Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 53796 keer)

Offline dre

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol werkt verslavend
Re: Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 19-02-2005, 00:18:18 »
Iedereen alweer druk aan het molzoeken...Maar ik vond het helemaal geen leuke uitzending!  :\'( Nou jah, ik heb veel gelachen en op het puntje van mijn stoel gezeten totdat bekend werd dat En JIM en GIJS naar huis moesten. 2 van mijn 3 toppers! Zij maakten het programma coowl! Nu moet MM het helemaal alleen doen...jammer.
Erg jammer dat ze weg zijn, baal er erg van. Maar goed, even bijkomen en morgen weer hints zoeken en speuren naar de mol.  ::ok::

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-02-2005, 00:23:38 »
Vond deze aflevering ook tegenvallen! De enige leuke opdracht was met die krokodillen; de andere opdrachten zullen voor de deelnemers wel leuk geweest zijn, maar om naar te kijken was er niet veel aan. Kan ook komen omdat de opdracht met het vliegtuigje al in de Vlaamse Mol is geweest (en ik het dus al kende, is minder leuk)(maar dan hoop ik dat ze in deze serie ook nog een ikea-bed in elkaar moeten schroeven zonder gebruiksaanwijzing, dát was leuk!!!  ;D )

Jammer dat Jim eruit ligt, die voegde wel wat toe aan het programma. Nu zitten we met een stelletje 'wijven' opgescheept voor de laatste afleveringen.  :(
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Liek76

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 19-02-2005, 00:30:16 »
Leuke aflevering niet spectaculair en was weer veel te snel afgelopen.. Ik blijf bij mijn mol die ik al van dag 1 in mijn hoofd heb als de mol en dat is YVON  ;D

::love:: ::love:: ::love::

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #63 Gepost op: 19-02-2005, 00:39:41 »
Zeer jammer dat Jim eruit is  :\'( Ik vond hem wel een hele leuke kandidaat, hij was bijna mijn hoofdverdachte...Na Marc-Marie

Maar wat ik heeeeel vreemd vind...Isabelle had een vrijstelling maar moest toch de test doen, en ook bij het schermgedoe werd niet vernoemd dat ze vrijstelling had  ??? ???

Terwijl Lottie vorige week niet de test hoefde te doen  :o

raar toch of gewoon vanwege bezuiniging een slechte montage???
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 19-02-2005, 00:43:22 »
Ze zouden alleen een vrijstelling mogen verloten als IEDEREEN de vragen goed beantwoordde!
Isabelle was de enige, en kreeg dus niks.

Ben het trouwens met iemand (ergens in dit topic, weet niet meer wie) eens, dat het weleens een hint kon zijn dat Yvon als enige een filmpje te zien kreeg dat niet over krokodillen ging.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #65 Gepost op: 19-02-2005, 00:46:07 »
Ben het trouwens met iemand (ergens in dit topic, weet niet meer wie) eens, dat het weleens een hint kon zijn dat Yvon als enige een filmpje te zien kreeg dat niet over krokodillen ging.

Nee, ze kreeg dat filmpje van de eerste widm serie in Australië te zien, welke namen noemde ze eigenlijk allemaal?

Noemde ze de naam van de MOL eigenlijk wel?
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 19-02-2005, 00:49:23 »
Ze zouden alleen een vrijstelling mogen verloten als IEDEREEN de vragen goed beantwoordde!
Isabelle was de enige, en kreeg dus niks.

Oh dat heb ik gemist dan dat er alleen vrijstelling was als iedereen de vragen goed beantwoordde...Hadden ze net zo goed kunnen stoppen na net eerste foute antwoord.

Over dat Yvon alleen de mol kreeg te zien vind ik te makkelijk..Duidelijk een aanwijzing om haar expres verdacht te maken door de crew :-X

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 19-02-2005, 00:50:31 »
Nee, ze kreeg dat filmpje van de eerste widm serie in Australië te zien, welke namen noemde ze eigenlijk allemaal?

Noemde ze de naam van de MOL eigenlijk wel?

Ja Deborah heb ik gehoord. En Petra en Arnoud. Ik kan me persoonlijk totaal geen Arnoud herinneren, maar hij zat misschien in het filmpje. Ze noemde ook nog Willem, dat was fout, het moest Wil of Willy zijn (?) (herinner ik me persoonlijk ook niet) of Wilmie.
Is dit het of kan iemand me nog aanvullen?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #68 Gepost op: 19-02-2005, 00:51:05 »
Robin

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 19-02-2005, 00:51:53 »
Oh dat heb ik gemist dan dat er alleen vrijstelling was als iedereen de vragen goed beantwoordde...Hadden ze net zo goed kunnen stoppen na net eerste foute antwoord.

Nee, want ze konden nog wel geld verdienen met elk goed antwoord. Isabelle deed dat dus als enige.

Offline Lodewijk14e

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
« Reactie #70 Gepost op: 19-02-2005, 00:55:24 »
Ja Deborah heb ik gehoord. En Petra en Arnoud. Ik kan me persoonlijk totaal geen Arnoud herinneren, maar hij zat misschien in het filmpje. Ze noemde ook nog Willem, dat was fout, het moest Wil of Willy zijn (?) (herinner ik me persoonlijk ook niet) of Wilmie.
Is dit het of kan iemand me nog aanvullen?

