Poll

Wie is de populairste bewoner?

Dorine
Simon

Auteur Topic: MoleBrother II  (gelezen 39654 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MoleBrother II
« Reactie #100 Gepost op: 19-10-2004, 00:03:25 »
Gaat goed met me hier de laatste dagen :-\\ :-[
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 19-10-2004, 01:31:58 »
Qua stemmen wel...

Je gedrag valt wat tegen... straatmadeliefje!!
 >:(

:P ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #102 Gepost op: 19-10-2004, 18:10:23 »
Dag 21: De luxe badkamer wordt verder klaar gemaakt. Linda is die dag als eerste wakker, maar niet veel later volgen de anderen. Gerard en Simon, net wakker, vertrekken weer voor hun werk. Die dag blijft Dorine alleen achter, want de rest gaan aan het werk. Om 1 uur komen Gerard en Simon weer thuis en niet veel later de anderen ook. Het gaat niet goed met Gerard. Zijn moeilijke driehoeksverhouding met Dorine en zijn aartsvijand Simon doet hem volledig instorten. Hij wilt het uitpraten. Dorine zegt dat zij meer van Simon houdt en dit is de emotionele knak voor Gerard. Hij stort in, volledig! Dorine is enorm bezorgd en haalt er een therapeut bij. Het duurt niet lang en iedereen weet ervan. Kim is enorm geschrokken en zoekt steun bij Molice. Molice reageert heel erg lief en er gebeurt iets tussen de twee. Ze kijken elkaar in de ogen aan en zoenen! Alle remmen gaan los! Nu LC het huis verlaten heeft, lijkt Kim een nieuwe liefde te hebben gevonden. Simon kijkt het met argusorgen aan en denkt er het zijne van. Gerard weet nog steeds niet wat hij doet, hij wil Dorine pijn doen en flirt er openlijk op los met Linda. Linda is gelijk helemaal verliefd op Gerard, maar Dorine reageert (zoals gehoopt) enorm jaloers. Ze wordt pissed op Gerard, enorm pissed. Hun liefde lijkt voorgoed voorbij. Gelukkig komt er een gast langs. Voormalig MoleBrotherbewoner Intikker komt kijken. Gerard besluit om hem te gaan rondleiden door het huis voor de afwisseling. Alleen die irritante Simon besluit mee te gaan. Dorine voelt zich verraden en is alleen in de keuken een potje aan het janken. Het drama wordt nog groter. Simon die ook lucht heeft gekregen van alles gaat in discussie met Linda: 'Waarom lie jij je zo inpakken door Gerard?' Linda: 'Rot op! Ik en Gerard zijn gewoon goede vrienden en het was gewoon een kutstreek van haar om er 2 liefjes op na te houden.' Simon: 'Nou bedankt hoor, de sfeer is voorgoed verziekt hier.' Linda: 'Pfft! Ik zal blij zijn als het morgen is, eindelijk weer iemand minder.' Met een knallende ruzie gaan SImon, Gerard, Dorine en Linda naar bed. Het bezoekje van Intikker loopt in het water. Gelukkig vangt Molice hem op en gaat een potje met hem schaken. Als hij 's avonds na bed wil, vraagt Kim of hij die nacht bij haar wil slapen en zo gebeurt het.....

Plaatje 1: Gerard draait helemaal door.
Plaatje 2: Kim en Molice: Love is in the air.
Plaatje 3: Intikker komt op bezoek.

« Laatst bewerkt op: 19-10-2004, 18:12:06 door De Baron »

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 19-10-2004, 18:14:07 »
Plaatje 4: Samen slapen

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 19-10-2004, 20:17:05 »
ahh kim en molice.. das schattig ::love:: ;D
Mijn prinsje is chriz!!

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 20-10-2004, 20:41:41 »
Dag 22:
 Van het geld wordt de woonkamer opgeleukt. Dorine is die nacht om 4 uur al op. Ze heeft een rotnacht gehad en besluit om even relaxt te gaan bubbelen in het bubbelbad. Later op de ochtend als Dorine, Gerard en Simon al vertrokken zijn voor werk babbelen Kim en Molice met Linda bij. Linda  vindt dat de 3 flink overdreven reageren op de hele situatie. Molice interesseert het niet zoveel. Hij heeft Kim! Die ochtend gaat iedereen zijn eigen gang en als 's middags de anderen terugkomen, verandert er niet veel. Iedereen bereidt zich voor op de grote avond. Molice wil de groepssfeer terugkrijgen en koopt een gezelsschapspel, een soort bingo. Iedereen doet enthousiast mee en het lijkt erop dat iedereen weer met elkaar plezier heeft. Simon wint, maar deze keer geen jaloerse blik van Gerard. Molices plan is geslaagd. Voor in de avond komt buurmeisje Eli zich voorstellen. Eli is de dochter van buurvrouw Annemieke. Binnen zijn de andere 5 samen in gesprek. Even lijkt de sfeer goed, maar een vervelende opmerking van Simon
 naar Gerard verandert de boel. Dorine vlucht weg en gaat buiten op het balkon zitten, terwijl Linda Simon de les leert. Teleurgesteld druipt ook Molice af. Zal het ooit nog goedkomen? Dan is het weer tijd voor de live-uitzending, misschien wel dé oplossing voor de huidige problemen.

