop wel dat als de mol terugkomt op de avro dat het dan terugkomt MET Angela. Niet met Dooske ofzo. Dan heb ik nog liever helemaal nooit meer een mol, dan een nieuwe mol met Tooske. Dan ga ik echt persoonlijk Tooske stalken en mollen tot ze ontslag neemt ofzo. Dat trek ik echt niet. Angela is bij de heup vergroeid met die formule, dus het is of een mol met angela, of geen meer!

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2005, 22:31:05 »
De eerste foto van WIDM 2005

met de mol op de voorgrond.
 ;) ;D

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2005, 22:32:46 »
WOW!!!!

Wat heeft Yvon het supergoed gedaan!!!

Ik zat de laatste afleveringen op Yvon en op Lottie...
Ik moet eerlijk zeggen dat Yvon mij bij de lasergame echt goed op het verkeerde been heeft gezet, want daarna dacht ik niet echt meer dat zij het was...
Geweldig hoe ze het heeft gespeeld!! SUPER!!!
Ik vind haar de beste mol ooit!!!

::ok::
Triomf!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2005, 22:38:23 »
marc-marie was echt een goeie mol!
toppertje!

mja t was een fout hoor, volgende week zullen ze 'm wel recht zetten.

volgens mij zit ik nog in de ontkno eh ontkennigsfase  :-X

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2005, 22:41:49 »
toppertje!

Stiekem hoop ik daar ook op... echt herhaling van vorige keer dit. Sorry hoor, maar ze durven het gewoon echt niet aan, denk dat de formule daar te groot/belangrijk voor is of zo. George was echt een juweeltje, dat blijkt maar weer.
No Milk today???

Offline Flogging Molly

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2005, 22:44:45 »
 wat een anti climax zeg!!

het laatste half uur was gewoon saaaaaaaaaaaaiii   :\'(  (behalve de uitslag dan)

Offline Lady C

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 11-03-2005, 22:47:11 »
toppertje!

Hahaha hier nog eentje hoor  8)
Ben echt helemaal ontgochelt, mijn mond viel echt open van verbazing toen Angela zei: " En het geld is voor.... MM"
Huh, nee, kan niet...  :o

Maar, eerlijk is eerlijk, doordat Yvon zo fanatiek het spel aan het spelen was om te willen winnen, heeft ze mij helemaal op het verkeerde been gezet  ::ok::
*ˇ._.ˇ* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *ˇ._.ˇ*

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-03-2005, 22:52:03 »
Maar, eerlijk is eerlijk, doordat Yvon zo fanatiek het spel aan het spelen was om te willen winnen, heeft ze mij helemaal op het verkeerde been gezet  ::ok::
::jaja:: Mij ook, absoluut!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2005, 22:54:38 »
De laatste opdrachten vond ik ook een beetje tegenvallen.  ::niet-ok:: Ik had het idee dat ze deze opdrachten op het laatste moment hadden verzonnen zodat de kandidaten nog wat extra geld verdienen. Yvon als mol vind ik wel leuk, ze stond heel lang als tweede op m'n lijstje achter Isabelle. :)
Alleen jammer dat ze dit keer wel gelijk in de aflevering vertelden wie de mol was, ik had me er helemaal op verheugd om de komende week alle afleveringen terug te kijken en dan alleen op de drie finalisten te focussen.
Nog even niks.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-03-2005, 22:59:07 »
Stiekem hoop ik daar ook op... echt herhaling van vorige keer dit. Sorry hoor, maar ze durven het gewoon echt niet aan, denk dat de formule daar te groot/belangrijk voor is of zo. George was echt een juweeltje, dat blijkt maar weer.

ja, het is natuurlijk altijd een risico!
maar de avro kan er ook niet alles aan doen he, het is ook een stuk persoonlijhkheid. maar wat meer gewaagds had er wel in mogen zitten!

maar geef toe: dit is minder erg dan elise.
en george was gewoon te geweldig  :-X

Offline garibaldi

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 11-03-2005, 23:03:37 »
het budget was op ofzo, beetje suf golven en dan wat vragen doen. Dat is toch wat minder dan de massale opdracht uit de vorige serie. (heli shot op een van de hoogste gebouwen van Canada) En die shute sprong van george enzo. Beetje jammer, want eerlijk is eerlijk deze aflevering stelde echt geen zak voor... Gelukkig was ik dood nerveus wie het zou worden  :D

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #35 Gepost op: 11-03-2005, 23:06:09 »
ja, het is natuurlijk altijd een risico!
maar de avro kan er ook niet alles aan doen he, het is ook een stuk persoonlijhkheid. maar wat meer gewaagds had er wel in mogen zitten!

maar geef toe: dit is minder erg dan elise.
en george was gewoon te geweldig  :-X

Ik vind het erger dan Elise, omdat dit in mijn ogen Elise #2 is.
En idd, aan George kan niemand tippen. Portugal toch echt beter dan deze serie, ook omdat er hier echt suffe opdrachten waren. Tis een beetje uitgewerkt, de formule denk ik... laat ik het zo zeggen, zonder Marc-Marie was er weinig aan geweest..
No Milk today???

Offline martha

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2005, 23:11:07 »
Ik rolde ook van mijn stoel  :-X , toen Angela zei dat het geld uit de pot voor Marc-Marie was. Ik dacht de laatste weken echt genoeg aanwijzingen te hebben zien voor Mol-Marc-Marie  :-\\.
Yvon was de enige die ik van TV een beetje kende, maar dat ze dít gepresteerd heeft, dat had ik niet achter haar gezocht. Heel goed Yvon, een prestatie, hier zijn veel mensen ingetrapt.
Heel benieuwd wat we volgende week te zien krijgen en hoe we al die (muziekale) hints hadden moeten interpreteren.

Offline Shira

• Forumlid
  • free spirit
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2005, 23:17:32 »
ik ben gewoon het laatste half uur in slaap gedonderd  :-X
Nu heb ik de ontknoping niet gezien, ik werd wakker bij de aftiteling  ::niet-ok::

argh, wanneer komt de uitzending online?  >:(
w00t!

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2005, 23:21:21 »
het budget was op ofzo, beetje suf golven en dan wat vragen doen. Dat is toch wat minder dan de massale opdracht uit de vorige serie. (heli shot op een van de hoogste gebouwen van Canada) En die shute sprong van george enzo. Beetje jammer, want eerlijk is eerlijk deze aflevering stelde echt geen zak voor... Gelukkig was ik dood nerveus wie het zou worden  :D

Volgens het dagboek van Angela op de .nl site, was de opdracht met de dilemma's ook echt een noodoplossing. Wat de oorspronkelijke bedoeling was schrijft ze niet, maar wel dat die vragen altijd een goede opdracht zijn om achter de hand te hebben.

Ben het trouwens wel met jullie eens, er zat echt voor geen meter spanning of vaart in de aflevering, afgezien van de laatste vijf minuten. Jammer wel.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2005, 23:24:09 »
mja, ik gil al de hele serie dat ik de opdracht niet zoveel vind. spanning mist idd een beetje.

maar genoeg gedramd, we mogen al blij zijn dat er weer een serie kwam, en nu nog 1 komt!