Auteur Topic: Daisys fanclub  (gelezen 70092 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Daisys fanclub
« Reactie #120 Gepost op: 11-01-2005, 13:49:23 »
A
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #121 Gepost op: 11-01-2005, 15:51:52 »
B! (nostra kan je nie ergens anders op gaan liggen :P)

jij ging op het laatste kussen liggen en middenin de nacht ben jij onder mij gekropen voor de helft..

Doe maar B, maar grote kans dat ik wakker word!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 11-01-2005, 16:10:45 »
Stelletje softies hoor, optie B kiezen, na ja het was de meerderheid, dus daar gaan we voor...

Xmoix kijkt naar de klok. Het is 5 uur 's nachts. Xmoix denkt bij zichzelf: "Dit is de kans om weg te komen. Maar ik wil niet gaan zonder Eck!" Xmoix loopt naar de gang en maakt de deur vast open. Als ze terugkomt loopt ze op Eck af. Ze stapt voorzichtig over Nostradamus heen. Ze tikt op de schouder van Eck. Ze fluistert: "Eck, wordt wakker." Maar Eck reageert niet. Ze schudt iets steviger aan 'm. Dan wordt Eck wel wakker. "Huh wat?," zegt hij. Xmoix: "Stt.... Ik weet een manier om hier weg te komen." Xmoix laat Eck de autosleutels zien. Eck fleurt op. Voorzichtig staat hij op, maar raakt daarbij Nostradamus. Nostra: "Huh." Eck: "Stt. Ga maar weer verder slapen." Nostra: "Oh, ok." En Nostradamus valt weer in slaap. Voordat ze het weten staan ze buiten. Eck doet alleen iets te hard de duur dicht en Bakkertje wordt wakker. Bakkertje: "Huh, waar zijn die dekselse 2 gebleven! Lebon wordt wakker!" LS wrijft t slaap uit zijn ogen. LS: "O blijf maar rustig, die twee zullen niet ver komen. Ga maar verder slapen."

Eck en Xmoix stappen de auto van Lebon Simon in en rijden weg. Eck: "Gelukkig verschilt deze auto weinig van degene die ik gister moest besturen!" Xmoix: "Dat is mooi." Maar het tweetal is de straat nog niet uit of de auto valt stil. Eck: "Shit, wat is dit!" Xmoix: "O nee he." Xmoix stapt uit en kijkt onder de motorkap. Xmoix: "Ik heb geen idee hoe dit werkt." Dan komt er iemand aanlopen. "Maar ik weet dat wel!" Eck draait zich om. "Wat! Groenenman, wat doe jij hier!" Groenenman: "Jullie helpen. Laat me eens kijken." Groenenman duwt Xmoix opzij. Xmoix: "Hé voorzichtig ja!" Groenenman: "Rustig nou maar, ik heb verstand van auto's repareren." Eck: "En dan zeker weer de mol spelen." Groenenman: "Haha Eck, heel grappig. O kijk ik zie het al. De benzine is op. Ja, zo zullen jullie niet ver komen. En er is ook geen tankstation in de buurt. Ik kan jullie wel meenenmen, maar op 1 voorwaarde. Ik heb gehoord dat jullie samen 2000 euro van Lebon Simon hebben gekregen. Geef me de helft en ik neem jullie mee." Eck: "Wat! We hebben dat geld eerlijk verdiend!" Xmoix: "Ja Eck, maar jij wilde graag weg, dit is je kans!" Groenenman: "Ik ga even mijn auto halen, als ik terugkom, hoor ik wel wat jullie bedacht hebben!" Eck en Xmoix gaan flink nadenken, wat moeten ze nu weer doen....

Wat kiezen Eck en Xmoix?

A - Ze gaan terug naar Lebon Simon en Bakkertje
B - Ze besluiten te gaan lopen en wel zien waar ze uitkomen
C - Ze geven Groenenman 1000 euro en gaan met hem mee
D - Ze slaan Groenenman knock-out en gaan er vandoor met zijn auto

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #123 Gepost op: 11-01-2005, 16:16:13 »
Omdat daisy zo van actie houdt!

Optie D!  ::jaja::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 11-01-2005, 16:21:44 »
Okay D voor mij!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eirc

• Forumlid
  • de lokroep roept
« Reactie #125 Gepost op: 11-01-2005, 16:22:35 »
B
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 11-01-2005, 16:23:13 »
* Overigens, voor degenen die de opmerking van Eck (En dan zeker weer de mol spelen) niet helemaal snappen. Ik schreef tevens de CMC2 (net zoiets als de CSC, maar dan dat er 10 kandidaten op zoek gaan naar de mol), daar was Groenenman de mol en in de allereerste opdracht moesten ze een auto reparen, en die opdracht werd door Groenenman opzichtig gesaboteerd)

Omdat daisy zo van actie houdt!

