Auteur Topic: Daisys fanclub  (gelezen 70087 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #160 Gepost op: 12-01-2005, 22:11:17 »
Dank je voor de aanmoedigingen Eirc. Ik heb m'n best gedaan met deze opdracht, ik heb geprobeerd iedereen het hier zo goed mogelijk naar de zin te maken, ik ben benieuwd :)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
« Reactie #161 Gepost op: 12-01-2005, 23:56:53 »
C of course. ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #162 Gepost op: 13-01-2005, 00:10:05 »
De meerderheid ging opnieuw voor C...

Eck: "Ik word al die spelletjes wel een beetje zat hoor." Xmoix: "Ja, Chriz ook al." Eck: "Zullen we een list bedenken." Xmoix: "Ja, klinkt goed. Wat had je in gedachten?" Eck: "Nou, we kunnen 'm zeggen dat we Heinz nodig hebben voor een feestje, en dat hij ook meemag en dat we al z'n drinken en eten betalen en dat we hem thuisbrengen!" Xmoix: "Het is het proberen waard!" Even later gaat de telefoon. Eck neemt op. Chriz: "Ja, met Chriz hier, wat hebben jullie besloten?" Eck: "Nou, het zit als volgt. Wij houden een CSC afterparty, maar we konden het adres van Heinz niet vinden. Het feest is morgenavond, we nodigen je bij deze uit, we betalen al je hapjes en drankjes." Chriz: "Serieus?" Eck: "Ja echt!" Chriz: "Oké, ik pak direct mijn privéjet, ik land morgenmiddag op Schiphol. Dan wil ik opgehaald worden." Eck: "Deal!" Chriz: "Ok hier is het adres." Chriz geeft Eck het adres van Heinz. Eck: "Dankjewel he, en tot morgen!" Chriz: "See ya!" Eck hangt op. Xmoix: "En?" Eck laat Xmoix het adres zien. Xmoix: "Bingo!" Eck: "Mooi, maar het is nu al laat, zullen we gaan slapen, dan gaan we Heinz morgen halen, LS heeft ons geen tijdslimiet gesteld." Xmoix: "Goed idee!"

Ergens in Amsterdam vind een mysterieus telefoongesprek plaats? "Wat hebben ze gezegd? Hahaha ... en ze denken dat jij ze geloofd? Hahaha, goed gespeeld hoor. Nou, we zullen morgen eens wat meemaken. Ik ben benieuwd wat ze zullen denken als het te zien zullen krijgen! Tot morgen he!"

Eck en Xmoix slapen het klokje rond. Om 10 uur staan ze naast hun bed en om 11 uur stappen ze de 'geleende' auto van Groenenman in. Ze rijden de snelweg op. Eck: "Hé cool, deze auto heeft een navigatiesysteem." Xmoix vind de gebruiksaanwijzing en stelt het adres van Heinz in. Xmoix: "Kijk dat is makkelijk, kunnen we gewoon op de weg letten." Een half uur gaat voorbij. "Bij de volgende kruising, linksaf." Xmoix: "Hahaha, wat een grappig stemmetje." Eck slaat linksaf. Dan klinkt er een knal. Eck: "Shit!" Hij stuurt de auto naar de kant." Xmoix stapt uit. Xmoix: "Damn it, we hebben een lekke band." Eck: "Dit is niet leuk meer." Xmoix vind een krik. Eck: "Ik heb geen idee hoe dit werkt, jij?" Xmoix: "Nee geen flauw idee." Eck en Xmoix staan in de middle of now-where, wat moeten ze doen?

Wat gaan ze doen?

A - Ze gaan toch proberen de lekke band te reparen, wat grappige taferelen opleverd.
B - Xmoix gooit al haar charmes in de strijd en regelt een lift
C - Eck en Xmoix lopen naar het dichstbijzijnde treinstation (15 kilometer verderop) en nemen de trein
D - Ze bellen Bakkertje en Lebon Simon en vragen advies

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #163 Gepost op: 13-01-2005, 00:16:02 »
A, ik wil ze wel zien klungelen. ::tandpastasmiley:: :P
2024: wie is de Mol?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #164 Gepost op: 13-01-2005, 00:27:43 »
Mijn gevoel zegt A

Maar ik ben in voor de B optie!!

