De meerderheid ging voor C...
Xmoix: "En wat gebeurd er als we akkoord gaan?" LS: "Als jullie akkoord gaan, krijgen jullie de prijzen hoogstpersoonlijk van mij overhandigd. Dan is het echt voorbij, en geloof me, jullie zullen er geen spijt van krijven." Eck: "Zullen we het dan maar doen, dan zijn we er vanaf." Xmoix: "Oké, we gaan akkoord." LS: "Oké, dat is heel mooi. Jullie gaan nu op zoek naar Heinz, als jullie hem hebben gevonden, bel me dan op, dan zeg ik waar jullie hem naar toe moeten brengen!" En toen ging het beeld op zwart.
Eck: "Oké, weet jij waar Heinz woont?" Xmoix: "Nee, ik had gehoopt dat jij het zou weten." Eck: "Mmm.... ik heb een idee." Eck pakt z'n telefoon en toetst een nummer in. Xmoix: "Wat ga je doen?" Eck: "Wacht, ff... Hallo? Spreek ik met de secretaresse van dhr. Chriz? Ja, mooi, ik wil graag Chriz spreken. Ja, het is dringend. Ja, ik wacht." Xmoix: "Dat is slim." Eck: "Ben benieuwd, wat .... o hallo Chriz, ja hier Eck." Chriz: "Hé Eck hallo, wat leuk om van je te horen, alles goed thuis." Eck: "Ja, alles is prima hier. Zeg, ik kom snel terzake. Ik heb het adres van Heinz nodig." Chriz: "Ja, ik ga niet zomaar informatie doorspelen. Heinz heeft van tevoren aangegeven dat hij niet graag wil dat zijn adres wordt doorgegeven." Eck: "Maar we hebben het echt dringend nodig." Chriz: "Tsja, ik kan het niet zomaar geven, er moet iets moois tegenover staan. Ik weet het goedgemaakt. Je krijgt van mij tien minuten om iets te bedenken. Ik bel je terug en ik hoor dan wel wat het geworden is. Als het me bevalt, krijg je het adres, bevalt het me niet, krijg je het niet." En Chriz hangt op. Xmoix: "En wat zei hij?" Eck: "We hebben 10 minuten om iets te bedenken waardoor Chriz ons het adres wil geven. Als het iets interessants is, krijgen we het adres van Heinz." Xmoix: "Nou, dat wordt weer flink peinsen..."
Wat voor optie kiezen Xmoix en Eck?
A - Ze kunnen niks bedenken en moeten een andere manier vinden om achter het adres van Heinz te komen
B - Ze bieden hun 2000 euro aan
C - Ze bedenken een valsstrik
D - Ze vertellen dat Lebon Simon hen achtervolgd met opdrachten, met het risico dat Chriz ze niet geloofd
A.s. donderdagavond is de ontknoping. Wil jij meebepalen hoe dit verhaal afloopt? Breng dan nu je stem uit en maak het verhaal boeiend!