Optie D! ::jaja::

Wie niet ;D

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #127 Gepost op: 11-01-2005, 16:25:44 »
Hahaha!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 11-01-2005, 16:33:30 »
B! en ik neem nostra ook mee!! We gaan met z'n 3e~!!! :P

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 11-01-2005, 16:36:45 »
B! en ik neem nostra ook mee!! We gaan met z'n 3e~!!! :P

Dat staat niet in de opdracht, en of t zo verstandig is weet ik niet, lees de aflevering nog maar eens dat jullie hem ontvoerden ::) :P

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 11-01-2005, 16:47:56 »
Dat staat niet in de opdracht, en of t zo verstandig is weet ik niet, lees de aflevering nog maar eens dat jullie hem ontvoerden ::) :P

verradelijk!

Ik kies nu voor optie D!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 11-01-2005, 18:24:05 »
B!

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 11-01-2005, 19:41:30 »
ik wacht met smart op de volgende aflevering

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 11-01-2005, 19:50:22 »
Ik ook ;D

Vanavond komt er een vervolg ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 11-01-2005, 19:54:55 »
Ik ook ;D

Vanavond komt er een vervolg ::jaja::

multo grazie!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 11-01-2005, 22:44:52 »
Zal ik de knoop dan maar doorhakken? :P

D

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #136 Gepost op: 11-01-2005, 23:17:39 »
B ::tandpastasmiley::
2024: wie is de Mol?

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #137 Gepost op: 11-01-2005, 23:18:19 »
B

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 11-01-2005, 23:31:29 »
Te laat! Het verhaal is bijna af en ben uitgegaan van optie D. En zeg nou zelf, die is veel interessanter ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 11-01-2005, 23:38:49 »
Optie D dus, reden zie hierboven...

Eck: "Xmoix, sorry, maar dat geld krijgt ie niet." Xmoix: "Nee, je hebt gelijk." Eck: "Wacht maar, ik los dit wel op." Groenenman komt aanscheuren. Als hij uitstapt, loopt Eck op hem af. Eck: "Groenenman, we hebben een besluit genomen." Groenenman: "En dat is?" Eck: "Nou dit." Eck balt z'n vuist en verkoopt Groenenman een knal. Hij valt op de straat. Eck: "Xmoix, stap in, we're out." Xmoix: "Ben je helemaal gek geworden?! .... Nou ok!" Xmoix stapt in en Eck scheurt weg. Xmoix: "Waar gaan we naar toe." Eck: "Naar mijn huis. Daar zijn we tenminste veilig."

Na 10 minuten komt Groenenman bij. Nog een beetje dizzy van de knal loopt hij naar het huis van Lebon Simon. Als hij eenmaal binnen is doet hij zijn verhaal: "Zo, ik wist dat Eck geen mietje was, maar dat hij zo sterk was, pfoe. Dat was niet de deal." Nostra: "Ik kan er over meepraten. Hij sloot mij op in de kofferbak." Lebon Simon: "Tsja, ik heb ze lelijk onderschat die 2. Maar binnenkort zal alles duidelijk worden. Wil je wat ijs voor op je hoofd Groenenman?" Groenenman: "Graag, ik heb knallende koppijn." Bakkertje: "Waar zouden ze nu heengaan?" Lebon Simon: "Eck heeft het rijk alleen, zijn ouders zijn op vakantie. Ik verwacht ze binnen niet al te lange tijd bij hem thuis." Bakkertje: "Ik ben erg benieuwd."

Na wat uurtjes rijden wordt Ecks huis bereikt. Hij parkeert de auto, opent z'n huisdeur en laat xmoix binnen. Eck: "Mooi, m'n ouders zijn op vakantie dus we hebben het rijk alleen." Xmoix: "Dus je moeder belde in Amsterdam niet?" Eck: "Nee joh, dat was LS, maar dat kon ik toen natuurlijk niet zeggen." Xmoix: "Ah, natuurlijk." Eck schenkt wat te drinken in en pakt wat koekjes. Ze gaan op de bank zitten. Eck: "Zullen we even TV kijken?" Xmoix: "Ja is goed!" Eck zet de TV aan. Hij schrikt zich het apenzuur. In beeld krijgt hij ... Lebon Simon. Xmoix: "Nee he!" Eck: "Aaaaaargh." LS: "Ja, dat is ff schrikken he. Maar ik blijf erbij, alles komt goed. Wij zijn hier met z'n 4tjes, Bakkertje, Nostradamus, Groenenman en ik. We missen nog één iemand en dat is Heinz. We kunnen zijn adres niet vinden, hij wilde het ook niet geven. We willen graag dat jullie hem vinden, voor morgen." Eck: "Ik heb geen zin meer in die spelletjes van jou LS!" Xmoix: "Ik zeg dat!" Lebon Simon: "Tsja, maar dan gaat er een aantrekkelijk aanbod voorbij. Ik wilde jullie nog eens een extra 1000 euro geven, Eck, jij je eerste 20 rijlessen gratis en xmoix, voor jou een cursus con-fu en een jaar gratis winkelen bij een groot warenhuis. Tsja, maar als jullie dat niet willen...." Eck: "Maar..." Xmoix: "We zitten er nu wel erg middenin he." Eck: "Zucht..."

Wat doen ze nu?

A - Ze gaan niet akkoord
B - Xmoix en Eck komen er niet uit en krijgen slaande ruzie
C - Ze gaan akkoord
D - Eck wil ook een jaar gratis shoppen en xmoix 20 gratis rijlessen, dan gaan ze akkoord