Auteur Topic: Daisys fanclub  (gelezen 70079 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisys fanclub
« Reactie #180 Gepost op: 13-01-2005, 15:38:53 »
grumph ik twijfel tussen c en d....

doe maar...eh...eh...D...nee...C...eh nee...toch maar D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
« Reactie #181 Gepost op: 13-01-2005, 16:32:59 »
Ik ben eigenlijk niet zo voor het 'afwachten', maar toch kies ik deze keer voor D mocht het fout gaan, heb 112 zo gebeld
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #182 Gepost op: 13-01-2005, 17:14:04 »
D!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 13-01-2005, 17:34:02 »
ik zit ook met c en d in mijn hoofd...

ik kies D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #184 Gepost op: 13-01-2005, 19:02:50 »
Nou ik zit al klaar met de nootjes voor de laatste episode!!  ::jaja::

Nemen jullie ook! krijg ik anders nooit op!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 13-01-2005, 19:04:21 »
mmmm lekker.... ThanX Guikie...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 13-01-2005, 19:19:21 »
Wat hebben we nog meer in huis.

::ok::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #187 Gepost op: 13-01-2005, 19:24:46 »
Ik heb ook ff de frisdrankautomaat meegenomen en een pull bier!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 13-01-2005, 19:26:43 »
Dan moeten jullie wel even kunnen vermaken ::jaja:: ::ok::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 13-01-2005, 19:53:29 »
nu het slot nog :P

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 13-01-2005, 20:03:18 »
B
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 13-01-2005, 21:22:50 »
E
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 13-01-2005, 21:30:31 »
* Zet nog even een plaatje op.

Al zenuwachtig iedereen ;D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 13-01-2005, 21:32:04 »
 ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #194 Gepost op: 13-01-2005, 21:34:07 »
Nou ik wel!!  ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #195 Gepost op: 13-01-2005, 21:51:46 »
Leuke party, ik ben erg benieuwd naar het slot van het verhaal!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #196 Gepost op: 13-01-2005, 21:52:36 »
Nou anders ik wel! knalluh hier!!  8)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 13-01-2005, 22:30:48 »
Heinz: "Wat we doen? Wegwezen!" Heinz wil op het gaspedaal drukken maar Chriz houdt m tegen. Chriz: "Dit lijkt me geen goede oplossing. Misschien moet iemand met ze gaan onderhandelen. Chriz wil de auto uitstappen, maar wordt tegengehouden door Eck. Eck: "Ben je mal?! We bellen de politie!" Maar xmoix knikt nee. Xmoix: "Eck nee, ze staan al rondom onze auto, en aangezien we al zoveel meegemaakt hebben, vermoed ik dat dit er ook weer bijhoort. Laten we ons overgeven!" Eck: "Misschien heb je wel gelijk." De 4 stappen de auto uit met hun handen in de lucht. Het viertal wordt een zak over het hoofd gedaan en afgevoerd.

Een kwartier later gaan bij Eck en xmoix de zak af. Ze staan in een lege ruimte. Eck: "Wat is dit nu weer? En waar is Heinz? En waar is Chriz?!" Xmoix: "Het kan me niks meer schelen. Het zal allemaal wel." Xmoix gaat zitten. Eck: "Maar ik wil naar huis, ik vind het niet leuk meer. Was ik maar nooit naar die afspraak gegaan, dan had ik nu lekker thuis voor TV gezeten. Morgen begint Wie Is De Mol, dat wil ik niet missen." Xmoix: "Nee ik ook niet, ik hoop dat het tegen die tijd wel is afgelopen, het duurt nu wel erg lang!" Dan klinkt er opeens een stem door een intercom. Het is ... Lebon Simon!: "Zozo, Eck en xmoix, daar zijn jullie weer. Heb ik jullie weer laten schrikken. Nou ik kan jullie vertellen, dat was niet mijn bedoeling. Maar ik heb jullie vreselijk onderschat. Ik had nooit gedacht Eck, dat jij zo goed kon autorijden. Xmoix, je bent ontzettend gedreven en jij Eck weer, bent veel sterker dan ik dacht. Nostradamus en Groenenman zijn nog steeds blauw." Eck: "Dat zal ze leren." LS: "Rustig he, rustig. Ik heb nog één opdracht voor jullie. Xmoix, onder jou stoel zit een sleutel geplakt. Die past in de deur. Als je deur opent en naar echts loopt, loop je een podium op. Wacht daar op mij en dan krijgen jullie jullie beloning, en mogen jullie, als jullie dat willen, naar huis." Xmoix: "Meen je dat?!" LS: "Dat meen ik, maar ik denk niet dat jullie naar huis willen." Eck: "Tuurlijk wil ik naar huis. Komop xmoix, pak die sleutel en we gaan het geld halen en dan naar huis!" LS: "Je weet niet wat je mist hoor. Je kan je nog bedenken, nou tot zo dan maar." Xmoix haalt de sleutel onder haar stoel vandaan. Ze opent de deur en het duo loopt ruimte uit.

