Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 53797 keer)

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 18-02-2005, 23:07:10 »
Wat was dit een geweldige aflevering, echt abnormaal!! ::oink:: 3 geweldige typische WIDM-opdrachten, megaspannende executie, geen vrijstelling verdiend, etc. etc.

Jim en Gijs eruit, wie had dit verwacht? ??? Heb weer ouderwets genoten, en mijn MOL Lottie zit er nog steeds in!! :)

Boekje gejat, foto gejat, kan het nog gekker allemaal? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline limone

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
« Reactie #21 Gepost op: 18-02-2005, 23:07:41 »
Marc-Marie blijft mijn mol. Reden: 1: tijdens de executie zie je dat het 38% is. Iedereen is in shock (handen voor de monden etc), maar Marc-Marie is zijn... veters aan het strikken  !!! Wist hij allang dat er 2 uit zouden gaan.
2: Hij pakt het geld aan van Gijs. Angela zegt (terecht): 'ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent voor 't geld'. MM: 'ja... dat denk ik wel' (met een smile van hier tot Darwin en weer terug   ).

Angela wist van te voren niet wie de mol was, maar tijdens de opnamen kwam zij er achter en had het goed (zelf gezegd). Tijdens die uitspraak dat hij het geld niet moest nemen, vernam ik te horen dat zij dacht dat MM de mol is. Conclusie: MM is en blijft de mol!

Verder: geweldig hoe hij de foto van Jim jatte en het terugstopte in zijn tas met: beter op je spullen letten... De M.      

En oehoehoehoeoo.... nog een loop en nog een loop, hhaha!!! Helemaal goed, die Marc-Marie...  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 18-02-2005, 23:08:18 »
Ik blijf nog steeds bij Lottie, maar ook mijn eerste mol Isabelle komt weer in beeld. Aangezien haar stukje uit het voorfilmpje volgende week niet aan de orde komt, blijft zij er ook dan in, en dus komt ze wel heel dicht richting einde. Daarnaast gaf ze aan bang te zijn voor spinnen en zo, maar bleef erg kalm naar die tv zitten kijken, en had ook als enige de vraag over de tv goed.

Maar ondanks dat, blijf ik als eerste keus toch bij Lottie.

Voor de mensen die dubbele letters/cijfers verzamelen: Lottie had 33 op haar t-shirt staan trouwens.

Dit staat overigens in het dagboek van de mol:

Citaat
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Eindelijk, eindelijk, eindelijk! In één klap twee weg. Ik wel niet zeggen dat ik er helemaal verantwoordelijk voor ben, maar toch…

Gijs die leefde wat mij betreft toch al dagenlang in de extra tijd sinds zijn spectaculaire terugkeer bij de Dutch Community. En Jim, tja Jim die vond volgens mij zelf al dat hij dagenlang in de extra tijd leefde en genoot met volle teugen van de tijd die hij hier had. Ik heb het ze beiden gegund, maar nu moeten we toch echt verder. Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje.Wat kun je dan doen? Ik vertel het jullie later, maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben.

Zat de mol IN een vliegtuigje? Aangezien Jim is afgevallen, blijven dan Isabelle, Lottie en Marc-Marie als potentiële mollen over.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #23 Gepost op: 18-02-2005, 23:09:05 »
Heerlijk spannende aflevering, door de schitterende locatie 'Goat Island' en de leuke acties van de kanidaten. De opdracht met het tv kijken was echt erg spannend, ik leefde helemaal mee met die arme kandidaten die het zo eng vonden. :o

Offline MrJasper

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 18-02-2005, 23:12:14 »
EJ HEBBEN JULLIE HET GEFLUIT BIJ DE EXECUTIE OOK WEER GEHOORD, precies hetzelfde als die andere keren. Kan dit iets beteken als morse of lettergrepen wellicht want dit is echt gemonteerd hoor!

