Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ok�, om deze fanclub nog een beetje levendig te houden gaan we een forumquiz spelen. Wie het eerst met het goede antwoord komt krijgt een punt. Iedereen mag meedoen, kandidaten, ex-kandidaten, fans en zelfs de CSC host. Vraag 1? Lampje koos tijdens de finaleaflevering van de CMC 3 als mol voor...?[edit: vraag verduidelijkt]
Dan was het gewoon Mollenvanger, maar ik kan me nog vaag zoiets herinneren dat zij op het laatste moment geswitchd was ofzo en daardoor verloren had.
Goh, wat een verrassing, EIDM heeft de eerste vraag juist beantwoord
Vraag 2: Wie was de moordenaar van burgemeester Kolko?
Ik had 't kunnen weten Tussenstand1. EIDM - 2 ptnVraag 3: Welke 3 users die vorig jaar naar duivelseiland moesten wonnen geen enkel duel?Hoeveel nieuwe users registreerden zich op deze site in de maand januari 2004?(edit: nieuwe vraag, ik kan nergens het oude CSC forum vinden )
(edit: nieuwe vraag, ik kan nergens het oude CSC forum vinden )
Tussenstand1. EIDM - 3 ptn
Spannend hier
Ga naar mijn profiel, naar 'algemene statistieken' en dan zie je het nog wel staan.
Vraag 4: Welke forummer heeft dit gezegd, wanneer en in welk topic?"she was a showgirl,But that was 30 years ago, when they used to have a show"(zal ik de tussenstand van posten? )
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
698 gasten en 3 vaste bezoekers