Poll

Wie is de populairste bewoner?

Dorine
Simon

Auteur Topic: MoleBrother II  (gelezen 39660 keer)

Offline Lola

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: MoleBrother II
« Reactie #140 Gepost op: 3-11-2004, 16:19:42 »
Tip voor Simon: ik zou bij deze doorschijnende nieuwe tafel wel effe checken of je van onderen gekleed bent,voordat je aan tafel gaat zitten!! van mij hoeft het niet hoor,ik heb je nu 1x naakt gezien en je mag er best wezen.
back again..

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #141 Gepost op: 3-11-2004, 18:15:29 »
Dag 29: Ook vandaag zal er weer iemand moeten vertrekken. Simon en Dorine vertrekken al vroeg om te gaan werken en omdat Molice en Kim uitslapen zit Linda alweer alleen aan het ontbijt. Linda is erg zenuwachtig voor de komende avond en slokt een borrel achterover. Hoe krijgt ze het weg in de vroege ochtend? Na een tijdje wordt ook Molice wakker. Hij babbelt even met de schoonmaakster en eet z'n ontbijtje. Hij lijkt geen zenuwen te hebben, terwijl de kans erin zit dat zijn vriendin Kim moet vertrekken. Linda zoekt Molice op. Ze vertelt dat ze erg nerveus is en Molice troost Linda. Linda is blij met de steun van Molice. Dan vertrekt zij voor haar werk. Kim is wakker geworden en Simon terug van z'n werk. Na wat geflirt met Kim gaat Molice met Simon darten. De twee mannen zijn de enigen die die avond niks te vrezen hebben. Linda heeft inmiddels op haar werk ook wat meegemaakt. De Baron was in haar restaurant en vanwege haar fantastische service heeft hij haar een baan als hulpkok aangeboden in één van zijn restaurants. Het lijkt wel Nationale Promotiedag, want als laatste ook Dorine thuiskomt heeft zij ook goed nieuws. Ze is gemeenteraadslid geworden. In de namiddag hangt er bij iedereen een gespannen sfeer. Simon heeft zich teruggetrokken en ook de anderen zijn duidelijk nerveus. Molice en Kim spenderen de tijd samen alsof het de laatste keer is en Linda ijsbeert door de keuken. Dan is het 8 uur en wordt iedereen voor de televisie geroepen....

Live-uitzending

Betty Wrat: ‘Welkom lieve kijkertjes bij een nieuwe live-uitzending van Mole Brother. Vandaag zullen we weten welke helft van de kandidaten de betere helft is, want vandaag zullen er ook nog maar 4 kandidaten overblijven. Nog maar 2 weken en dan zal de finale van Mole Brother gespeeld worden. Het wordt dus steeds spannender. Vandaag zal één van de vrouwen het huis moeten verlaten en hoe verder we komen hoe zwaarder het wordt om afscheid te nemen van een kandidaat. Zoals altijd wordt er ook deze week gekeken naar de 3 aspecten die de kandidaten nodig hebben om door te gaan:

-opgebouwde vaardigheden
-populariteit in het huis
-populariteit buiten het huis

Vanaf volgende week neemt de spanning toe en zal de puntentelling worden aangepast. Elke opgedane vaardigheid zal nog maar 5 punten opleveren en de kandidaten geven alleen 1 negatieve stem. De regels rond populariteit blijven hetzelfde. Maar dat is voor latere zorg.