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 18-02-2005, 23:13:34 »
'Sander is de Mol... Sander de Heer, waarvan niemand het verwacht, is de Mol'. Om in Gijs zijn taalgebruik te praten.

Sander heeft het al twee keer verkloot nu, op werkelijk on-mo-ge-lij-ke wijze. Ook een opmerking als 'of misschien heb ik zélf wel gesaboteerd...', terwijl de rest allemaal openlijk toegeeft als ze iets gedaan hebben dat niet normaal was (foto, boekje). Nee, meneer de Heer, de komende 5 weken ben je m'n Mol!

En wéér dat gefluit! Argh! Dit is echt de enige vogelsoort die je hoort. En is het niet zo dat 'de televisie' achtergrondgeluiden juist zoveel mogelijk wegfilterd... mits het opzettelijk hoorbaar moet zijn natuurlijk. Ik zeg: die fluittheorie nog even niet opgeven!
« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 23:25:12 door Domien »

Offline molsnol

• Forumlid
  • Al 15 jaar molloot..
« Reactie #26 Gepost op: 18-02-2005, 23:13:55 »
Ik blijf nog steeds bij Lottie, maar ook mijn eerste mol Isabelle komt weer in beeld. Aangezien haar stukje uit het voorfilmpje volgende week niet aan de orde komt, blijft zij er ook dan in, en dus komt ze wel heel dicht richting einde.

Dit is inderdaad wel raar. Het zou ook kunnen betekenen dat ze de winnaar wordt misschien?

Citaat
Dit staat overigens in het dagboek van de mol:

Citaat
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Eindelijk, eindelijk, eindelijk! In één klap twee weg. Ik wel niet zeggen dat ik er helemaal verantwoordelijk voor ben, maar toch…

Gijs die leefde wat mij betreft toch al dagenlang in de extra tijd sinds zijn spectaculaire terugkeer bij de Dutch Community. En Jim, tja Jim die vond volgens mij zelf al dat hij dagenlang in de extra tijd leefde en genoot met volle teugen van de tijd die hij hier had. Ik heb het ze beiden gegund, maar nu moeten we toch echt verder. Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje.Wat kun je dan doen? Ik vertel het jullie later, maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben.

Zat de mol IN een vliegtuigje? Aangezien Jim is afgevallen, blijven dan Isabelle, Lottie en Marc-Marie als potentiële mollen over.

Wauw, zou wel dom zijn van de mol zeg om zich in het dagboek te verraden. Ze zullen het zo wel verwijderen... ;)

Offline Sjoois

• Forumlid
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
« Reactie #27 Gepost op: 18-02-2005, 23:15:13 »
Ja die fluitjes...
Houdt t ooit op met die fluitjes?
 ::rofl::

It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 18-02-2005, 23:15:54 »
Wauw, zou wel dom zijn van de mol zeg om zich in het dagboek te verraden. Ze zullen het zo wel verwijderen... ;)
Hoezo verraden? Ik zie niet dat de Mol zegt dat hij/zij in een vliegtuigje zat?  ???

Offline Scabbers

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 18-02-2005, 23:16:49 »
Wat ik heel erg vreemd vond:
Tijdens de executie bleef het beeldscherm zwart. De 38% zag ik niet. De rode en groene schermen ook niet. Nu spreek ik ook iemand op MSN die het wel zag...

Ik weet niet wat ik nu moet denken...
Word ik gek of zo?? Maar ik weet zeker dat dat scherm zwart bleef!

Wel een erg leuke aflevering trouwens!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Freek

• Forumlid
  • Delta Goodrem
« Reactie #30 Gepost op: 18-02-2005, 23:17:27 »
'Sander is de Mol... Sander de Heer, waarvan niemand het verwacht, is de Mol'. Om in Gijs zijn taalgebruik te praten.

