De absolute meerderheid was voor optie D. Dit is het verhaal voor vanavond, jullie kunnen wederom kiezen uit vier mogelijkheden en dan komt er morgen weer een vervolg!
Eck: "Jij moest zonodig met je neus in mijn zaken steken, als je met je handen van mijn telefoon was afgebleven was het nooit zover gekomen!" Xmoix: "Ach jij met je duistere zaakjes, we hadden nooit moeten gaan, gewoon naar de bioscoop ofzo. En dan is er maar vals spel gespeeld, ik heb een leuke tijd gehad. Maar ik wil nu weg." Xmoix pakt de zaag en smijt 'm weg. Helaas voor haar komt de bijl middenin een emmer terecht. Een enorm kabaal klinkt en binnen no-time staat Lebon Simon voor de neus van het duo. LS: "Ik heb nog zo gezegd, het komt allemaal goed. Niets is wat het lijkt jongens. Maar omdat jullie zo nieuwsgierig zijn, neem ik jullie wel mee. Kom we gaan naar boven." Eck en Xmoix volgen.
Lebon Simon neemt het tweetal mee naar de woonkamer. Eck en Xmoix schrikken zich een hoedje, als ze Bakkertje daar aantreffen. Eck: "Maar ... wat doe jij hier?" Bakkertje: "Hé hallo, alles goed. Met mij wel. Wat zijn jullie toch weer nieuwsgierig. Ga toch lekker zitten. LS, pak jij de chips, dan zullen we eventjes wat uitleggen." LS loopt naar de keuken, haalt de cola, sinas en chips tevoorschijn en neemt plaats.
LS steekt van wal: "Oké Eck en Xmoix luister goed. Jullie zullen me moeten vertrouwen, ik kan niet zeggen waarom ik dit doe, maar geloof me, alles komt goed. Maar ik heb Nostradamus hier nodig, maar hij reageert maar niet om mijn telefoontjes. Jullie kunnen hem hier krijgen." Eck: "En waarom zou ik dat doen? Straks sluit je hem net als ons op." Xmoix: "Ik wil gewoon weten waarom, punt uit." LS: "Dat kan ik jullie niet zeggen. Maar vertrouw me, het komt goed. Als jullie zorgen dat Nostradamus hier komt, geef ik jullie €1000,= de man, wat zeggen jullie daarvan." Eck en Xmoix kijken elkaar aan, wat moeten ze hier nu weer van denken...
Wat doen Xmoix en Eck met de aanbieding?
A - Ze accepteren het geld niet
B - Ze accepteren het geld, maar spelen vals spel
C - Ze accepteren het geld, en gaan de opdracht uitvoeren
D - Ze willen meer geld