Auteur Topic: Aflevering 9: finale!!!  (gelezen 32795 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 9: finale!!!
« Gepost op: 11-03-2005, 19:16:18 »
In dit topic kun je vanaf net voor de uitzending alles kwijt over de finale van WIDM.  :)

Re: Aflevering 9: finale!!!
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2005, 20:23:14 »
Yo!!!!!! Zin in nog 4 minuten!! ::regenboog:: :D

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2005, 20:25:48 »
MOL ---- LOTTIE
VERLIEZER ----- MARC-MARIE
WINNAAR ----- YVON

::joehoe::

Offline S-type

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2005, 20:26:09 »
Wie is de mol... na de ster!!!! ::tandpastasmiley:: SPANNENDDD!!!

Offline muismuizenis

• Forumlid
  • I'm suffering... neverending moldreams
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2005, 21:22:31 »
nooooooooit verwacht, echt niet

en daarom dus: complimenten voor Yvon!!
(met dank aan MM voor zijn petjesmanier)

Offline ceetje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2005, 21:24:23 »
Ongeloof, verbijstering. Ik weet niet wat ik zeggen moet. Yvon de Mol? Da's raar. Ik moet even bijkomen. Tjonge zeg.  :D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2005, 21:25:50 »
YES  ::ok:: Ik heb gelijk  :D

Offline angela1

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2005, 21:27:38 »
sjeetje...wat heeft ze het goed gespeeld zeg...nu valt ook alles op zijn plaats. Ik zat al die tijd op lottie (al bleef ik tot net de laatste minuut twijfelen) maar mooi fout whahha. Terwijl ik de andere uitzendingen het halverwege al wist. Wat heeft ze me goed in het ooitje genomen. Echt een super Mol die Yvonne.

Op naar volgend jaar heb met veel plezier weer mee gedaan aan de pool en veel leesplezier gehad. Molfans bedankt weer

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2005, 21:31:42 »
Dat was wel effe onverwacht zeg!  :o  Lottie of Marc-Marie had me niet verbaasd, maar Yvon toch wel! Maar ze heeft 't goed gedaan hoor! Ik geloofde dat ze echt 'n fanatieke kandidaat was. Ik ben er volledig ingetrapt.  ::schaam::

De opdrachten in de finale vielen me erg tegen trouwens. Normaal heeft de finale toch wel 'n hele mooie groots opgezette opdracht, maar helaas nu niet.  :-\\ Maar de onverwachte ontknoping maakt weer 'n hoop goed!  ::ok::

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2005, 21:40:26 »
Onverwacht en ook teleurstellend zeg, een mol die amper gemold heeft. Misselijk zijn, wat een truuk!

LEkkere anticlimax. Ze durven geen relmol aan blijkbaar. Ok, Marc-Marie had gewoon de mol moeten zijn, maar Lottie was ook ok geweest. Maar Yvon... sorry dat is gewoon Elise #2
No Milk today???

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2005, 21:46:54 »
Ik wist het, Ik wist het, Ik wist het!!!!!!!!!

Ik heb vanaf het begin al gedacht: Yvon is de mol. En ik had gelijk!!! (Wel ff een keer geswitched, maar ja, de onzekerheid he, maar al zeker een paar afelveringen van te voren weer op Yvon)

Goed gedaan Yvon. Ik ben trots op je.  ::ok::
Je was een hele goede mol, maar ik had je door.  ::vergroot::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline diede

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2005, 21:49:13 »
Egt, wat een superr mol ::jaja:: Ik zat zelf nog een beetje te twijfele....tussen allemaal eigenlijk....mjaa, wel ontzettend leuk dat zij de mol is  ::jaja::
Ik weet het..............Jullie ook?

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2005, 21:49:34 »
Ik ging de finale in met een vaag voorkeur voor Lottie als mol, MM had ik definitief afgeschreven. In de loop van de aflevering hakte ik echter de knoop door: het moest Yvon wel zijn. En dat klopte.

(Denk ik toch terug aan Yvon als control freak. Dat ze de hele tijd alle fouten op Lottie en Jim afschoof. Prachtig!)

Offline robster

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2005, 21:51:14 »
echt petje af voor Yvonne hoor. Ik zat op het laatst nog op Lottie, hoewel mijn verstand me vertelde dat ik het fout had. Ik had wel in gedachte dat MM zou winnen. En t gekke was dat ik gedurende de uitzending een ingeving had dat Yvonne de mol was, tijdens de flashback naar de eerste executie. De eerste grote hint voor iedereen. Yvonne bleef als laatste over, en aangezien je een mol niet naar huis kan sturen, ging er niemand naar huis. Zo logisch allemaal.

Petje af hoor, en die televisierring moet naar De Mol, Yvonne heeft inderdaad genoeg gemold nu. Boer Zoekt Vrouw komt wel een andere keer!

ROB

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2005, 21:51:39 »
ohhh dus toch... ohh ze was echt echt goed.. en nu ga je denken van jaa dat was dus toch een mollenstreek zoals: dat je geen namen mocht noemen en eerste wat ze zei was: is it brad pit?! enz

nou ik zat eerst op roeland maar die ging er al snel uit dus toen zat ik op jim
toen zat ik op yvon, daarna marc marie
toen heel lang yvon.. en dankzij die stomme aflevering7 ;)  zat ik op marc marie!!!

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2005, 21:57:55 »
bij de laatste opdracht.. dat marc marie goed zat en yvon zei dat lottie haar zangkwaliteiten weg zou doen.. toen zei ik hard op shit ze is het.. en in me zelf.. NEEEEEEEEEH nu niet gaan switchen tis mm mm mm mm mm mm mm mm.. denk aan die 9theorie enzo :P haha maarja.. ze heeft het echt goed gespeeld!!

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2005, 22:10:41 »
 ::bravo::

Hieperdepieperdepiep,.....
HOERA !!
Alle Yvonnianen gefeliciteerd, (ik was er zelf 1 van al van voor de 1e aflevering maar toen was het echt een gok).
En sorry voor de Lottienaren en Marc-Marie-ers maar het moest nou 1 keer zo zijn.

Ik viel echt bijna van m'n stoel toen Angela haar zin afmaakte "en het geld is voor,................ Marc-Marie.
Ik had 100% zeker een 'word vervolgd' in beeld verwacht op dat moment.

Nu nog de televizier ring voor Angela (en niet voor 'boer zoekt vrouw' waar Yvon nog even mee doormolt) en volgend jaar een nieuwe serie,...
Bij de Avro,....
Met Angela,...
En met wat voor kandi's dan ook (als ze maar leuk zijn).

Game over, ::pinokkio::

Game on, ;) in 2006

::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2005, 22:14:10 »
Leuke aflevering, verrassende uitslag en Angela lekker vaak in beeld gezien! ;D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline ikkuhbender

• Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2005, 22:15:59 »
Geweldig Yvonne de Mol...  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::wist het bijna heeeeeeeeeel zeker, maar dankzij haar actie: 'Ik weet alles beter in hun hoofd, maar toch niet' wist ik het zeker!! YVONNE DE MOL!! FANTASTISCH!! BRABANT ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: Brabant de Mol en Brabant de winnaar ::jaja:: ::jaja:: en nou maar hopen op een nieuw seizoen Wie is... de Mol? misschien bij Talpa!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline suuz87

• Forumlid
  • Everybody lies!!
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2005, 22:17:51 »
nu kijk ik er heel anders tegen aan.. echt gek.. ik zat echt zowat heel de dag te denken van wie het was.. en dat is nu niet meer, je kijkt nu ook heel anders naar afleveringen wel jammer eigelijk :(!!!