Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 76043 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
LET OP: VERHUISD
« Reactie #420 Gepost op: 6-12-2002, 11:57:36 »
ach, wat doet t ertoe. ik vond er in ieder geval waarheid in zitten. na een week of 6 zitten hun weer aan de gevulde speculaas, en die kinderen daar blijven hongerig. je kan dus stellen dat ze(we) erg verwend zijn. ::)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #421 Gepost op: 7-12-2002, 02:42:39 »
Beetje laat nog:
Maar ik vond ook dat kwik en kwek echt zwaar gelijk hadden om die rijst te jatten, alleen hadden ze dat van mij mogen uistrooien over het strand, zodat je mooie beelden had van die andere gefrustreerde lui (waar ook nog een winnaar uit moet komen :() die op hun knieen rijstkorreltjes zitten de zoeken tussen het zand.
En ondertussen vragen ze dan: "Hebben jullie er wel aan gedacht dat de rijst op deze manier vochtig kan worden?"   ;D

Gr. B.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #422 Gepost op: 7-12-2002, 20:54:05 »
 ;D ;D ;D ;D

misschien doet loes dat wel als ze zondag naar huis moet. of zou ze eervol ten onder gaan............

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
Het ER-topic
« Reactie #423 Gepost op: 8-12-2002, 20:43:28 »
biefstuk met chocolade saus

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 8-12-2002, 20:48:29 »
elke keer als ze honger hebben of als het tegenzit, winnen ze iets te eten.  >:(
ik wil de expeditie van vorig jaar terug, met eetbaarheidstesten en lange zoektochten! :o
ik heb deze mensen namelijk nog niets raars zien eten...

't werd een beetje koud buiten...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #425 Gepost op: 8-12-2002, 21:09:00 »
Olivier is vrijgezel

Wie bied...we beginnen bij 100 euro  ;)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 8-12-2002, 21:11:10 »
Han biedt gelijk 1000 euro voor zo'n smakelijk hapje als Olivier.  ;)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #427 Gepost op: 8-12-2002, 21:15:10 »
* jokivin is getrouwd met mister maar overweegt toch te bieden .......oke €1500,= kom maar op

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #428 Gepost op: 8-12-2002, 21:35:45 »
schandeeeeeeee kim! :o ;)

Was errug leuk groepje over deze week! Jammer voor loes, maar k had t al wel verwacht.
Ik ga nog steeds voor olivier als winnaar, hij zal t beste liggen bij de andere ex-kandi's.

:-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 8-12-2002, 21:38:49 »
Ik verhoog m'n bod tot 2000 euro!  ;D

Niet echt verassend dat Loes eruit werd gestemd. Ik ben erg benieuwd welke twee er in de finale komen volgende week en wie er uiteindelijk wint.

Ik denk dat Olivier van hun drie de meeste sympathie heeft bij de ex-eilandbewoners. Zowel Kristina als Derek hebben behoorlijk vaak met de anderen overhoop gelegen. Dus als Olivier in de finale komt, geef ik hem de meeste kans.  :)

Ik zag trouwens dat ze alweer dezelfde proef hebben in de finale. Die proef waarbij ze zo lang mogelijk op 'n balk in de zee moeten blijven staan. Die wordt toch wel vast prik in de finale......

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 8-12-2002, 21:40:31 »
straks komt er weer zo'n proef dat ze op een balk in het water hun evenwicht moeten bewaren. bij het voorstukje dacht ik dat ik derek zag wankelen...

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #431 Gepost op: 8-12-2002, 21:44:18 »
komt nolleke toch nog een keer terug ;)

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 22:18:22 door de Tuinkabouter »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 8-12-2002, 21:48:12 »
komt nolleke toch nog een keer terug ;)

Ja erg genoeg wel!  :(

En je zou toch denken dat ze in de tussentijd wel die bos stro van haar hoofd af heeft laten knippen, maar nee hoor!  ;)

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 21:48:29 door Han13 »

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #433 Gepost op: 8-12-2002, 21:49:27 »
nou nou , ik zat em toch ff te knijpen was ff bang dat het gelijk stand zou worden met derek en kristina, wat me wel zeer heeft verbaast is het feit dat die dames opelkaar hebben gestemd, dat had ik niet zien aan komen. maar goed, keo zag er wel weer goed uit in het voorstukje, gelukkig maar ben wel benieuwd hoe het met hem is verlopen sinds hij ziek naar huis moest. tja ik hoop stiekum op een finale met kristina en derek, al denk ik dat het een finale tussen derek en olivier gaat worden. maar dat moeten we maar weer eens afwachten. die finale met evenwichtbalk vind ik wel steeds de juiste keuze, is wel weer hetzelfde als iedere keer maar wel het eerlijkste, iedereen heeft zo evenveel kans (al denk ik dat evenwicht de dames toch ietsje beter ligt dan de heren) maargoed zoals ik al zei we gaan het maar weer afwachten allemaal.

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 8-12-2002, 21:50:54 »
volgens mij hebben ze de afvallers gewoon op het eiland ernaast gedumpt.
daar zal het nu wel erg gezellig zijn... ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 8-12-2002, 21:57:22 »
Ik vraag me dat ieder jaar weer af hoe ze dat zullen doen met die afvallers. Worden die gewoon vanaf 't moment dat ze afvallen in 'n hotel in de buurt gestopt en ze moeten daar vervolgens blijven tot de finale? (niet dat 't 'n straf is om in 'n luxe hotel in 'n mooie subtropische omgeving te zitten!  ;) )

Of doen ze dat alleen met de laatste paar afvallers en worden de eerder afvallers weer terug gevlogen naar Maleisie?

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #436 Gepost op: 8-12-2002, 22:01:43 »
alle afvallers van na de samenvoeging mogen stemmen VOOR de winnaar. volgens mij gaan ze gewoon naar huis en worden ze weer terug gevlogen. denk niet dat je het kan maken dat die mensen die weken uit het spel ligge maar dan toch niet naar huis kunnen. zou ik niet pikke iig.

*edit, btw tuinkabouter je kan je post ook gewoon veranderen hoor, hoef je niet 3 post achterelkaar te plaatsen. je gaat naar je eige post en daar kan je op het knopje verander drukken. [/color]

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 22:12:48 door jokivin »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #437 Gepost op: 8-12-2002, 22:35:29 »
Ik vraag me dat ieder jaar weer af hoe ze dat zullen doen met die afvallers. Worden die gewoon vanaf 't moment dat ze afvallen in 'n hotel in de buurt gestopt en ze moeten daar vervolgens blijven tot de finale? (niet dat 't 'n straf is om in 'n luxe hotel in 'n mooie subtropische omgeving te zitten!  ;) )

Of doen ze dat alleen met de laatste paar afvallers en worden de eerder afvallers weer terug gevlogen naar Maleisie?

Ze gaan geloof ik naar het crew-eiland, waar ze van alle gemakken voorzien kunnen relaxen van hun zwaar vermoeiende avontuur van schelpjes zoeken ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 8-12-2002, 22:40:31 »
Dat zal dan erg gezellig zijn met al die mensen die elkaar niet lagen en elkaar eruit hebben gestemd...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 8-12-2002, 23:39:01 »
Ik was het vergeten vandaag en kwam er zappend langs, maar na vijf minuten kijken kijken moest ik toen ik netzoals een kameleon die toen net in beeld was gapen. Zo erg zelfs dat ik perongeluk met mijn onderkaak, die op de achtstandsbediening viel, zapte op een kanaal waar een documentaire op was over het paargedrag van watervlooien wat 10x interessanter was! :)

Gr. B.