Ik deumde voor 38% zodat er 2 zouden vetrekken,maar dan Sander ipv Jim.
Gijs ze vetrek is wel sneu omdat ik hoopte dat hij de finalen zou halen,maar in ierdergval de in Afvaller af 9 zou wezen. Dit omdat ik bijna zeker wist dat hij de waarheid vertelde de afgelopen weken en behalve de 2de aflvering op lottie zat.
Eventueel op MM,kiest hij toch weer voor Jim.
Het vetrek van Jim hebben we een beetje zien aankomen,domm domm en nog is domm niet gekozen heb.Dit omdat de muziekale aanwijzing naar oa hem leiden. Maar als je 5 daarvoor overtuigd bent dat hij eventueel de Winaar is,dan ben je daar moeilijk af tehouden.
Een andere aanwijzing lijde naar het getal '2' de 2 van ierder een filpje uit aflevering 2.
Gijs en Jim hadden dat alle bij.
Wat ik ook niet zo leuk vond was het volgende week filmje,het gevreesde lottie filmpje.
Maar Sander,MM en Jaspers zitten er ook nog in. In iedergal word de kans groter dat in deze volgorde> Isabell,Lottie,MM,Sander of Jaspers de mol is. Vooral omdat zeker is dat Isabell volgende week niet vetrekt. Dat Lottie,Isabell en MM vandaag ook nog extra aandacht kregen,nee dat maakt het niet makkelijker.
Meschien dat dit mijn lijstje word voor volgende week..
Lottie
Isabell
Yvon (Zat zij op Jim,maar bijt ze terug als een krokodil
en kiest uit eindelijk voor Isabell of Lottie als de Mol en word daarmee de winaar
of haalt Sander de finalen en zij net niet.
)
Sander
MM
Als lottie volgende week vetrekt (Dat hoop ik niet),dan is MM de winaar en koos MM uit eindelijk voor Isabell als de Mol,maar loog dan wel weken lang door de naam Isabell niet in de mond te nemen.
DAn is Dan is Sander of yvon de verliezer of afvaller in afl 9 omdat zij op lottie zaten.
Conclusie> Jaspers,Lottie of MM er uitvliegen en daarkomt Lottie nu nog bij.
En de Avro heeft volgende week of over 2 of 3 weken nog een verassing in petto.
Even terug naar aflevering 3,Ik verwacht dat ik binnen een week weer beter ben.
De terugkeer van Roeland
En Gijs moet nog naar Bali,dus komt nog eventerug in afl 9.