Poll

Wie wint het?

Derek
0 (0%)
Kristina
1 (11.1%)
Olivier
8 (88.9%)
0
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 13

Auteur Topic: Het Expeditie Robinson topic  (gelezen 76081 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
LET OP: VERHUISD
« Reactie #240 Gepost op: 17-11-2002, 19:15:31 »
Als ze geen immuniteit krijgt, kan het bijna niet anders dan Deborah...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #241 Gepost op: 17-11-2002, 19:42:53 »
Dat denk ik eigenlijk ook. Tenminste als iedereen van 't oude kamp Noord op haar stemd. Als ze allemaal op iemand anders van kamp Zuid stemmen, dan zou 't nog wel 'ns heel anders kunnen aflopen...

Ik ben iig erg benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen vanavond.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #242 Gepost op: 17-11-2002, 20:02:36 »
ik denk dat oud zuid gewoon doorgaat en dat daarom marc eruit ligt straks

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 17-11-2002, 20:46:09 »
Oh jee, :o ik zie 't nu echt gebeuren dat er zo dadelijk iemand van Noord moet vertrekken! 't lukt Marc toch aardig om de meiden van Zuid met zich mee te krijgen. En ik denk eigenlijk niet dat Noord afgesproken heeft wie ze deze keer gaan wegstemmen. (dat hadden ze volgens mij bij Nolleke ook niet, maar ze vonden haar allemaal zo irritant dat iedereen haar wegstemde)

Dat wordt nog spannend dadelijk!   :-\

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #244 Gepost op: 17-11-2002, 20:50:47 »
ja idd ik vrees ook t ergste, vind mark trouwens ineens ook vrezelijk irritant nu. maar iig denk ik wel dat er een hoop van noord op mark gaan stemmen. en wat denk je zal zuid derek of kristina eruit stemmen?

nu een kwartier later ziet het er alweer wat beter uit, gaat dan toch mark eruit?? we zullen het zo zien.
spannend

« Laatst bewerkt op: 17-11-2002, 21:12:13 door jokivin »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 17-11-2002, 21:15:00 »
Mark wil dat ze Olivier gaan wegstemmen! Die jongen is echt dom!

Maar goed, ik geloof dat Lydia en Deborah al niet meer mee willen doen, dus dan komt 't misschien toch nog goed.....

Wel leuk voor ze dat ze zo veel vis hebben gevangen! Echt grote vissen net en ook zoveel! Kunnen ze eindelijk weer 'ns hun buikje rond eten!  :)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #246 Gepost op: 17-11-2002, 21:31:58 »
zo volgens mij weet mark ook weer waar die aan toe is ;)
zal hem niet missen eerlijk gezegd.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 17-11-2002, 21:33:11 »
Nou echt geweldig!  :)  Iedereen heeft op Mark gestemd! En dat had hij ook verdiend ook!

De manier waarop hij Derek wegduwde bij de eliminatieproef. Niet bepaald sportief van 'm. Ik heb me echt doodgeergerd aan die man deze aflevering.

Ik ben blij dat hij de Expeditie heeft moeten verlaten en niet iemand anders.  :)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #248 Gepost op: 17-11-2002, 21:41:02 »
en wie word de volgende??
ik denk debora

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 17-11-2002, 21:46:43 »
Ik denk eerder Jakobien. Deborah heeft immers eerlijk aan Kristina verteld dat Mark 'n complot aan 't smeden was. Dat geeft haar denk ik weer wat meer kansen bij kamp Noord.

Jakobien doet wel heel erg haar best om aansluiting te vinden bij Noord en ik denk dat dat in haar nadeel gaat werken. Kristina heeft inmiddels ook al haar ongenoegen hierover geuit. En ik denk eerlijk gezegd dat nog meer kamp Noorders er zo over denken.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
VERPLAATST: test
« Reactie #250 Gepost op: 17-11-2002, 21:48:44 »
opgeruimd staat netjes voor deze week. Mark werd iderdaad beetje associaal. Ach en dat complotten maken, ze zeggen wel allemaal dat t niet netjes is en oneerlijk...maar zo kan het spel ook gespeeld worden en alles mag.
VOlgende week gok ik op jacobien.
Ik vond lydia en deb. deze week niet zo irri als anders. Alleen zei deb. tegen kristina dat mark iedereen van zuid mee kreeg met complot en dat ze deb nog wilde overhalen? Da klopt toch niet, want lydia en deb. doen nooit iets apart volgens mij.
Olivier was erg sympathiek voor de groep, en goed dat hij heeft gewonnen.
Plz laat loes er niet uitgaan, ze houdt het juist zo goed vol steeds tussen het leuke zooitje.

Dat was het wel weer. Oja die kleine haai was wel cool...zouden ze die ook hebben gegeten?!

