Voordat we
Eck en ik, want het schijnt dat verder niemand mee wil doen... ons in het carnavalsgedruis storten, eerst even dit:
De opdracht voor deze week is:
-Voorspel de afvaller in 'Wie is de Mol?' in de aflevering van 4 februari. Maak je keuze deze week bekend in je fan-topic en zeg waarom je dit denkt. Iedereen die de afvaller goed heeft krijgt een zwarte stem!!!
Ik denk dat er 2 afvallers zullen zijn deze week, want er zit na 3 weken nog steeds iemand te veel in het spel. Dus 2 afvallers. Molmotto van deze week:
Orde in de chaos scheppen. Dus ga ik 2 namen noemen van de kandidaten die té overduidelijk het hele spel tot een rommeltje maken. De nep-mol en de stoorzender dus. En dat zijn voor mij....Yvon & Victoria.
Nep-mol Yvon omdat ze me veel te veel denken aan Karen van de Portugalreeks, hoe obvious kun je jezelf presenteren?? Doet expres niks, houd niks in de gaten, laat opdrachten in de soep lopen etc. Ze speelt het spel misschien wel goed, maar zonder flair en dat vind ik leuk om naar te kijken. En ten tweede stoorzender Victoria, loopt altijd en overal als een kip zonder kop door heen te kakelen zonder ook maar 1 opdracht tot een goed einde te brengen en is in mijn optiek nou niet echt een geweldige toevoeging voor het programma.
Dat was het. Het orakel heeft gesproken.