Plaatje 1: Molice uit zijn dak op Nelly.
Plaatje 2: Molice organiseert een soort van bingo om de sfeer te verbeteren.
Plaatje 3: Buurmeisje Eli komt langs.
« Laatst bewerkt op: 20-10-2004, 20:46:17 door De Baron »

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 20-10-2004, 20:42:33 »
De live-uitzending

Betty Wrat: ‘Lieve kijkers! Hier ben ik weer. Betty Wrat, uw host voor vandaag. Boy of boy, wat er is een boel gebeurt deze week in het MoleBrotherhuis. Bettys Fort is er niets bij. Deze week hebben alle kandidaten even veel kans om eruit te moeten dus het is superspannend. Ook deze week werd er weer gekeken naar de 3 volgende aspecten:

-De opgebouwde vaardigheden
-De populariteit onderling
-De populariteit buitenhuis

,vandaag is bij ons in de studio: LC! LC moest vorige week vertrekken, toen hij nipt verloor van Gerard en Simon. Hoi, Leo!’
LC: ‘Hoi, Betty, alles goed?’
Betty: ‘Jazekers, maar hoe is het met jou?’
LC: ‘Ja ook goed. Ik heb een erg rustige week achter de rug gehad, ben nog een keer koffie gaan drinken bij Mapel, maar ik heb vooral veel uitgerust van alles wat gebeurt is.’
Betty: ‘Hoe voelde het om te vertrekken?’
LC: ‘Zwaar, ik wist wel dat ik niet bij iedereen even goed lag, maar zoals iedereen hoopte ik erop om dat prachtige huis te winnen en natuurlijk ook om de anderen beter te leren kennen, die kans is mij ontnomen.’
Betty: ‘Het was erg nipt…’
LC: ‘Ja, en dat maakt het alleen maar vervelender. Simon en Gerard stonden op best wel een achterstand en toch verslagen.’
Betty: ‘Vanavond moet er weer iemand vertrekken en je grote vriendin Kim werd vorige week laatste. Denk je dat zij moet gaan?’
LC: ‘Ik zie dat Kim het zwaar heeft, ze is ook erg ziek geweest, maar door alles wat er gebeurt is, kan alles opeens anders liggen. Ik denk dat Gerard moet gaan.’
Betty: ‘En wie gaat er winnen?’
LC: ‘Ik gun het Kim van harte, maar ik schat Linda ook erg hoog in.’
Betty: ‘Dank je wel, LC. We gaan even praten met de bewoners in het huis. Hallo bewoners!’
Bewoners: ‘Hallo Betty!’
Betty: ‘Wat een week, dames en heren! Kim, jij als objectief persoon kun jij er wat over zeggen?’
Kim: ‘Ik wil me er liever niet mee bemoeien. Ik heb het deze week erg naar mijn zin gehad, vooral met m’n Moliesje.’
Betty: ‘Molice?’
Molice: ‘Er zijn wat onderlinge spanningen en dat is jammer.’
Betty: ‘Vanmiddag had jij een bingo georganiseerd, heeft dat nog geholpen?’
Molice: ‘Ik weet het niet. Laten we eerst vanavond maar afwachten.’
Betty: ‘Goed, Simon, ga jij het me uitleggen?’
Simon: ‘Gerard dacht dat Dorine van hem hield en was een beetje teleurgesteld toen dat niet zo was.’
Gerard: ‘Nee, Dorine hield ook van mij, tenminste dat dacht ik.’
Dorine: ‘Dat was ook zo, maar toen jij met Linda.’
Linda: ‘Pfft! Krijgen we dat weer..’
Gerard, Simon, Dorine en Linda: ‘Blablabla’