:-* :-* :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #251 Gepost op: 17-11-2002, 21:49:51 »
ja zou ook kunnen, ik zat meer te denken aan wie het minste doet en het minste heeft met mensen, en daarbij dacht ikdan dus aan debora.
jacobien doet nog iets in het kamp, lydia is wel iemand die iedereen aardig vind en dan blijft dus debora over.
we zullen een week moeten wachten op de uitkomst  :-[

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #252 Gepost op: 17-11-2002, 21:56:32 »
Plz laat loes er niet uitgaan, ze houdt het juist zo goed vol steeds tussen het leuke zooitje.

Ik zou 't ook heel erg vinden als Loes 't moet opgeven. Maar ze is iig niet ziek of zo, daar leek 't niet op in 't filmpje van volgende week. Ze zal wel heimwee hebben, maar ik hoop echt dat ze toch de kracht vindt om door te gaan!  :)

Citaat
Dat was het wel weer. Oja die kleine haai was wel cool...zouden ze die ook hebben gegeten?!

Ik denk 't wel. Ze kunnen er iig veel aan eten, want 't beesje was best groot. Voor 'n vis dan, voor 'n haai was ie vrij klein.  ;)

Citaat
ja zou ook kunnen, ik zat meer te denken aan wie het minste doet en het minste heeft met mensen, en daarbij dacht ikdan dus aan debora.
jacobien doet nog iets in het kamp, lydia is wel iemand die iedereen aardig vind en dan blijft dus debora over.

Zou ook kunnen ja, dat er zo geredeneerd gaat worden. Al vind ik Jakobien ook niet zo veel uitvoeren eerlijk gezegd. In 'n filmpje voor volgende week, lag ze ook nog te slapen terwijl heel kamp Noord aan 't werk was.

Citaat
we zullen een week moeten wachten op de uitkomst  

D'r zit helaas niks anders op. Maar ook wel weer leuk om de hele week in spanning te zitten!  :)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 17-11-2002, 22:22:08 »
ik kwam net op tijd thuis om mark te zien duwen, maar te laat voor de rest van de aflevering. please vertel me wat ik allemaal gemist heb, het werd net zo leuk!

't werd een beetje koud buiten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 17-11-2002, 22:28:45 »
Mark probeerde dus 'm complot te smeden met de drie dames van Zuid, maar die hadden er niet echt zin in.

Olivier heeft de eerste proef ook gewonnen en won daarmee 'n chocoladetaart. Net toen hij 'n hap in z'n mond wilde steken, stelde ze hem voor om 'n visnet te nemen i.p.v. de taart. Hij koos toen toch voor de taart, omdat 'n visnet niet zeker eten zou leveren. Toen hij 'n hap wilde nemen van de taart werd 'm ook nog 'n pot met rijst erbij aangeboden. Nu nam hij 't aanbod wel aan en moest de taart dus weer inleveren.

Iedereen op 't eiland was kei blij met de beslissing van Olivier, omdat ze nu weer rijst hadden om te eten. Derek gaat de rijst bewaken en gaat ervoor zorgen dat ze 'n tijd lang iedere dag rijst kunnen eten.

't visnet hebben ze 's morgens voordat 't vloed werd gespannen. Later blijkt dat ze gelijk al 5 vissen ermee gevangen hebben. De dag erna hebben ze er nog veel meer en ook echt dikke vissen. Er zit zelfs 'n babyhaai tussen. Eindelijk hebben ze dus weer 'ns wat meer te eten.

Dat was 't wel zo'n beetje geloof ik.  

Mocht ik nog iets essentieels vergeten zijn, vergeef 't me dan. 't is al laat!  ;)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 17-11-2002, 22:38:35 »
dank je wel!
waren er trouwens nog vette roddels (behalve over mark dan)?

't werd een beetje koud buiten...

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 17-11-2002, 23:17:50 »
Wel...dat kamp Noord krijgt ondertussen toch ook wel spatjes.

molzot

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #257 Gepost op: 18-11-2002, 09:30:41 »
wat krijgt kamp noord?? spatjes???? leg uit  ;D

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #258 Gepost op: 18-11-2002, 10:04:47 »
Ik heb het dus gisteravond gemist vanwege de Woestijnvisquiz. Daarom iets later dan normaal de uitslag van afgelopen week

Wie wint het?
Derek    4 (33%)
Luc    3 (25%)
Kristina    1 (8%)
Olivier    1 (8%)
Loes    2 (16%)
Jakobien    1 (8%)

Nieuwe ronde, nieuwe kansen 8)

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #259 Gepost op: 18-11-2002, 10:52:06 »
ik heb toch wel weer wat onsympathieke trejes van mensen gezien.
a. mark, overduidelijk egoistisch bezig: complotten smeden, duwen bij eliminatieproef and so on.
b. derek, was wel erg in zijn sas toen mark erbij de eilandraad uitging: zoiets van YESS!! heb ik op mijn geweten!
c. jakobien, zeer onsympathiek, beetje lopen slijmen. zeg dan eerlijk tegen mark, nee ik doe niet mee want ik acht mijn kansen groter als ik me bij die anderen aansluit. ga niet lopen zeuren dat je je hart moet volgen, en alles eerlijk wil spelen. bah!