De meerderheid ging voor mogelijkheid A...Eck kijkt om zich heen. In de verste verte geen auto te bekennen. Xmoix: "Zullen we maar een poging wagen dan?" Eck: "We zullen wel moeten." En dus pakt Eck de krik en zet 'm onder de auto. Eck trekt en duwt maar er gebeurt niks. Dan waagt Xmoix een poging. Ze geeft een klap tegen de krik, maar die valt om, bovenop een schroevendraaier die weer bovenop de voet van Eck beland. Eck: "Auw, voorzichtig Xmoix!" Xmoix: "Sorry, doe jij het dan nogmaals als je het zo goed weet." Dan gaat de telefoon. Eck neemt op: "Hallo!" Bakkertje: "Hallo, met Bakkertje. Zeg wat klink je boos. Hebben jullie Heinz al." Eck: "Nee, we staan hier in de middle of knowhere met een lekke band! Grr!" Bakkertje: "O, nou dan zal ik jullie maar verder niet lastigvallen. Succes hè!" En Bakkertje hangt op. Eck: "Zucht, die heeft ook nooit iets zinnigs te melden." Xmoix: "In plaats van je op te winden, kan je beter meehelpen die auto te maken."
Na een uur heeft het duo eindelijk de band eraf gekregen. Dan komt er in de verte opeens een auto aangereden. Xmoix: "Kijk Eck, een auto, zullen we die aanhouden." Eck: "Goed idee!" Xmoix begint te zwaaien en het lijkt te werken. De auto knippert met z'n lichten en remt langzaam af. Hij parkeert langs de kant van de weg. Dan stapt er iemand uit. Het is .... Heinz! Xmoix: "Whaaaaaaaaaaaaaaaat! Dit kan niet!" Xmoix valt flauw. Heinz: "Ben ik zo schrikbarend eng?" Eck: "Wat doe jij hier nou weer. We moesten jou gaan zoeken." Heinz: "Ik kreeg een telefoontje dat jullie ergens met pech stonden, dus ik dacht, ik help jullie even." Eck: "Nou bedankt, wie belde jou." Heinz: "Dat doet er niet toe. Ik zou zeggen, stap in!" Eck en Heinz tillen Xmoix in de auto. Heinz neemt plaats achter het stuur en scheurt weg. De auto van Groenenman blijft achter in de middle of know-here.
Na een kwartiertje gaat de telefoon van Eck. Eck neemt op: "Hallo?" Chriz: "Ja, het is Chriz hier. Ik ben zojuist geland op Schiphol, ik weet niet waar jullie zijn maar ik zou opgehaald worden." Eck: "Momentje. Zeg Heinz, kunnen we eerst naar Schiphol." Heinz: "Komt voor de bakker!" Eck: "We zijn onderweg Chriz, over ca. 20 minuten staan we voor de aankomsthal." Chriz: "Prima, tot dan." Chriz hangt op. Xmoix is op de achterbank inmiddels bijgekomen van de schrik. Ze zegt tegen Eck: "Zeg, heb je LS al gebeld." Eck: "Nee, dat is een hele goede!" Eck pakt de telefoon en belt Lebon SImon op. LS: "Hallo?" Eck: "Ja hallo met Eck hier. We hebben Heinz gevonden, na ja, Heinz heeft ons gevonden eerder!" LS: "Dat is hele mooi. Waar zijn jullie nu?" Eck: "We zijn vlakbij Schiphol, we moeten Chriz ophalen van het vliegveld." LS: "Chriz? Na ja, ok. Maar daarna ogenblikkelijk naar Amsterdam komen, naar de RAI, ingang Zuid. Duidelijk?" Eck: "Loud and clear!" Eck hangt op. Xmoix: "En?" Eck: "Als we Chriz hebben opgepikt moeten we naar de Rai." Xmoix: "Wat moeten we daar nu weer?" Eck: "Geen idee, ik hoop maar dat het dan afgelopen is. Ik ben op."
Even later arriveren de 3 bij Schiphol en treffen al snel Chriz. Chriz: "Zozo, een heus ontvangst comité. Hoe is het met mijn mangrovertjes?" Eck: "Prima, alleen een beetje moe. Stap in, we moeten naar de Rai?" Chriz: "Zozo zeg, de Rai, jullie pakken het grootst aan." Xmoix zucht: "Ja, heel groots."
Als Heinz en co bij de Rai arriveren is het inmiddels alweer bijna donker. Heinz: "Weet je zeker dat LS de zuidingang bedoelde?" Eck: "Ja heel zeker!" Heinz rijdt op een hek af. En prompt gaat t open! Xmoix: "Ach ja, ik had niet anders verwacht." Heinz rijdt naar binnen. Ze staan midden op een lege parkeerterrein. Plotseling duiken er 4 mensen op, gemaskerd en volledig zwart gekleed. Eck: "What!" Xmoix: "Shit, help!" Chriz: "Wat doen we nu?"
Hoe gaat dit verder?
A - Eck belt de politie
B - Chriz stapt uit en probeert het op te lossen
C - Heinz scheurt weg in de hoop de 4 te slim af te zijn
D - Het viertal geeft zich over en wacht af wat er gebeuren gaat.
Dit is de laatste keuze mogelijkheid. Vanavond volgt de ontknoping! Wil jij meebepalen hoe dit verhaal afloopt. Breng dan nog éénmaal je stem uit. In ieder geval aan iedereen tot nu toe: hartelijk bedankt voor het stemmen!