Ze lopen een podium op. Er is niemand. Opeens komt uit de colise Lebon Simon tevoorschijn. Zijn stem klinkt luid en duidelijk: "Nou xmoix en Eck, jullie hebben het gehaald. Het heeft jullie bloed zweet en tranen gekost, maar jullie zijn hier. Eck, zie je die knop daar? Als je daar op drukt, komt er 2000 euro uit het plafond naar beneden. Eck loopt naar de knop en drukt er op ......... en toen viel er een doek omlaag en klinkt uit de zaal: "SUPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Xmoix: "Wat?!?!" Eck: "Nee dat kan niet!" In de zaal staan alle csc afvallers: mangrovevrouw, lautjuh89, hagar, bertha531, intikker, kim, groenenman, elmar, annuh, kolko, nelisje, giorgio, cora bora, ville, dorine, tijgertje, stormpie, heinz en nostradamus, host Chriz en megafans Bakkertje, Bail, Guikie en Eirc. Lebon Simon: "Jaja, hadden we jullie toch mooi even beetgenomen." Eck: "Maar, he, hoe kan dit?" Xmoix: "Lebon, wat is hier aan de hand." Lebon Simon: "Dat zal ik jullie haarfijn uitleggen. Na elke afvalronde is een enquete gehouden welke mangrovebewoners het populairst waren. Jullie 2 staken daar met kop en schouders bovenuit. Chriz heeft mij na afloop benaderd en vroeg me of ik mee wilde helpen aan een heuze CSC reallife serie. Jullie 2 moesten het speerpunt worden, maar zonder dat jullie het wisten. Zonder dat jullie het wisten zijn jullie de hele tijd gefilmd. Alles wordt na afloop van mijn speeche gemonteerd en jullie krijgen de eerste exemplaren. De opbrengst van de DVD's gaan naar het goede doel." Eck: "Maar dat is te gek!" Xmoix: "Maar al die problemen, hoe is dat dan geregiseerd?" Chriz doet een stap naar voren. "Xmoix en Eck, dat zal ik jullie allemaal haarfijn uitleggen."

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 13-01-2005, 22:31:02 »
We achtervolgden jullie al vanaf de dam. Op dat terrasje hebben jullie niet goed opgelet, want Elmar zat achter jullie verkleed met een microfoontje, zodat we alles hebben gehoord. Degene die naast Lebon Simon in de auto zat, dat was Hagar. Met dank aan Kim hebben we een tijdelijke stroomstoring rond Utrecht weten te creëren, zodat jullie met de auto zouden gaan. En voor het geval jullie de bus zouden nemen, hadden we Giorgio en Ville daarin gezet, maar die zijn jullie niet tegengekomen. Die politie die achter jullie zat op de snelweg, was ook nep. In die auto zaten namelijk Cora Bora en Tijgertje verkleed als politie agent. Dat hadden jullie moeten weten, want de politieauto was een gespoten Subaru." Cora roept vanuit de zaal: "Eck, wil jij nooit meer zo roekeloos rijden, ik zat bijna onder een vrachtwagen!" Eck: "Sorry Cora!" Lebon Simon: "Daarom krijg je straks die 10 rijlessen van mij alsnog cadeau Eck!" Vanuit de zaal klinkt applaus.

Chriz gaat verder: "Nostradamus was ook van tevoren ingelicht, hij droeg al die tijd een microfoontje, alleen was niet gepland dat hij door jullie in de kofferbak gepropt zou worden, maar gelukkig hadden we daarvoor enkele camera's in de auto verstopt. Dat mes lag expres op de keukentafel. We hadden voor de zekerheid boven wat mensen verstopt voor de veiligheid, onder wie Dorine en Kolko. Van Groenneman wisten wij zijn kennis van auto. Alleen Eck, wil je de volgende keer niet zo hard slaan, zoals je ziet is Groenenman nog steeds niet helemaal herstelt van zijn klap!" Eck kijkt naar Groenenman. Hij heeft een groot verband om zijn hoofd. Chriz vervolgt: "We hadden daarna rekening gehouden dat jullie naar Eck zouden gaan, dus we hadden van tevoren wat met zijn TV gedaan, zodat jullie Lebon zouden zien. Heinz had van tevoren instructies gekregen dat jullie zouden komen. Vlak voor jullie lekke band reden jullie langs hem. Wat jullie nog niet weten is dat hij vlak voordat jullie langsreden wat spijkers op de weg heeft gegooid, zodat jullie een lekke band kregen. En tenslotte over mezelf, ik was natuurlijk allang in Nederland, waarom zou ik anders zo'n goed bereik hebben." Xmoix: "Tsja, 't was me het avontuurtje wel." Nostradamus doet nog een stap naar voren en neemt het woord: "Ik denk dat we allemaal wel een enerverend weekje achter de rug hebben. Daarom wil ik tot slot graag een toost uitbrengen. Allereerst op Xmoix en Eck, ze hebben ons een week vol plezier bezorgd. Ook op iedereen die heeft meegewerkt. En tenslotte wil ik graag iedereen die nog op het eiland zit of op duivelseiland nog ontzettend veel succes wensen. Laten we op hen allemaal een toost uitbrengen!" Er klinkt weer applaus uit de zaal. Lebon Simon, Chriz, Xmoix en Eck pakken ook een glas en heffen deze: "Proost!"

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #199 Gepost op: 13-01-2005, 22:37:24 »
Mooi verhaal daisy!! Je hebt mij in ieder geval een week geboeid!!  ::ok:: ;D