Ik heb de vliegopdracht goed bestudeerd om te kunnen beoordelen of Lottie of Sander misleidend is geweest.
Sander zegt: we hebben afgesproken dat...
Dit ging over het om de as draaien. Hierdoor weten we dat Lottie en Sander van te voren dus afspraken gemaakt hebben.
Ik heb de stunts bekeken, maar ik vind het moeilijk om te zien hoe deze nu precies is opgebouwd.
Lottie zegt trouwens bij de 3e stunt heel duidelijk: ik kan niet zien wat boven en onder is...
Lottie roept tijdens de stunt achtereenvolgens:
- oh!
- recht omhoog, recht omhoog
- beetje naar links
- oh! (ha-ha)
- ik hang op mijn zijkant
- omlaag, omlaag, naar beneden, oh, naar beneden
- omhoog, omhoog
- ik hang bijna stil, ik hang bijna stil
- ... nog steeds stil.....zet de motor uit...
()- bocht naar links
Ik ben het met Sander eens dat omlaag-omlaag verwijst naar de 4e stunt. Ik kan deze beweging niet duidelijk bij de andere stunts herkennen.
Jim zegt: dat bij het kijken naar de stunts hem opviel dat wat er gebeurde en wat er gezegd werd niet correspondeerde, maar of dit over Lottie ging is niet duidelijk. Aangezien hij niet zichzelf bedoelde kan dit op MM slaan (maar dat was juist overduidelijk) of op Isbella haar beschrijvingen. Maar die werd geraden.
MM zegt: Lottie had de hele stunt niet beleefd, en dat vind ik verdacht (oidd).
Wat vinden jullie van de aanwijzingen van Lottie -in hoeverre er niet in geknipt is tenminste- en had Sander hier iets (over) duidelijks uit kunnen halen??
Sander koos nummer 4 omdat er een combinatie was van
1. om zijn as (dit heb ik Lottie zelf niet horen zeggen, dus geknipt, hierdoor is zij verdachter gemaakt.....)
2. naar beneden vallen (dit heb ik haar horen zeggen).
Lottie zei later dat het de minst spectaculaire stunt was.....