Eerste Vlaamse reeks had ik helaas niet gezien, dus ook niet goed of fout.
Eerste Nederlandse serie, zat ik vlgs mij al vanaf afl4 op Deborah. Dit mede doordat ik zag dat in de intro steeds de afvaller op het eind stond. Ik vond dit irritant, gaf teveel weg over verloop van het spel. Later bleek dit een "Verborgen" aanwijzing te zijn.
Tweede Vlaamse reeks, ook rond afl. 4 kwam ik op Hugo uit, mede door wegstrepen van andere kandidaten. 2 uit 2, niet slecht...
Toen de tweede Nederlandse serie. Compuart kwam toen net met deze site, met daarop alleen nog het forum + de overzicht-pagina's. Ik hoopte hier sneller tot de juiste Mol te komen. En die had ik, in de persoon van Sigrid. Ik was zo overtuigd, als hier de stoplichten op rood stonden, dacht ik meteen aan het rode haar van Sigrid: hier zat zij dus achter...
Later bleek het dus Nico te zijn.
In de derde serie had ik het forum achter me gelaten en speculeerde volop mee op de chat. Meen al vrij snel een waterdicht bewijs te hebben tegen Prince. De deceptie was groot, toen hij het spel moest verlaten. Heb toen lang rondgedraald rond Jantien, want George kon het in mijn ogen gewoon niet zijn, te duidelijk. Ja dus..
De derde Vlaamse reeks zat ik al vanaf de openingsscene op Marc. Ik zag hem lopen op de achtergrond toen een medekandidaat werd geïntroduceerd. De SanMarcoPlein versterkte mijn vermoeden en kon vervolgens overal Mollenacties van Marc verklaren. Eindelijk weer goed, stand is nu 3 uit 5!
De vierde Nederlandse serie heb ik wat minder fanatiek gevolgd. Deze kwam vlak na de Vlaamse reeks, had ook druk met andere activiteiten, kan me van deze serie het minst herinneren. Weet niet meer wie ik dacht, maar zat volgens mij wel fout..
En nu deze VIP-reeks: Had aanvankelijk DeHeer in gedachten, want als radiopresentator was hij net zo onzichtbaar als DeMol. Dit in tegenstelling tot de andere kandidaten, die wel iets op TV, in theater of film zichzelf hebben tentoongesteld. Na aflevering 2, de eerste met echte opdrachten, zat ik op Jim. En dat doe ik nog steeds, blijf volharden, tot hij weggeëxecuteerd wordt...