Niet geheel verrassend kozen jullie optie D...
Eck: "Hij moet gewoon mee, ik wil die €1000,= mee." Eck loopt naar Nostradamus. Eck: "Nostra, we hebben een lekke band, wil je even komen helpen?" Nostra loopt mee. Eck doet de achterbak open. Op het moment dat Nostra het rezervewiel wil pakken, geeft Eck Nostradamus een duw. Hij valt de kofferbak in en Eck doet m dicht. Xmoix: "Wat doe je nou!" Eck: "Niet zeuren, maar instappen!" Xmoix stapt verbaast maar snel de auto in en Eck scheurt er vandoor, met Nostradamus in de kofferbak.
Eck racet over de snelweg. Eck: "We moeten opschieten, want het is bijna donker." Xmoix: "Maar wel opletten, straks worden we weer gepakt door de politie." Opeens klinkt er een raar geluid. Eck en Xmoix zijn geflitst! Eck: "Na ja pech, die boete moet LS zelf maar betalen, het is tenslotte zijn auto." Xmoix: "Inderdaad haha!"
Een uurtje later zijn Eck en Xmoix alweer terug in Amsterdam. Ze nemen Nostradamus mee naar de woning van LS. Maar deze is niet thuis, maar Bakkertje wel. Ze doet open en neemt de 3 mee naar binnen. Bakkertje: "Zo Nostra, hier ben je dan." Nostra: "Ja hier ben ik, maar niet geheel fris meer. Die Eck duwde me in een kofferbak, ik heb de hele rit naar hier in het donker gelegen, volgens mij ben ik bont en blauw!" Bakkertje: "Tsja, ze moeten wat doen om je hier te krijgen." Nostra: "Ik weet het, maar ik had niet verwacht dat ze voor deze methode zouden gaan." Eck en Xmoix kijken elkaar aan, wat is hier aan de hand?
Dan komt Lebon Simon binnen. "A dag vrienden, ik zie dat Nostradamus hier is gearriveerd, heel goed? Goede reis gehad Nostra." Nostra: "Grr...." LS: "Ik zie het al, niet dus. Hier, neem wat te drinken en wat te eten. Xmoix en Eck, jullie mogen ook aanschuiven als jullie willen." Eck: "Ik wil m'n geld en weg." LS: "Dat geld kan je krijgen, maar weg, heb ik daar iets over gezegd." Xmoix: "Maar..." LS: "Rustig maar, alles komt goed." Maar Eck vertrouwt het niet meer. Hij ziet op de keukentafel een mes liggen en pakt deze en loopt op LS af. Eck: "En nu ga je me vertellen wat er aan de hand is, ik wil weg, ik wil duidelijkheid én ik wil m'n geld." LS: "Rustig, rustig..." Xmoix: "Eck, wat doe je!" Bakkertje: "Eck, blijft rustig, leg dat mes neer." Maar Eck lijkt niet van plan zijn te breken....
Hoe loopt dit af?
A - LS vertelt onder bedreiging alles
B - Eck steekt LS neer en gaat er vandoor
C - Eck besluit alsnog het mes neer te leggen, onder druk van Xmoix
D - Eck wordt overmeesterd en overgedragen aan de politie