Vandaag is bij ons in de studio: Gerard! Welkom Gerard!’
Gerard: ‘Hai Betty’
Betty: ‘In een spannende strijd was jij het vorige week die moest vertrekken. Had je dit verwacht?’
Gerard: ‘Nee, niet echt. Tenminste ik vond dat ik nog niet uitgespeeld was, maar helaas koos de kijkers voor anderen.’
Betty: ‘Afgelopen week ben je nog langs geweest in het huis. Mis je ze erg?’
Gerard: ‘Natuurlijk. Ik mis vooral Linda en Dorine. Ik heb toch 3 weken met die mensen samengewoond en het voelt als ware alsof ze je je eigen huis uitkicken. Net als LC en Mapel heb ik nu een klein basishuisje voor mezelf.’
Betty: ‘Hoe is je relatie met Simon?’
Gerard: ‘Ach Simon. Pffft! Over zielige figuren wil ik niet praten.’
Betty: ‘Je had een relatie met Linda. Zie je daarin nog toekomstplannen?’
Gerard: ‘Wie weet, na dit alles zullen we er zeker over praten en kijken of onze relatie stand houd.’
Betty: ‘Gun je haar de overwinning?’
Gerard: ‘Uiteraard. Zij verdient het meer dan wie dan ook.’
Betty: ‘Wie zie je vanavond het liefst vertrekken?’
Gerard: ‘Dorine, het is een schat van meid, maar ze heeft domme beslissingen gemaakt. Ik wil ook graag zien of Simon zich staande kan houden zonder haar.’
Betty: ‘Gerard, dank je wel.

Maar we gaan weer verder. We gaan praten met de bewoners! Hallo bewoners!’
Bewoners: ‘Hallo Betty’
Betty: ‘Nog 2 weken en de finale wordt gestreden. Er moeten nog 3 afvallers komen. Kriebelt het al, Simon?’
Simon: ‘Het kriepelt inderdaad. Ik denk vooral dat het vanaf volgende week echt een concurrentiestrijd gaat worden.’
Betty: ‘Kim, deze week is er toch wel wat moois tussen jou en Molice opgebloeid. Heeft dit invloed op jouw kansen?’
Kim: ‘Weet ik niet, ik vraag me af of er mensen zijn die zich ergeren aan ons samen.’
Betty: ‘Linda, jij moest het deze week doen zonder Gerard. Hoe was dat?’
Linda: ‘Zwaar, maar ik heb het gered. Ik ben er helemaal klaar voor.’
Betty: ‘Molice, jouw positie in het huis lijkt onschendbaar. Zie jij jezelf al als finalist?’
Molice: ‘Absoluut niet. Er spelen meer aspecten mee en nu er steeds minder bewoners overblijven zal ik waarschijnlijk mijn stemmen ook wel meepakken. Gelukkig kan ik deze week niet worden weggestemd.’
Betty: ‘Dorine, jij wou knuffelen met Kim in een bed…’
Dorine: ‘Dat was onschuldig, ik wou gewoon een vriendschappelijke knuffel geven.’

Plaatje: Simon legt uit hoe je moet darten.

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 3-11-2004, 18:18:15 »
Betty: ‘Hmmm….terwijl jullie samen in bed liggen? Maar goed, we laten het erbij. Laten we maar even snel gaan kijken hoe jullie gescoord hebben qua vaardigheden. Proffesor Idé Fix heeft alles keurig bijgehouden.’
Idé: ‘Ook deze week zijn de bewoners bijgehouden op de volgende punten: Koken, Techniek, Fysieke gesteldheid, Inzicht, Charisma, Creativiteit, Huishouden. Ik ga eerst vertellen hoe Simon gescoord heeft.’
Simon: ‘Kom maar op, Idé!’
Idé: ‘Deze week heeft Simon 10 punten voor techniek en 10 punten voor schoonmaken in het huishouden erbij gekregen. Hij komt op een totaal van 150 punten. Hij blinkt vooral uit in fysieke gesteldheid en het doen van het huishouden.’
Dorine: ‘Mijn SuperSimon’
Idé: ‘Molice, Molice heeft deze week veel gezwommen in het zwembad en krijgt daarvoor 10 punt extra en omdat hij ook aan zijn techniek heeft gewerkt krijgt hij daarvoor ook 10 punten erbij. Zijn totaal komt daarmee op 120 punten. Ook Molice is een ster in het huishouden, maar ook op het gebied van inzicht is Molice absoluut een uitblinker.’
Molice: ‘Dank je wel.’
Idé: ‘En dan gaan we nu over tot de punten waar het omdraait, de punten van de vrouwen. We beginnen met Linda. Linda had vorige week 100 punten. Ze scoort op vele gebieden goed. Koken, creativiteit, inzicht. Deze week krijgt ze voor koken, inzicht en schoonmaken in totaal 30 punten erbij. Zij komt dus op 130 punten.’
Linda: ‘Dank je wel, Idé!’
Idé: ‘Kim maakte vorige week veel progressie en kwam op een totaal van 70 punten, dat is nu 90 punten geworden. Voor koken en huishoudelijk werk krijgt ze de punten erbij.’
Kim: ‘Okee..’
Idé: ‘En tenslotte Dorine. Dorine heeft zich flink verbeterd. Ze maakt een sprong van 70 punten naar 120 punten. 10 punten voor koken, 10 punten voor charisma, 20 punten voor inzicht en 10 punten voor creativiteit krijgt ze erbij. Ze heeft deze punten vooral op haar werk opgedaan, maar het blijft een knappe prestatie.’
Dorine: ‘I am back in the race.’
Betty: ‘Dat is zeker waar. Maar dat betekent wel dat Kim voorlopig achterblijft op de anderen. Een tussenstand:  

