Team Groen, Team Blauw, Team Rood en Team Geel:
-Deze week gaan jullie stemmen. Pm mij op welke teamgenoot je je stem uitbrengt en geef daarbij ook een RESERVEstem op, deze wordt gebruikt bij een eventuele gelijke stand. Je stem moet nog geactiveerd worden. Als je niet stem en/of niet activeert stem je automatisch (incluis reservestem) op jezelf.
-Daarnaast lever je als team je inzending in voor de weekopdracht (verzin een teamnaam). De prijs is een zwarte stem voor de teamleider. Deze opdracht is bovendien verplicht.
D**n en Daisy:
-Als je je meesterstem of geluksvogelstem wil inzetten, moet je dat er even bijzetten in je pm.
Team Blauw en met name D**n:
In jullie topic plaats ik een dilemma, waarover jullie mogen discussieren. Leider D**n moet mij het antwoord pm-en. Hiermee kunnen jullie mijn stem winnen voor de populariteitspoll. Deze week is het dilemma puur gericht op de leider.
Team Zwart (Mangrove):
-Maak een lijst van alle Mangrovers inclusief jezelf, bovenaan zet je degene die je het liefst in de mangrove ziet blijven (waarschijnlijk je eigen naam) en onderaan degene die je het liefst ziet verdwijnen (een up-to-date lijst met kandidaten staat in het Mangrove-topic). De Mangrover die het laagste scoort, zal de volgende zijn die uit de Mangrove moet vertrekken. Degene die het hoogste scoort is de weekleider van de Mangrove. Mocht er iemand niet stemmen, dan krijgen alle andere kandidaten 100 bonuspunten.
Teamleiders Rood, Blauw, Geel en Groen:
-Deze week krijgen jullie een speciale opdracht waar jullie over worden gepmd worden. Dit omdat de andere kandidaten niet mogen weten wat de opdracht is.
NA DONDERDAG 23.59 UUR BEN JE TE LAAT EN STEM JE AUTOMATISCH OP JEZELF.