Heinz: "Wat we doen? Wegwezen!" Heinz wil op het gaspedaal drukken maar Chriz houdt m tegen. Chriz: "Dit lijkt me geen goede oplossing. Misschien moet iemand met ze gaan onderhandelen. Chriz wil de auto uitstappen, maar wordt tegengehouden door Eck. Eck: "Ben je mal?! We bellen de politie!" Maar xmoix knikt nee. Xmoix: "Eck nee, ze staan al rondom onze auto, en aangezien we al zoveel meegemaakt hebben, vermoed ik dat dit er ook weer bijhoort. Laten we ons overgeven!" Eck: "Misschien heb je wel gelijk." De 4 stappen de auto uit met hun handen in de lucht. Het viertal wordt een zak over het hoofd gedaan en afgevoerd.
Een kwartier later gaan bij Eck en xmoix de zak af. Ze staan in een lege ruimte. Eck: "Wat is dit nu weer? En waar is Heinz? En waar is Chriz?!" Xmoix: "Het kan me niks meer schelen. Het zal allemaal wel." Xmoix gaat zitten. Eck: "Maar ik wil naar huis, ik vind het niet leuk meer. Was ik maar nooit naar die afspraak gegaan, dan had ik nu lekker thuis voor TV gezeten. Morgen begint Wie Is De Mol, dat wil ik niet missen." Xmoix: "Nee ik ook niet, ik hoop dat het tegen die tijd wel is afgelopen, het duurt nu wel erg lang!" Dan klinkt er opeens een stem door een intercom. Het is ... Lebon Simon!: "Zozo, Eck en xmoix, daar zijn jullie weer. Heb ik jullie weer laten schrikken. Nou ik kan jullie vertellen, dat was niet mijn bedoeling. Maar ik heb jullie vreselijk onderschat. Ik had nooit gedacht Eck, dat jij zo goed kon autorijden. Xmoix, je bent ontzettend gedreven en jij Eck weer, bent veel sterker dan ik dacht. Nostradamus en Groenenman zijn nog steeds blauw." Eck: "Dat zal ze leren." LS: "Rustig he, rustig. Ik heb nog één opdracht voor jullie. Xmoix, onder jou stoel zit een sleutel geplakt. Die past in de deur. Als je deur opent en naar echts loopt, loop je een podium op. Wacht daar op mij en dan krijgen jullie jullie beloning, en mogen jullie, als jullie dat willen, naar huis." Xmoix: "Meen je dat?!" LS: "Dat meen ik, maar ik denk niet dat jullie naar huis willen." Eck: "Tuurlijk wil ik naar huis. Komop xmoix, pak die sleutel en we gaan het geld halen en dan naar huis!" LS: "Je weet niet wat je mist hoor. Je kan je nog bedenken, nou tot zo dan maar." Xmoix haalt de sleutel onder haar stoel vandaan. Ze opent de deur en het duo loopt ruimte uit.
Ze lopen een podium op. Er is niemand. Opeens komt uit de colise Lebon Simon tevoorschijn. Zijn stem klinkt luid en duidelijk: "Nou xmoix en Eck, jullie hebben het gehaald. Het heeft jullie bloed zweet en tranen gekost, maar jullie zijn hier. Eck, zie je die knop daar? Als je daar op drukt, komt er 2000 euro uit het plafond naar beneden. Eck loopt naar de knop en drukt er op ......... en toen viel er een doek omlaag en klinkt uit de zaal: "SUPRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Xmoix: "Wat?!?!" Eck: "Nee dat kan niet!" In de zaal staan alle csc afvallers: mangrovevrouw, lautjuh89, hagar, bertha531, intikker, kim, groenenman, elmar, annuh, kolko, nelisje, giorgio, cora bora, ville, dorine, tijgertje, stormpie, heinz en nostradamus, host Chriz en megafans Bakkertje, Bail, Guikie en Eirc. Lebon Simon: "Jaja, hadden we jullie toch mooi even beetgenomen." Eck: "Maar, he, hoe kan dit?" Xmoix: "Lebon, wat is hier aan de hand." Lebon Simon: "Dat zal ik jullie haarfijn uitleggen. Na elke afvalronde is een enquete gehouden welke mangrovebewoners het populairst waren. Jullie 2 staken daar met kop en schouders bovenuit. Chriz heeft mij na afloop benaderd en vroeg me of ik mee wilde helpen aan een heuze CSC reallife serie. Jullie 2 moesten het speerpunt worden, maar zonder dat jullie het wisten. Zonder dat jullie het wisten zijn jullie de hele tijd gefilmd. Alles wordt na afloop van mijn speeche gemonteerd en jullie krijgen de eerste exemplaren. De opbrengst van de DVD's gaan naar het goede doel." Eck: "Maar dat is te gek!" Xmoix: "Maar al die problemen, hoe is dat dan geregiseerd?" Chriz doet een stap naar voren. "Xmoix en Eck, dat zal ik jullie allemaal haarfijn uitleggen."