1. Simon   150 punt
2. Linda   130 punt
3. Molice   120 punt
3. Dorine    120 punt
5. Kim      90 punt

Betty: ‘Kim, dat wordt moeilijk.’
Kim: ‘Inderdaad. Dat wordt bidden voor goede resultaten. We gaan kijken naar de positieve stemmen en we beginnen bij Molice en Simon.’
Molice: ‘Mijn positieve stem gaat uiteraard naar Kim. Als wij samen in de finale staan, dan hebben we het spel al eigenlijk gewonnen. Tot nu toe is alles goed gegaan voor mij. Ik hoop dat Kim erbij blijft. Voor haar mijn positieve stem.’
Simon: ‘Dorine. Dorine is mijn lust en leven. Als ik haar zie winnen, zou ik alleen maar blij kunnen zijn. Ik hoop op haar.’
Betty: ‘Dat was niet zo verrassend. De 2 mannen gaan voor hun maatjes in het huis. Nu is het de vraag of de vrouwen de lef hadden om een positieve stem aan een andere vrouw te geven.’

Dorine: ‘Ik stem op Simon. Hij heeft er niet zoveel aan, maar ik wil hem laten weten dat ik volledig aan z’n kant sta. Samen naar de finale is het motto.’
Kim: ‘Molice, moest je dat nog vragen? Omdat hij de allerleukste bewoner is, zelfs de allerleukste jongen die ik ken.’
Linda: ‘Ik stem op Molice. Molice is één brok aardigheid en ik waardeer hem enorm. De anderen verdienen het gewoon een stuk minder.’
Betty: ‘Molice, goed nieuws. In ieder geval 2 van de vrouwen staan achter je.’
Molice: ‘Ik ben ze zeer dankbaar en ik houd van ze.’
Betty: ‘De tussenstand:

1. Simon   160 punt
2. Molice   140 punt
3. Linda   130 punt
3. Dorine   130 punt
5. Kim    100 punt

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 3-11-2004, 18:19:44 »
Maar we hebben de negatieve stemmen nog die de stand helemaal op z’n kop kan gooien. We beginnen deze keer bij de vrouwen.’
Dorine: ‘Ik geef 10 minpunten en Linda 20 minpunten. Linda geeft mij gewoon een enorme poets gebakken door met Gerard te gaan flirten. Dat ben ik nog niet vergeten en Kim geef ik 10 minpunten. Ze is mijn naaste concurrent en daarnaast zie ik Molice als mijn vriend. Ik zou hem geen minpunten willen geven.’
Kim: ‘Heel moeilijk. Ik kies toch voor Simon en Linda. Linda geef ik 20 minpunten, omdat ik eigenlijk hoop dat zij deze week afvalt. Ik gun Dorine en mezelf meer de titel dan haar en ik geef 20 minpunten aan Simon, omdat hij toch vaak als stoorzender heeft opgetreden bij alles.’
Linda: ‘Ik geef toch 20 minpunten aan Simon. Misschien een stomme zet, maar ik wil ermee aangeven dat hij de enige is die ik niet wil zien winnen. Ik wil niet degene zijn die bepaalt wie er moet vertrekken. Toch geef ik Dorine 20 minpunten, dit vanwege een akkefietje tussen ons beiden. Liever zie ik dat Kim blijft dan dat zij blijft.’
Betty: ‘Linda daalt nu opeens snel en ook Simon lijkt nog steeds niet erg populair te zijn. Linda, een reactie.’
Linda: ‘Dit viel te verwachten. Ik hoop de stemmen van de mannen.’
Betty: ‘Laten we daar dan maar eens na gaan luisteren.’
Molice: ’10 minpunten voor Simon en 20 minpunten voor Dorine. Een erg moeilijke keuze, want het zijn allemaal vrienden voor mij. Maar Linda en Kim zijn mijn grootste vrienden, dus ik kon niet anders. Bovendien had het op Simon geen invloed.’
Simon: ‘Ik moet Dorine helpen en geef dus 20 minpunten aan Linda en 10 minpunten aan Kim. Met Linda heb ik sowieso al weinig en als ik moet kiezen tussen Dorine en Kim dan is die keus snel gemaakt.’
Betty: ‘Alle dames krijgen toch weer aardig wat tegenstemmen. Hoe is de stand?’

