Beste Hut
De 2de fase is nabij, nog slechts 1 eilandraad. Het is wel een dubbele, omgekeerde eilandraad, maar daarna zit de 1ste fase er toch echt wel op. Er zijn al enkele mensen die verzekerd zijn van een plekje bij de laatste 10, waaronder Test, EIDM en ik. Nouja, Molice zal het als leider wsl ook wel halen, die kan alleen unaniem weggestemd worden. Maar al bij al goed dat er nu een zeker 'overwicht' heerst.
(Nou, iig in ons kamp, sorry Test).
Tevens vindt volgende week het finalespel van de Mangrove plaats ... en dat zullen ze geweten hebben.
Degene die van hen de finale wil bereiken zal af moeten zien en MC heeft daar weer iets leuks op gevonden om zichzelf nog wat mee bezig te houden voordat de 2de fase begint:
Zoals Chriz aangaf zijn er drie wegen. Het strand, de rivier en het woud. Op het strand ga ik in het zand kuilen graven van 5 meter diep. In het woud hak ik enkele bomen om wat de weg nog moeilijker maakt. Op het einde van de rivier zal ik een onstabiele dam maken, die breekt van zodra je te dicht in de buurt komt. Wie al deze hindernissen overleeft, kan zich op de vulkaan nog verwachten aan vallende brokstukken.
Mss is dit idee utopisch, maar wie weet willen enkele andere ook wel helpen! Zou ik hier een briefje achterlaten voor Gerard met mijn idee.
Die ligt alleen toch maar te zonnen in zijn roze bikini, die kan wel een andere activiteit gebruiken. Eventueel Molice ook, kan ie zich eindelijk eens amuseren in plaats van ons te moeten leiden.
Naja, ik bezie het nog wel, hou het iig achter de hand als mogelijke bezigheidstherapie.