OPTIE A neem ik maar!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 13-01-2005, 00:49:27 »
Vandaag (ja het is al donderdag) vind de ontknoping plaats van het verhaal rondom eck en xmoix. Vanaf 5 uur is de fanclub geopend en is er een leuk feest. Er is gratis drinken en eten. In de loop van de avond wordt dan de ontknoping gepresenteerd. Mis dit spektakel niet. Ik zie jullie !

::zwaai::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 13-01-2005, 07:26:33 »
Laat die twee maar even lekker verder klungelen...optie A dus
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #167 Gepost op: 13-01-2005, 09:48:31 »
Ik stem voorB
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #168 Gepost op: 13-01-2005, 10:33:53 »
B

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 13-01-2005, 12:59:55 »
B is het zeker weten, en vast met succes ook ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 13-01-2005, 14:51:10 »
Drie maal A, driemaal B, wie heeft de beslissende stem in huis? Bepaal mee hoe het verder gaat. Na de middageditie kunnen jullie nog 1x kiezen, vanavond is de ontknoping!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #171 Gepost op: 13-01-2005, 14:51:35 »
A

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 13-01-2005, 14:52:57 »
Ok, bij deze is het dus A geworden, ik ga nu het één-na-laatste verhaal schrijven! :)

Pff, kan je echt binnen 25 seconden dit topic lezen en antwoorden? Knap hoor ;)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #173 Gepost op: 13-01-2005, 14:54:35 »
haha goed he Daisy  ::rofl::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 13-01-2005, 15:11:38 »
Ik wacht af!! :P

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 13-01-2005, 15:12:11 »
Ik wacht af!! :P

Hij wordt extra lang, je geduld zal beloond worden ;)

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 13-01-2005, 15:14:32 »
Hij wordt extra lang, je geduld zal beloond worden ;)

is goed hoor...!!! Wel een leuk einde he!!  ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 13-01-2005, 15:20:13 »
De meerderheid ging voor mogelijkheid A...

Eck kijkt om zich heen. In de verste verte geen auto te bekennen. Xmoix: "Zullen we maar een poging wagen dan?" Eck: "We zullen wel moeten." En dus pakt Eck de krik en zet 'm onder de auto. Eck trekt en duwt maar er gebeurt niks. Dan waagt Xmoix een poging. Ze geeft een klap tegen de krik, maar die valt om, bovenop een schroevendraaier die weer bovenop de voet van Eck beland. Eck: "Auw, voorzichtig Xmoix!" Xmoix: "Sorry, doe jij het dan nogmaals als je het zo goed weet." Dan gaat de telefoon. Eck neemt op: "Hallo!" Bakkertje: "Hallo, met Bakkertje. Zeg wat klink je boos. Hebben jullie Heinz al." Eck: "Nee, we staan hier in de middle of knowhere met een lekke band! Grr!" Bakkertje: "O, nou dan zal ik jullie maar verder niet lastigvallen. Succes hè!" En Bakkertje hangt op. Eck: "Zucht, die heeft ook nooit iets zinnigs te melden." Xmoix: "In plaats van je op te winden, kan je beter meehelpen die auto te maken."