1. Molice   140 punt
2. Simon   120 punt
3. Dorine   100 punt
4. Kim        80 punt
5. Linda     70 punt

Alles is nog mogelijk, maar het zal toch vooral tussen Kim en Linda gaan. Het is tijd voor de populariteitspoll. Deze poll zal wederom gaan beslissen wie er wint en wie er moet gaan…Goed, er zijn deze week 2 winaars en dat zijn….Molice en Simon! Jullie krijgen er allebei 35 punten bij en het houdt natuurlijk de spanning erin. Ook zijn er 2 mensen geeindigt op de derde/vierde plek. Dorine, als jij goed geteld hebt weet je al dat je veilig bent.’
Dorine: ‘Echt waar? Oh nee! Dat had ik helemaal niet door yess! Yess!’
Betty: ‘En jij bent ook één van de twee die op de gedeelde derde plek is geeindigt. De nr. 3 en 4 krijgen allebei 15 punten erbij en degene die het laagste is geendigt in de populariteitspoll is automatisch de afvaller van deze week en dat is……..Linda! Gefeliciteerd Kim!’
Linda: ‘Jammer, veel succes nog allemaal.’
Betty: ‘Volgende week is er weer een live-show, dan zullen we er achter komen wie de eerste finalist is. Tot dan!’

De kandidaten nemen uitgebreid afscheid van Linda. Vooral Molice vindt het afscheid moeilijk. Kim en Dorine zijn voornamelijk opgelucht. Dan is de tijd gekomen dat Linda daadwerkelijk vertrekt. Na Mapel, LC en Gerard is zij de vierde afvaller. Na het afscheid zoekt iedereen z'n bed op. Nog maar 4 kandidaten over..

Plaatje: Dag Linda!

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #144 Gepost op: 3-11-2004, 19:14:54 »
Jeetje..jammer Linda.....ik vond je een kei hoor....!!! ::ok::
pff..Simon zit er gelukkig nog in...Yiha!
back again..

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #145 Gepost op: 3-11-2004, 19:19:17 »
Alle vriendjes van de Baron zitten er nog in. Laat me raden.. Dorine gaat natuurlijk winnen.

Zoow, dat was spannend. Jammer Linda, maar zo is het spel
 ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #146 Gepost op: 3-11-2004, 19:19:17 »
Nou ja, ik slaap vanavond weer heerlijk in mn eigen bedje ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 3-11-2004, 21:30:30 »
Nou ja, ik slaap vanavond weer heerlijk in mn eigen bedje ;D

Jammer Linda, maar je was wel aan verhuizen toe, dacht ik.  ;)

Dank zij jou kunnen we in ieder geval blijven verder genieten van die nieuwe strijkplank tafel !  ::ok::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #148 Gepost op: 3-11-2004, 21:35:13 »
ja, en gedraag je een beetje wil je, als ik nog een keer kom eten maak ik iig wel eerst de tafel schoon voor ik dr aan ga zitten
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 3-11-2004, 21:39:25 »
... als ik nog een keer kom eten maken...

