Mark probeerde dus 'm complot te smeden met de drie dames van Zuid, maar die hadden er niet echt zin in.
Olivier heeft de eerste proef ook gewonnen en won daarmee 'n chocoladetaart. Net toen hij 'n hap in z'n mond wilde steken, stelde ze hem voor om 'n visnet te nemen i.p.v. de taart. Hij koos toen toch voor de taart, omdat 'n visnet niet zeker eten zou leveren. Toen hij 'n hap wilde nemen van de taart werd 'm ook nog 'n pot met rijst erbij aangeboden. Nu nam hij 't aanbod wel aan en moest de taart dus weer inleveren.
Iedereen op 't eiland was kei blij met de beslissing van Olivier, omdat ze nu weer rijst hadden om te eten. Derek gaat de rijst bewaken en gaat ervoor zorgen dat ze 'n tijd lang iedere dag rijst kunnen eten.
't visnet hebben ze 's morgens voordat 't vloed werd gespannen. Later blijkt dat ze gelijk al 5 vissen ermee gevangen hebben. De dag erna hebben ze er nog veel meer en ook echt dikke vissen. Er zit zelfs 'n babyhaai tussen. Eindelijk hebben ze dus weer 'ns wat meer te eten.
Dat was 't wel zo'n beetje geloof ik.
Mocht ik nog iets essentieels vergeten zijn, vergeef 't me dan. 't is al laat!