Na een uur heeft het duo eindelijk de band eraf gekregen. Dan komt er in de verte opeens een auto aangereden. Xmoix: "Kijk Eck, een auto, zullen we die aanhouden." Eck: "Goed idee!" Xmoix begint te zwaaien en het lijkt te werken. De auto knippert met z'n lichten en remt langzaam af. Hij parkeert langs de kant van de weg. Dan stapt er iemand uit. Het is .... Heinz! Xmoix: "Whaaaaaaaaaaaaaaaat! Dit kan niet!" Xmoix valt flauw. Heinz: "Ben ik zo schrikbarend eng?" Eck: "Wat doe jij hier nou weer. We moesten jou gaan zoeken." Heinz: "Ik kreeg een telefoontje dat jullie ergens met pech stonden, dus ik dacht, ik help jullie even." Eck: "Nou bedankt, wie belde jou." Heinz: "Dat doet er niet toe. Ik zou zeggen, stap in!" Eck en Heinz tillen Xmoix in de auto. Heinz neemt plaats achter het stuur en scheurt weg. De auto van Groenenman blijft achter in de middle of know-here.

Na een kwartiertje gaat de telefoon van Eck. Eck neemt op: "Hallo?" Chriz: "Ja, het is Chriz hier. Ik ben zojuist geland op Schiphol, ik weet niet waar jullie zijn maar ik zou opgehaald worden." Eck: "Momentje. Zeg Heinz, kunnen we eerst naar Schiphol." Heinz: "Komt voor de bakker!" Eck: "We zijn onderweg Chriz, over ca. 20 minuten staan we voor de aankomsthal." Chriz: "Prima, tot dan." Chriz hangt op. Xmoix is op de achterbank inmiddels bijgekomen van de schrik. Ze zegt tegen Eck: "Zeg, heb je LS al gebeld." Eck: "Nee, dat is een hele goede!" Eck pakt de telefoon en belt Lebon SImon op. LS: "Hallo?" Eck: "Ja hallo met Eck hier. We hebben Heinz gevonden, na ja, Heinz heeft ons gevonden eerder!" LS: "Dat is hele mooi. Waar zijn jullie nu?" Eck: "We zijn vlakbij Schiphol, we moeten Chriz ophalen van het vliegveld." LS: "Chriz? Na ja, ok. Maar daarna ogenblikkelijk naar Amsterdam komen, naar de RAI, ingang Zuid. Duidelijk?" Eck: "Loud and clear!" Eck hangt op. Xmoix: "En?" Eck: "Als we Chriz hebben opgepikt moeten we naar de Rai." Xmoix: "Wat moeten we daar nu weer?" Eck: "Geen idee, ik hoop maar dat het dan afgelopen is. Ik ben op."

Even later arriveren de 3 bij Schiphol en treffen al snel Chriz. Chriz: "Zozo, een heus ontvangst comité. Hoe is het met mijn mangrovertjes?" Eck: "Prima, alleen een beetje moe. Stap in, we moeten naar de Rai?" Chriz: "Zozo zeg, de Rai, jullie pakken het grootst aan." Xmoix zucht: "Ja, heel groots."

Als Heinz en co bij de Rai arriveren is het inmiddels alweer bijna donker. Heinz: "Weet je zeker dat LS de zuidingang bedoelde?" Eck: "Ja heel zeker!" Heinz rijdt op een hek af. En prompt gaat t open! Xmoix: "Ach ja, ik had niet anders verwacht." Heinz rijdt naar binnen. Ze staan midden op een lege parkeerterrein. Plotseling duiken er 4 mensen op, gemaskerd en volledig zwart gekleed. Eck: "What!" Xmoix: "Shit, help!" Chriz: "Wat doen we nu?"

Hoe gaat dit verder?

A - Eck belt de politie
B - Chriz stapt uit en probeert het op te lossen
C - Heinz scheurt weg in de hoop de 4 te slim af te zijn
D - Het viertal geeft zich over en wacht af wat er gebeuren gaat.

Dit is de laatste keuze mogelijkheid. Vanavond volgt de ontknoping! Wil jij meebepalen hoe dit verhaal afloopt. Breng dan nog éénmaal je stem uit. In ieder geval aan iedereen tot nu toe: hartelijk bedankt voor het stemmen! :D ::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #178 Gepost op: 13-01-2005, 15:23:07 »
D! het moet afrondend zijn!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 13-01-2005, 15:26:45 »