HeeY Hutje,.,,,,
Ik weet eigenlijk niet echt waarom ik hier steeds kom, want ik heb eigenlijk niets op de bichten, maar vind het wel ff fijn om hier iets kwijt te kunnen....
Ik ben nu bijna 2 weken leidster geweest en morgen is er weer een nieuwe stemming.... we zullen zien wat de tijd ons brent!! Ik denk dat idereen heet nog naar z'n zin heeft en ik ken de mensen al erg goed....
Ik wil toch nog wel even vertellen hoe ik over idereen denk:
Annuh: Ja die vind ik erg aardig, alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ze soms wat meer afwezig is, maar echt een leuke teamgenoot..!!!
Cora Bora: Zie ik ook vrij weinig. Ik vind haar erg aardig, maar in het begin was ze zo sterk en nu verzwakt ze een beetje, dat vind ik erg jammer. Ik weet niet goed hoe dit komt…. Misschien mist de haar oude maatje, maar ik hoop dat ze weer helemaal de oude word!
Eck: Ja Eck is ook heel aardig en ik kan het er goed mee vinden…. Een leeftijdgenoot en iemand waarmee ik goed kan praten. Hij is soms erg verdrietig en heeft wel eens heimwee en dan help ik hem er meestal wel weet bovenop.
Elmar: Dat is iemand die vaak afwezig is en met z’n hoofd volgens mij heel ergens anders is, maar als er iets gedaan moet worden helpt ie wel.
Giorgio: ja… dat is ook een leeftijdsgenootje van mij he.. we kunnen het ook goed met elkaar vinden en ik ben blij dat hij ooit nieuw in het team is gekomen.
Heinz: Ja dat is ook iemand van mijn leeftijd he… een leuke aardige jongen waarmee ik goed kan opschieten.
Kolko: is degene die hier het laatst is gekomen en die ik het minst goed ken. Hij kan goed werken als iemand hem iets vraagt, maar verder kan ik niet heel goed over hem oordelen
Lebon Simon: ja dat is echt een leuke kannidaat, (volgens mij hebben sommige mensen een oogje op hem…) naja ikke niet laat dat ff duidelijk zijn
…. Gewoon een fijne kannidaat.
Lola: Onze ex-leidster (misschien morgen wel weer opnieuw leidster) Lola en ik schelen een aantal jaren, maar ondanks dit kunnen we het goed met elkaar vinden.. Ze helpt me altijd erg graag!
Nostradamus: ja Nostra das ook een lieve jongen en daar kan ik ook goed mee babbelen. Is sterk en helpt veel mee!
Stormpie: is heel aardig en ze helpt altijd graag mee met alles voor elkaar te krijgen. Ze probeert de groep bij elkaar te houden en zorgt voor het eten
Tijgertje: is hier ook nog niet zo heel lang, maar ik kan het goed met haar vinden. Een vrouw die weet wat ze wil. Ze is vandaag jarig en het was erg leuk!! Ik vond het leuk om te zien hoe mensen een kadeautje konden maken met spullen uit de natuur!!...
Zo dit was het dan wel weer…. Ik denk dat allee kandidaten ook wel weten wat ik van hun vind, maar het was wel ff lekker om dit allemaal kwijt te kunnen…..
XxX Xmoix