Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Het zijn toch wel van die vissen met een batterijtje erin en een plastic buitenkantje?Ik durf een vissenbak met levende vissen niet te verschonen ben erg tegen dierenopsluiting
Ik maak bij deze de winnaar van de kleurplaten wedstrijd bekend. Het aantal deelnemers was 3: Eck, Bakkertje en Eirc. Het was erg moeilijk. Allereerst heb ik besloten dat Bakkertje NIET wint. Hij was mooi, maar er zat weinig persoonlijke kwaliteit in, en daarnaast heeft Bakkertje vorige week al een prijs gewonnen. Dus het gaat tussen Eirc en Eck. Ik vond beiden erg mooi en vrolijk. Maar ik zit op een tropisch eiland en dat gevoel wilde ik ook graag krijgen en dat kreeg ik net iets meer bij de kleurplaat van......EIRCEirc gefeliciteerd En dan de prijs! Ik heb er lang over na moeten denken. Een erelidmaatschap, reis naar de bamama's of een doos met verrassing is niet origineel meer dus ik moest met iets anders gekomen. Ik heb wat bedacht, nl.... Zodat je net als ons CSCers kunt genieten van alle mooie tropische vissen die wij hier tegenkomen! Gefeliciteerd Maar Eck, ik ben de lulligste niet, als troostprijs kan je een beker warme chocomel gratis ophalen in de bar! Ook gefeliciteerd!
Let op! Belangrijke mededeling voor deelnemers van de prijsvraag!De uiterste inzendtermijn is verplaatst naar woensdagavond 23.59 uur, er wordt donderdag al een winnaar gekozen.Voor de reden, zie het vakantietopic op dit forum.
A - Dit is een andere opdracht dan de opdracht die ik heb gekregenB - Ik probeer de CSC een beetje interactief te houden voor mensen die niet (meer) mee doen
Leg uit wie jou favoriete kandidaat is de huidige WIDM serie. Wie dit het beste weet te onderbouwen krijgt een nog nader te bepalen prijs!
Idd, het is zo stil hier, ik verwacht hele mooie verhalen van jullie
@Eirc >>> Ik heb wel gelezen hoor wat daar stond voor je edit, ik verwacht iets prachtigs
Eirc mag wel beginnen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
722 gasten en 0 vaste bezoekers