Auteur Topic: Daisys fanclub  (gelezen 70067 keer)

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Daisys fanclub
« Reactie #100 Gepost op: 10-01-2005, 15:41:40 »
begin je er mij nou ook al in te betrekken?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 10-01-2005, 16:31:52 »
Niet geheel verrassend kozen jullie optie D...

Eck: "Hij moet gewoon mee, ik wil die €1000,= mee." Eck loopt naar Nostradamus. Eck: "Nostra, we hebben een lekke band, wil je even komen helpen?" Nostra loopt mee. Eck doet de achterbak open. Op het moment dat Nostra het rezervewiel wil pakken, geeft Eck Nostradamus een duw. Hij valt de kofferbak in en Eck doet m dicht. Xmoix: "Wat doe je nou!" Eck: "Niet zeuren, maar instappen!" Xmoix stapt verbaast maar snel de auto in en Eck scheurt er vandoor, met Nostradamus in de kofferbak.

Eck racet over de snelweg. Eck: "We moeten opschieten, want het is bijna donker." Xmoix: "Maar wel opletten, straks worden we weer gepakt door de politie." Opeens klinkt er een raar geluid. Eck en Xmoix zijn geflitst! Eck: "Na ja pech, die boete moet LS zelf maar betalen, het is tenslotte zijn auto." Xmoix: "Inderdaad haha!"

Een uurtje later zijn Eck en Xmoix alweer terug in Amsterdam. Ze nemen Nostradamus mee naar de woning van LS. Maar deze is niet thuis, maar Bakkertje wel. Ze doet open en neemt de 3 mee naar binnen. Bakkertje: "Zo Nostra, hier ben je dan." Nostra: "Ja hier ben ik, maar niet geheel fris meer. Die Eck duwde me in een kofferbak, ik heb de hele rit naar hier in het donker gelegen, volgens mij ben ik bont en blauw!" Bakkertje: "Tsja, ze moeten wat doen om je hier te krijgen." Nostra: "Ik weet het, maar ik had niet verwacht dat ze voor deze methode zouden gaan." Eck en Xmoix kijken elkaar aan, wat is hier aan de hand?

Dan komt Lebon Simon binnen. "A dag vrienden, ik zie dat Nostradamus hier is gearriveerd, heel goed? Goede reis gehad Nostra." Nostra: "Grr...." LS: "Ik zie het al, niet dus. Hier, neem wat te drinken en wat te eten. Xmoix en Eck, jullie mogen ook aanschuiven als jullie willen." Eck: "Ik wil m'n geld en weg." LS: "Dat geld kan je krijgen, maar weg, heb ik daar iets over gezegd." Xmoix: "Maar..." LS: "Rustig maar, alles komt goed." Maar Eck vertrouwt het niet meer. Hij ziet op de keukentafel een mes liggen en pakt deze en loopt op LS af. Eck: "En nu ga je me vertellen wat er aan de hand is, ik wil weg, ik wil duidelijkheid én ik wil m'n geld." LS: "Rustig, rustig..." Xmoix: "Eck, wat doe je!" Bakkertje: "Eck, blijft rustig, leg dat mes neer." Maar Eck lijkt niet van plan zijn te breken....

Hoe loopt dit af?

A - LS vertelt onder bedreiging alles
B - Eck steekt LS neer en gaat er vandoor
C - Eck besluit alsnog het mes neer te leggen, onder druk van Xmoix
D - Eck wordt overmeesterd en overgedragen aan de politie
« Laatst bewerkt op: 10-01-2005, 16:34:10 door Daisy »

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #102 Gepost op: 10-01-2005, 16:37:09 »
C laat xmoix dr spierballen maar eens zien  ;D

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #103 Gepost op: 10-01-2005, 16:37:54 »
A

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 10-01-2005, 16:42:09 »
ik wil actie...maar dan van de kant van xmoix...kijken of ze wel zo lief is ::rofl::

C dus...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 10-01-2005, 17:32:50 »
ik wordt wel steeds kwader in het daglicht gesteld ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

c

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 10-01-2005, 18:03:44 »
A

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 10-01-2005, 19:53:27 »
D daar heeft XmoiX tenslotte al wat ervarring mee

Pardon?  ???  ???  ???  ???