Hey, da's nou pas waardig verliezen !  ::bravo:: Much appreciated !  ::jaja::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 9-11-2004, 18:45:15 »
ze eten wel altijd macaroni of spaghetti he? :P

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 12-11-2004, 16:34:32 »
*MoleBrother wacht tot er weer geupload kan worden.

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 12-11-2004, 18:40:33 »
Dag 30: Er is veel geld en eindelijk word er besloten om eens wat kunst in het huis te hangen. De volgende ochtend zijn Kim en Molice als eerste wakker. Molice maakt het ontbijt klaar. Na het ontbijt vertrekken Molice, Kim en Dorine om te werken. Simon doet het rustig aan, eet rustig z'n ontbijt op, maakt wat schoon en frist zich op en belt wat met vrienden. Dan is het 3 uur 's middags en komen ook de anderen weer thuis. De Mollies frissen zichzelf op en komen dan samen. Het is eindelijk zover nu er nog maar 4 kandidaten over zijn is het tijd voor een eerste prijs: DE EXTREME MAKE OVER! De 4 kandidaten vertrekken samen naar een winkel om nieuwe kleren uit te zoeken. Ook is Leco Zadelhoff mee om de kandidaten te resystelen. Er wordt begonnen met Kim. Kims vlechtjes worden eruit gehaald zodat ze wat meer power heeft. Ze krijgt een nieuw sexy doorzichtig truitje en een lichte broek, omdat Leco haar kledingstijl veel te zwart vindt. Als laatste krijgt ze een tattoo bij haar oog. Dan is Simon aan de beurt. Simon krijgt een pruik zodat hij wat jonger lijkt. Hij krijgt een nieuwe trendy trui en een nieuwe broek. Ook krijgt hij een wat andere bril die wat beter zichtbaar is, want een bril staat Simon heel goed. Daarnaast wordt er wat groeimiddel op z'n baard en snor gegooid zodat hij een prachtig ringbaardje krijgt. Molice is daarna. Hij krijgt een wat lichtere jas die hem een wat mindere sombere look geeft. Jarenlang heeft Molice z'n kapsel verborgen gehouden onder z'n mutsje, maar nu moet hij er toch aan geloven. Molice krijgt een Afro-kapsel. Een donkere zonnebril en wat meer baardgroei maakt van Molice een echte heavy dude. Dorine krijgt een pruik, maar wel één met kort haar, omdat Dorine vindt dat lang haar haar niet staat. Ze neemt een kleine zwarte pruik, ook krijgt ze kleren die wat fleuriger zijn en beter bij haar passen. Na een lange dag passen komt iedereen tevreden met z'n nieuwe uiterlijk thuis. Moe gaan ze naar bed.

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 12-11-2004, 18:42:44 »
.

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 12-11-2004, 18:44:07 »
Dag 31: Die ochtend vertrekken de Mollies één voor één om te gaan werken. Molice neemt nog snel een ontbijtje en vertrekt dan ook. Simon komt die ochtend als eerste thuis. Hij koopt een aquarium, omdat hij zo van vissen houdt en speelt even met de visjes. Dan gaat hij naar bed. Hij is doodop. Dorine, Kim en Molice komen wat later thuis en Kim heeft haar goede vriend Goofy meegenomen. Na zich wat hebben opgefrist gaan de 4 lekker loungen in de huiskamer. Dorine en Goofy spelen wat op de spelcomputer terwijl Kim toekijkt. Molice ligt te dutten in de stoel. Wat later is Simon weer wakker. Hij en Dorine zonderen zich af en Simon zegt dat hij Dorine nu nog mooier vindt. Dorine is erg blij met dat commentaar. De rest van de dag gebeurt er weinig schokkends.

Offline Lola

• Forumlid
  • _X_
« Reactie #155 Gepost op: 12-11-2004, 20:41:59 »
Leuk hoor die metamorfoses....iedereen is erop vooruit gegaan ::ok::
back again..

