Ik blijf nog steeds bij Lottie, maar ook mijn eerste mol Isabelle komt weer in beeld. Aangezien haar stukje uit het voorfilmpje volgende week niet aan de orde komt, blijft zij er ook dan in, en dus komt ze wel heel dicht richting einde. Daarnaast gaf ze aan bang te zijn voor spinnen en zo, maar bleef erg kalm naar die tv zitten kijken, en had ook als enige de vraag over de tv goed.
Maar ondanks dat, blijf ik als eerste keus toch bij Lottie.
Voor de mensen die dubbele letters/cijfers verzamelen: Lottie had 33 op haar t-shirt staan trouwens.
Dit staat overigens in het dagboek van de mol:
Aflevering 6, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Eindelijk, eindelijk, eindelijk! In één klap twee weg. Ik wel niet zeggen dat ik er helemaal verantwoordelijk voor ben, maar toch…
Gijs die leefde wat mij betreft toch al dagenlang in de extra tijd sinds zijn spectaculaire terugkeer bij de Dutch Community. En Jim, tja Jim die vond volgens mij zelf al dat hij dagenlang in de extra tijd leefde en genoot met volle teugen van de tijd die hij hier had. Ik heb het ze beiden gegund, maar nu moeten we toch echt verder. Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje.Wat kun je dan doen? Ik vertel het jullie later, maar ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten. Ik ben heel benieuwd of jullie het allemaal een beetje doorhebben.
Zat de mol IN een vliegtuigje? Aangezien Jim is afgevallen, blijven dan Isabelle, Lottie en Marc-Marie als potentiële mollen over.