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 10-01-2005, 19:56:45 »
C!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 10-01-2005, 20:04:08 »
Jullie kiezen ook altijd allemaal hetzelfde ::)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #110 Gepost op: 10-01-2005, 20:05:40 »
Ja, ik kan wel B gaan roepen, maar blijkbaar is het respect voor de grote leider niet zo groot dat daar naar geluisterd wordt en wordt er geluisterd naar 'de meerderheid'.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #111 Gepost op: 10-01-2005, 20:07:47 »
doe maar C
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #112 Gepost op: 10-01-2005, 21:50:33 »
Pardon?  ???  ???  ???  ???

Dan komt er opeens met piepende remmen een auto van links aangescheurd. Iemand met een bivakmuts stapt uit, trekt xmoix de auto in en rijdt. Eck schrikt zich het apenzuur, maar staat verstijfd aan de grond als xmoix wordt weggevoerd. Wat moet hij doen?

::)

Ik wilde eigenlijk B, maar aangezien LS zo'n goeie kerel is, kiest niemand voor dit scenario  :(
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #113 Gepost op: 10-01-2005, 23:10:40 »
Optie C.
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 11-01-2005, 00:16:57 »
Jullie kozen grotendeels voor keuzemogelijkheid C...

Lebon Simon: "Eck, blijf rustig, doe dit alsjeblieft niet." Eck: "En waarom zou ik 't niet doen! Ik heb er genoeg van. Al die geintjes, eerst ons opsluiten, vervolgens Nostra laten ontvoeren, die al vanalles blijkt te weten. Ik wil het weten nu." Eck doet een stap naar voren. Nostra: "Eck, denk toch na." Xmoix: "Eck asjeblieft, leg dat mes neer, waarvoor is het het waard. Als LS ons echt iets had willen doen, had ie het allang gedaan. We hadden onderweg naar Nostradamus er toch gewoon vandoor kunnen gaan. Kijk, ik heb hier 1000 euro in m'n handen. Die kan je ook pakken. Gooi dat niet zomaar weg. Eck, doe geen domme dingen en leg dat mes neer." Eck: "Maar ik wil weg!" Xmoix: "Het zal heus wel goed komen. Ik ben die rotgeintjes ook zat, maar ik wil hier goed uitkomen. Dus Eck, doe geen domme dingen en leg dat mes neer, voordat er gewonden vallen!" Eck kijkt om zich heen en realiseert zich dat hij niet verder zal komen. Eck loopt weg en legt het mes neer. Eck: "Goed, ik leg het weg. Maar ik ben niet van plan zomaar weer vanalles te gaan doen." Lebon Simon: "Een verstandige beslissing Eck. Bakkertje, haal eens wat te drinken, dat hebben we verdiend."

Het is inmiddels al laat geworden. Lebon Simon heeft een 3e champagnefles opengetrokken. Het is erg gezellig. Enkele uren later wordt xmoix wakker, met een enorme hoofdpijn. Als ze om zich heen kijkt ziet ze dat iedereen half bezopen op de bank in slaap is gevallen. Ze gaat naar de WC. Als ze terugkeert slaapt nog steeds iedereen. Als ze naar de bank loopt om te gaan zitten, valt haar oog op een bakje bovenop de kast. Daarin liggen een paar sleutels. Een paar autosleutels. Dit is de kans om weg te komen. Maar Eck slaapt als een blok en bovendien ligt Nostradamus half op hem.

Wat doet xmoix?

A - Xmoix gaat verder slapen.
B - Xmoix gaat voorzichtig proberen Eck wakker te maken om er samen vandoor te gaan.
C - Xmoix trekt Eck van de bank af en rent met hem het huis uit, met alle risico's van dien.
D - Xmoix gaat er in haar eentje vandoor

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #115 Gepost op: 11-01-2005, 00:52:04 »
B, Hij heeft met haar ontvoering ook haar ook geholpen!! dus dat kan ze nu mooi terug doen!

optie B dus  ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 11-01-2005, 07:16:24 »
B is me te mak aan...ik ga voor optie C
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #117 Gepost op: 11-01-2005, 10:40:16 »
Ik ga ook voor C
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #118 Gepost op: 11-01-2005, 11:19:51 »
D

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 11-01-2005, 12:07:58 »
B!  (nostra kan je nie ergens anders op gaan liggen :P)