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 12-11-2004, 23:37:56 »
Leuk hoor die metamorfoses....iedereen is erop vooruit gegaan ::ok::

Thanx !  :-*  If I may say so I look cewl indeed  ;D

En Dorine...  ::)  ::bravo:: * heart beats faster every minute  ::jaja::

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 13-11-2004, 12:01:50 »
Dag 32: 's Nachts slapen Dorine en Simon bij elkaar en de twee voelen nu ook echt dat ze bij elkaar horen. De volgende ochtend moet iedereen gewoon weer werken. Als om 1 uur 's middags Simon thuiskomt, is hij weer afgepeigerd. Zijn werk valt hem zwaar en hij gaat gelijk weer slapen. 2 uur later komen de anderen thuis. Molice heeft een idee. Hij wil de 4 afvallers uitnodigen en een diner voor hen organiseren. Kim en Dorine vinden het een fantastisch idee en bereidden het nodige voor. Maar het feest wordt een grote flop. Simon verslaapt zich, Linda komt als enige opdagen en Mapel, Gerard en LC komen veel te laat. Molice baalt er ernom van. Na afloop besluiten de 4 Mollies om het dan samen maar gezellig te maken. Molice blijft ontroostbaar. Maar Dorine en Linda beloven hem morgen het feest een nieuwe kans te geven.

Plaatje: De afterparty was wel geslaagd...

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 14-11-2004, 14:49:02 »
Dag 33: Ook die dag moet er zoals gewoonlijk weer gewerkt worden en het is Simon die om 1 uur weer als eerste thuis is. Hij houdt zich aan z'n belofte aan Molice en frist zich vast op voor het grote feest en belt alvast Mapel. Dan om 3 uur komen de anderen ook thuis en LC, Gerard en Linda worden ook uitgenodigd. Iedereen trekt weer z'n netste kleren aan. Dorine verwelkomt de gasten, Simon kookt en Linda giet de gasten vol met drank. Na het eten van Simons heerlijke spaghetti komt de aap pas echt uit de mouw. Molice neemt het woord en toast met de andere Mollies op Kim. Nou ja, alle Mollies behalve Simon die nog steeds gulzig van z'n spaghetti eet. Na een korte speech blijkt waarom Molice het feest heeft georganiseerd. Hij vraagt Kim ten huwelijk! Ze zegt ja en Kim en Molice verloven zich. Het wordt daarna een groot feest met champagne, spelletjes en plezier. Gerard, Molice, Mapel en Kim belanden met z'n 4-en in het bubbelbad. Dorine en LC gaan samen darten en alles lijkt weer koek en ei tussen Simon en Linda als de voetjes van de vloer gaan. Tot in de late uurtjes wordt er doorgefeest, maar dan is het feest toch echt ten einde.

Plaatje 1: Gerard en Mapel dansend op de muziek
Plaatje 2: Molice heft het glas op z'n aanstaande verloofde
Plaatje 3: Daar moet op gedronken worden!
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 14:51:34 door De Baron »

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 15-11-2004, 12:35:35 »
Dag 34: Er wordt een computer aangeschafd. Simon moet die morgen als enige werken en de anderen kunnen hun roes uitslapen. Daarna ontbijten ze samen. Na het ontbijt zit Dorine al vroeg achter de computer. Chatten, emailen, eindelijk contact met de buitenwereld. Molice en Kim worden pas laat wakker, terwijl Molice zich opfrist gaat de andere kersverse verloofde een tosti eten. Dan komt Simon alweer thuis. Kim belt buurvrouw Annemieke op en babbelt wat met haar. Omdat er niet genoeg geld is, kan de huishoudster Loesje niet worden uitbetaald. Ze jat daarom de bestuurbare auto mee. Kim is woedend op haar en jaagt haar weg. Molice en Simon spelen samen op de flipperkast. Er lijkt totaal geen sprake van concurrentie. Als avondeten heeft Dorine hot dogs gemaakt en iedereen smult ervan na het eten tafelen Molice en Simon nog wat na, maar Simon is moe en gaat naar bed. KIm luistert wat muziek en Dorine nestelt zich weer achter de computer. Molice gaat dan maar dansen met Kim, uiteraard draait het weer uit op gevozel. Uiteindelijk kruipt iedereen z'n bedje in.