De meerderheid koos voor optie A...
Xmoix: "Ik ga niet rijden in die auto." Eck: "Dan doe ik het wel, we moeten toch bij Nostra komen?!" Xmoix: "Weet je zeker dat je het kan?" Eck: "Lebon Simon heeft zelf gezegd, hij helpt ons wel." Xmoix: "Weet je het zeker?" Eck: "Ja, kom we gaan die sleutel zoeken." Ze lopen naar het kluisverhuur bedrijf. Eck: "Hallo, wij zijn vrienden van Lebon Simon en we hebben iets nodig dat in kluis 308 ligt." De man achter de balie loopt weg, en komt even later terug. "Hier, een paar autosleutels, en succes hè? Eck en Xmoix kijken elkaar aan, maar besluiten al snel de auto te gaan zoeken. Die is al snel gevonden.
Eck neemt plaats achter het stuur. Xmoix belt Bakkertje. Bakkertje: "Hallo, jullie gaan dus voor de auto? Dat is mooi. Eck, die stoel is vast te laag voor je, als je op dat knopje links drukt gaat ie omhoog en naar voren." Eck schiet direct naar voren, nog net niet tegen het stuur aan. Bakkertje: "Zit je goed? Mooi. Steek dan nu de sleutels in het contact slot, zet 'm in z'n achteruit en stuur naar rechts"......
Even later rijden Eck en Xmoix op de A12, op weg naar Nostradamus. Eck: "Dit is cool!" Xmoix: "Blijf bij de les, ik wil geen ongelukken!" Eck: "Rustig maar, rustig maar, gaat goed." Dan belt Lebon Simon: "Zo en gaat het goed daar?" Xmoix: "Ja hoor, gaat prima, Eck rijdt prima. O wacht Eck, je rijdt te hard, je mag hier maar 100!" Eck neemt gas terug. LS: "Ik hoor het al, het gaat prima zo. Zijn jullie er al bijna?" Xmoix: "Ik denk nog zo'n kwartiertje." LS: "Oké, bel even als jullie Nostradamus hebben!" Xmoix: "Doen we!" Xmoix hangt op. Xmoix: "Kijk die afslag moeten we .... shit politie!" Eck: "O nee toch, dat hebben wij weer! Wat moeten we nu doen?"
Wat doen xmoix en Eck nu?
A - Ze stoppen langs de kant van de weg
B - Ze doen net alsof ze niets zien en doen of hun neus bloed
C - Ze bellen Lebon Simon en Bakkertje
D - Ze gaan er vandoor