*loopt hut in, plakt hoekjes en gaatjes af, neemt boek op schoot en fluistert*
Lief Dagboek,
We waren voor het eerst het eerst het minst populaire team. Heel erg klote want nu zijn we voor het eerst ook met een persoon minder. Onze Giorgio heeft het team moeten verlaten. We hebben een klap opgelopen, het doet zeer om iemand kwijt te raken.
Ondertussen is het een zooitje ongeregeld bij ons, Charlie is een kutleider en regelt bar weinig. Hij draagt weinig verantwoordelijkheid en distantieert zich van de groep in alle toonaarden. Daar waar ik dacht toch wel iets met hem te hebben valt dat behoorlijk tegen op het moment. Hij stuurt niet aan, hij toont weinig initiatieven. Ik geef meer leiding dan hij en het ergste is nog dat ie het nog toegeeft ook!! Maar zijn leiderschap opgeven… dat dan weer niet. Hij zou het zo aan mij kunnen geven, ik neem het wel over. Maar nee, dat gaat niet lukken. Nou ja goed, ik accepteer en laat los. Verder leef ik m’n eiland leventje en dat gaat met ups en downs. Ik ben soms niet te genieten maar ben wel degene die ervoor zorgt dat we een team zijn, een geheel.
We winnen erg weinig opdrachten, dat is wel jammer. Soms twijfel ik aan de oprechtheid van die ouwe maar ja… dat kan ik ook niet hard maken. Hij lijkt het niet zo voor te hebben met ons team, maar dat is mijn invulling.
Wel grappig, we hebben deze week een opdracht gekregen die echt totaal niks met de CSC te maken heeft maar daarentegen wel met zijn persoonlijke voorkeur. Of we even allemaal een of ander nat en ordinair wijf willen sturen als zogenaamde Miss Robinson. Walgelijk gewoon. Maar we kennen hem een beetje dus we weten wel waar we mee moeten aankomen. Dus we hebben een prachtige ingestuurd. Heel ordinair, dat wel, maar ja… hij vraagt erom. En buiten dat was het een leuke opdracht, tis wel eens leuk om je in te leven in de behoeftes van een oude grijze man. Dus we hebben een hoop lol gehad erom met elkaar. Goed voor de teamspirit en als hij het zou horen zou het niet goed zijn geweest voor zijn ego maar dat geeft niet, hij weet nergens van.
Dus het reilt en zeilt redelijk allemaal. Geen heftige shit meer te melden.
*verlaat hut*