Sander heeft het al twee keer verkloot nu, op werkelijk on-mo-ge-lij-ke wijze. Ook een opmerking als 'of misschien heb ik zélf wel gesaboteerd...', terwijl de rest allemaal openlijk toegeeft als ze iets gedaan hebben dat niet normaal was (foto, boekje). Nee, meneer de Heer, de komende 5 weken ben je m'n Mol!

En wéér dat gefluit! Argh! Dit is echt de enige Mol die je hoort. En is het niet zo dat 'de televisie' achtergrondgeluiden juist zoveel mogelijk wegfilterd... mits het opzettelijk hoorbaar moet zijn natuurlijk. Ik zeg: die fluittheorie nog even niet opgeven!
Jaa ik snap sander ook niet meer!! Eerst was hij TE fanatiek en mocht niks fout gaan, en nu! Alles gaat bij hem fout
Some light in your eyes...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-02-2005, 23:19:20 »
Wat ik heel erg vreemd vond:
Tijdens de executie bleef het beeldscherm zwart. De 38% zag ik niet. De rode en groene schermen ook niet. Nu spreek ik ook iemand op MSN die het wel zag...

Idd ,de duimafdruk logo gewoonlijk altijd wit gekleurd was nu telkens zwart achter een groene of rode achtergrond  ???
When God created man, she was only joking!

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 18-02-2005, 23:21:12 »
Word ik gek of zo?? Maar ik weet zeker dat dat scherm zwart bleef!
Speel eens met het Contrast op je monitor, kan veel helpen, haha!
Beelden werden gewoon groen of rood, ondersteund door effecten.

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 18-02-2005, 23:22:55 »
Idd ,de duimafdruk logo gewoonlijk altijd wit gekleurd was nu telkens zwart achter een groene of rode achtergrond  ???

Word IK nu gek, of is die vinger altijd al zwart geweest?  ::schaam::

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 18-02-2005, 23:23:15 »
gijs zat op sander, gijs is eruit, conclusie: sander is echt niet de mol

ehe beter opletten volgende keer  ::tandpastasmiley::

Waar kan ik het "yvon kreeg een WIDM aflevering te zien is dit een hint" kwijt? ;)

iedreeen kreeg krokodillen filmpjes, Yvon kreeg WIDM? omdat ze weet wie de mol is? ( ze zit op lottie ), of omdat zij de mol is?  waren die filmpjes al van te voren bepaald? of werd dat op afstand bediend?

« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 23:27:37 door Quuipo »

Offline Rob2

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2005, 23:25:27 »
Jim die dit te mollen, MM die zit te mollen, Jim die eruit gaat...

Ja, nu wordt het een stuk duidelijk...niet  ::tandpastasmiley::

Offline Domien

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-02-2005, 23:26:22 »
gijs zat op sander, gijs is eruit, conclusie: sander is echt niet de mol

Note to Quuipo: Gijs zat op Jim.

Offline DaMart

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 18-02-2005, 23:28:16 »
Note to Quuipo: Gijs zat op Jim.

En Sander die op Jim EN Gijs zat....

Offline Yellow

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 18-02-2005, 23:30:50 »
Volgens mij zat Gijs op Jim en Jim op Gijs. :)

En Lottie... toen bekend werd dat er twee executies zouden zijn, bleef zij zo stoïcijns als wat. En dan dat "You'll never catch me alive, said he" bij de terugblik op vorige week. Kan het nog duidelijker?
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline jonnyboy

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 18-02-2005, 23:32:40 »
Wat een leuke aflevering  ;D , ben blij dat Gijs er weer uitligt vond die roeland weg gijs terug veels te storend...
Maar aan de andere kant ook wel jammer, nog maar 5 mensen!
Ik blijf nog steeds bij mijn mol Isabelle, de mol zegt dat de rest van de spelers het niet doorheeft terwijl ze erbovenop zitten zou dit te maken hebben met Jim die haar boekje steelt?
Misschien zit ik ook maar wat te bazelen maar was iig wel weer goede aflevering!  ::ok::