'K-heb die eerste serie helemaal niet gezien of gevolgd ::schaam::
En me ook niet ingelezen of zo.
Deborah was toen dus de mol?

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 19-02-2005, 00:56:28 »
Deborah was toen dus de mol?

Ja klopt.
En als ze dan ook Petra en Robin noemde, had ze ook de winnaar en verliezer.
Weet iemand nog iets interessants over die Arnoud te noemen?

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 19-02-2005, 01:02:29 »
Nee, want ze konden nog wel geld verdienen met elk goed antwoord. Isabelle deed dat dus als enige.

Kee thanks dat had ik dus gemist!!

Offline Botje

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 19-02-2005, 01:05:26 »
Voor meer info over WIDM serie 1 moet je op de site van robbieazerty kijken:

http://www.geocities.com/robbieazertyui

Alles over welke mol-serie dan ook. Echt heel leuk.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 01:08:01 door Botje »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 19-02-2005, 01:21:15 »
Voor meer info over WIDM serie 1 moet je op de site van robbieazerty kijken:

http://www.geocities.com/robbieazertyui

Alles over welke mol-serie dan ook. Echt heel leuk.

Oke thnx, zeker leuk!
In ieder geval heb ik daar kunnen lezen dat Arnoud aflevering 2 afviel, in deze aflevering ging er een groepje van 3 personen (Willy, Robin en Petra) een opdracht doen waarbij Willy in een kooi met krokodillen moest. Er zit dus wel enige logica in de kandi's die Yvon noemt, waarschijnlijk heeft zij dus ook naar krokodillen zitten kijken, Willy noemt ze fout, maar kan ze verkeerd verstaan hebben, Robin en Petra waren daarbij, Deborah was de mol, dat wist ze misschien wel en Arnoud viel af, ook dat heeft ze dan waarschijnlijk gezien en daarom onthouden. Ze noemde Arnoud ook als eerste.

edit: sorry ik moet iets niet goed bekeken hebben, Willy viel dus af in afl.2. Nog even verder speuren wat er zo bijzonder aan Arnoud was!
« Laatst bewerkt op: 19-02-2005, 01:25:57 door tureluurs »

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #75 Gepost op: 19-02-2005, 01:40:38 »
haha ja, gezellig tussen de krokodillen en spinnen! :P
Crocodiles do not hunt on land thus it is safe to fish and walk along crocodile-inhabited pools

Bron  http://www.ontheroad.net.au/previous/February2001/feb01article.htm

Misschien viel dat allemaal wel mee  ;D

Offline Tasha

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 19-02-2005, 01:41:10 »
Wel gek trouwens, in het interview met Gijs en Jim op de nl site blijkt dat ze alletwee op dezelfde gestemd hebben. Terwijl uit de stemfilnpjes anders blijkt. De stemfilmpjes daar kun je dus geen ruk mee. Eerder al zei Viktoria dat ze op andere mensen had gestemd dan dat ze had gezegd. Zeggen en doen en dan nog het knippen in de uitzendingen, je kunt er geen ruk mee. Volgens mij zaten Gijs en Jim alletwee of op Lottie of op Sander.

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 19-02-2005, 01:48:27 »
Wel gek trouwens, in het interview met Gijs en Jim op de nl site blijkt dat ze alletwee op dezelfde gestemd hebben. Terwijl uit de stemfilnpjes anders blijkt. De stemfilmpjes daar kun je dus geen ruk mee. Eerder al zei Viktoria dat ze op andere mensen had gestemd dan dat ze had gezegd. Zeggen en doen en dan nog het knippen in de uitzendingen, je kunt er geen ruk mee. Volgens mij zaten Gijs en Jim alletwee of op Lottie of op Sander.

Right, het hele stemmen is gemanipuleerd en kan je dus helemaal niks mee.
Het enige wat je kan doen is gokken op de juiste mol, degene die het minst in beeld komt als verdacht is dus verdacht...
Sander,Yvon en Lottie vallen dus bij mij al af.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 19-02-2005, 01:53:52 »
Het enige wat je kan doen is gokken op de juiste mol, degene die het minst in beeld komt als verdacht is dus verdacht...
Sander,Yvon en Lottie vallen dus bij mij al af.

Het enige dat ik zeker weet is dat de montage afdeling er alles aan zal doen om de kijker om de tuin te leiden; derhalve valt deze veel te voor de hand liggende conclusie voor mij af. (na 4 molseries zou het makkelijk raden zijn op die manier)
Ik streep gewoon nog helemaal niemand door  ;D

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #79 Gepost op: 19-02-2005, 01:57:43 »
Marc-Marie zei trouwens letterlijk hetzelfde als de vorige uitzending, dat hij niet verdacht werd (weet ff de exacte woorden niet, maar komt nog wel). Vreemd...

Ja was hetzelfde fragment, maar dit maal kwam hij in beeld. M.a.w. dat is er in de vorige aflevering ingemonteerd (want hij zegt exact hetzelfde qua inhoud en intonatie ::jaja:: )
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you