ik geloof dat ik je redenering niet helemaal kan volgen han.. je redeneert nu vanuit het geval dat de opdracht anders in elkaar had gezeten? nl opspringen = geld voor degene die het lukt, ipv foto?
Ik denk juist dat het juist zo vanaf het begin in elkaar is gezet (ik moet de aflevering nog nazien om het precies weer te horen).
En dat is juist ideaal: want zo weet je nooit wiens fout het nou is, is het de fout van degene die de foto maakt, of de fout van degene die de krokodil niet op laat springen. Anders is het wel heel duidelijk wie molt.
Je hebt wel gelijk met het feit dat als er geen foto is dat je dan niet mee mag doen met de opdracht en dan dus geen geld kan verdienen, dat is een goede observatie.
De foto die yvon gemaakt had die dan alsnog goedgekeurd wordt terwijl hij echt ook afgekeurd zou kunnen worden, angela had kunnen zeggen nee, sorry ik zie echt geen krokodil hier! - zou dan een aanwijzing kunnen zijn richting yvon. (daardoor kon zij alsnog meedoen met tv opdracht en die verprutsen -- maar is nu ik het schrijf ook raar, want als je niet mee mag doen is die 250 sowieso niet verdiend dus wat is het (mol) voordeel van mee doen met tv kijken?)
zoals ik het heb gezien heeft lottie danig haar best gedaan om de foto van yvon te verstieren, door niet te blijven staan, en heel ver naar achter te gaan staan, dan kun je echt geen lottie en krokodil tegelijk op de foto hebben, want je kan op zo'n klein bootje niet genoeg achteruit om beiden te fotograferen.
Yvon krijgt de schuld "want ze wou toch fotograaf worden" - yvon blijft roepen naar lottie: ga eens dichterbij, logisch want anders krijg je die foto niet voor elkaar. (als yvon de mol zou zijn zou het toch heel makkelijk zijn om dan de foto te maken en achteraf te zeggen dat lottie niet goed stond, dat had iedereen kunnen zien)
Lottie zit ook te mutsen bij de foto die zij later moet maken, door te laat te knippen waardoor de krokodil meerdere malen moet opspringen.
ik vind dat 2 heel duidelijke mol acties van lottie.
zie nu dat het een erg lang verhaal is geworden, ik hou dus even op