Optie D dus, reden zie hierboven...
Eck: "Xmoix, sorry, maar dat geld krijgt ie niet." Xmoix: "Nee, je hebt gelijk." Eck: "Wacht maar, ik los dit wel op." Groenenman komt aanscheuren. Als hij uitstapt, loopt Eck op hem af. Eck: "Groenenman, we hebben een besluit genomen." Groenenman: "En dat is?" Eck: "Nou dit." Eck balt z'n vuist en verkoopt Groenenman een knal. Hij valt op de straat. Eck: "Xmoix, stap in, we're out." Xmoix: "Ben je helemaal gek geworden?! .... Nou ok!" Xmoix stapt in en Eck scheurt weg. Xmoix: "Waar gaan we naar toe." Eck: "Naar mijn huis. Daar zijn we tenminste veilig."
Na 10 minuten komt Groenenman bij. Nog een beetje dizzy van de knal loopt hij naar het huis van Lebon Simon. Als hij eenmaal binnen is doet hij zijn verhaal: "Zo, ik wist dat Eck geen mietje was, maar dat hij zo sterk was, pfoe. Dat was niet de deal." Nostra: "Ik kan er over meepraten. Hij sloot mij op in de kofferbak." Lebon Simon: "Tsja, ik heb ze lelijk onderschat die 2. Maar binnenkort zal alles duidelijk worden. Wil je wat ijs voor op je hoofd Groenenman?" Groenenman: "Graag, ik heb knallende koppijn." Bakkertje: "Waar zouden ze nu heengaan?" Lebon Simon: "Eck heeft het rijk alleen, zijn ouders zijn op vakantie. Ik verwacht ze binnen niet al te lange tijd bij hem thuis." Bakkertje: "Ik ben erg benieuwd."
Na wat uurtjes rijden wordt Ecks huis bereikt. Hij parkeert de auto, opent z'n huisdeur en laat xmoix binnen. Eck: "Mooi, m'n ouders zijn op vakantie dus we hebben het rijk alleen." Xmoix: "Dus je moeder belde in Amsterdam niet?" Eck: "Nee joh, dat was LS, maar dat kon ik toen natuurlijk niet zeggen." Xmoix: "Ah, natuurlijk." Eck schenkt wat te drinken in en pakt wat koekjes. Ze gaan op de bank zitten. Eck: "Zullen we even TV kijken?" Xmoix: "Ja is goed!" Eck zet de TV aan. Hij schrikt zich het apenzuur. In beeld krijgt hij ... Lebon Simon. Xmoix: "Nee he!" Eck: "Aaaaaargh." LS: "Ja, dat is ff schrikken he. Maar ik blijf erbij, alles komt goed. Wij zijn hier met z'n 4tjes, Bakkertje, Nostradamus, Groenenman en ik. We missen nog één iemand en dat is Heinz. We kunnen zijn adres niet vinden, hij wilde het ook niet geven. We willen graag dat jullie hem vinden, voor morgen." Eck: "Ik heb geen zin meer in die spelletjes van jou LS!" Xmoix: "Ik zeg dat!" Lebon Simon: "Tsja, maar dan gaat er een aantrekkelijk aanbod voorbij. Ik wilde jullie nog eens een extra 1000 euro geven, Eck, jij je eerste 20 rijlessen gratis en xmoix, voor jou een cursus con-fu en een jaar gratis winkelen bij een groot warenhuis. Tsja, maar als jullie dat niet willen...." Eck: "Maar..." Xmoix: "We zitten er nu wel erg middenin he." Eck: "Zucht..."
Wat doen ze nu?
A - Ze gaan niet akkoord
B - Xmoix en Eck komen er niet uit en krijgen slaande ruzie
C - Ze gaan akkoord
D - Eck wil ook een jaar gratis shoppen en xmoix 20 gratis rijlessen, dan gaan ze akkoord