Zo, ik ben eruit.
Maarliest
4 mensen hebben meegedaan, te weten Guikie, Chriz, Eck en Eirc. Alle 4 wisten zij de keuze hun favoriete kandidaat goed te onderbouwen. Maar er kan er maar 1 de beste zijn.
Maar allereerst de beloofde deelnameprijs. Iedereen die mee zou doen zou sowieso iets winnnen. Dus Eirc, Eck, Chriz en Guikie, gefeliciteerd met
Het geldt voor 2 personen, dus je kan iemand meenemen!
En dan de winnaar. Het was best moeilijk, maar na lang wikken en wegen is de winnaar geworden ....
Chriz!Chriz van harte gefeliciteerd! Niet alleen de keuze voor Lottie was origineel, maar ook goed onderbouwd en een vleugje humor. Uitstekend
Jij wint
Kan je op de MFD op de foto met je favoriete kandidaat.
Maar dat is nog niet alles. Ik vond die van Eck ook best goed. En aangezien hij vorige week ook net naast alle prijzen greep, is er een extra prijs voor hem
Eck, de poedelprijs is voor jou. Van harte
Maar dat is nog niet alles. De komende dagen ben ik niet in staat mijn fanclub te onderhouden. Komende week mogen jullie dat dus zelf doen.
Hier hebben jullie de sleutel, jullie kunnen dus zelf binnenkomen. De opdracht luidt: versier mijn fanclub. Het mag alles zijn, jullie mogen m'n fanclub schilderen, verbouwen, alles, zolang hij er nog maar staat als ik terugkom!
Succes