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 20-10-2004, 20:43:07 »
Betty: ‘Heksenketel! Gelukkig is vandaag bij ons in de studio wederom Idé Fix! Idé? Heb jij de uitslag voor vandaag?’
Idé: ‘Ook deze week heb ik de bewoners goed in de gaten gehouden en heb gekeken welke vaardigheden zij hebben opgedaan. Wij beginnen vandaag bij Linda! Linda krijgt 10 punt voor koken, 10 punt voor charisma,  10 punt voor fysieke gesteldheid, 30 punt voor inzicht, 20 punt voor creativiteit en 20 punt voor schoonmaken. Haar charisma en inzicht heeft ze vooral opgewaardeert. Ze heeft nu een totaal van 100 punt. Een stijging van 30 punten.’
Linda: ‘Dat is een mooi rond aantal!’
Idé: ‘Kim, Kim heeft vooral haar inzicht enorm verbeterd. 30 punten krijgt zij daarvoor, daarnaast 10 punt voor koken, 10 punt voor fysieke gesteldheid, 10 punt voor creativiteit en 10 punt voor het schoon houden van het huis. Een totaal van 70 punt, een stijging van 40 punt!’
Kim: ‘Ah! Dat doet me heel goed, dit had ik net nodig.’
Idé: ‘En als laatste van de vrouwen hebben we Dorine. Ze had vorige week 30 punt en deze week ook 70 punt. Ze heeft zich op veel punten verbeterd. 10 punt voor koken, 10 punt voor charisma, 10 punt voor fysiekheid, 10 punt voor inzicht, 10 punt voor creativiteit en 20 punten voor schoonmaken.’
Dorine: ‘Ik ben tevreden.’
Idé: ‘Molice is erg goed in het ontwikkelen van inzicht, hij houdt van schaken en krijgt daarvoor maar liefst 50 punt, 40 punt voor schoonmaken en 10 punten voor koken. Een totaal van 100 punt.’
Molice: ‘Dat klopt, dank je wel, mevrouw Fix.’
Idé: ‘Simon was vorige week koploper met 80 punt en ook deze week heeft hij veel progessie geboekt. Hij maakt ontzettend veel schoon en zwemt veel. Hij krijgt 10 punt voor koken, 40 punt voor lichamelijke beweging, 30 punt voor inzicht, 10 punt voor creativiteit en 40 punt voor schoonmaken. Een totaal van 130 punt. Heel knap!’
Simon: ‘Wow! Yeah’
Idé: ‘En tenslotte Gerard. Hij heeft als enige 20 punten voor koken! Daarnaast 10 punt voor lichamelijke beweging, 30 punten voor zijn inzicht en 10 punt voor schoonmaken. Een totaal van 80 punten, 40 punten stijging!’
Gerard: ‘Mooi, ik sluit dus nog redelijk bij iedereen aan.’
Betty: ‘Ja, Gerard, dat klopt, maar Simon heeft deze keer wel een hele grote voorsprong op iedereen:

1. Simon    130 punt
2. Linda   100 punt
2. Molice   100 punt
4. Gerard     80 punt
5. Dorine     70 punt
5. Kim        70 punt

60 punten achtersprong is veel, maar het zegt nog niks. De anderen liggen in ieder geval niet ver uit elkaar. Het is tijd voor de positieve stemmen. Wie steunt wie nog in deze moeilijke week? We beginnen weer bij Linda, Kim en Dorine.’

Linda: ‘Ja, Gerard! Ik vind hem een hele lieve man en Simon probeert hem te slopen. Hij verdient het om nog een weekje te blijven en kick some Simon’ ass’
Kim: ‘Ik stem op Molice en dat lijkt me ook niet zo vreemd. Hij is mijn nieuwe maatje en de anderen zoeken het allemaal maar uit.’
Dorine: ‘Ik stem op Simon. Het duurt even voordat je Simon echt leert kennen, maar hij is een schat. Het is jammer dat veel mensen hem niet begrijpen.’
Betty: ‘Wel isn’t that cute? Alle vrouwen blijven 100% achter hun maatjes staan en dat zorgt ervoor dat alle heren er 10 punten op vooruitgaan, denken de mannen hetzelfde over de vrouwen?’
Molice: ‘Ik stem op Kim. Ik heb veel vrienden in het huis, maar als ik kijk wie mijn stem het hardst nodig heeft dan is zij het. Vorige week lag ze er bijna uit en ik wil haar heel graag dicht bij me houden.’
Simon: ‘Ik stem op Dorine. Ze is een mooie, vriendelijke vrouw die iedereen graag heeft, ondanks haar akkefietje met Gerard. Zelfs als ik van haar in de finale zou verliezen, zou ik het haar gunnen met heel mijn hart.’
Gerard: ‘Ik wou eigenlijk op Dorine stemmen, maar zij heeft het verpest. Ik voel me de laatste tijd vaak alleen in het huis en niet begrepen, daarom stem ik op Linda. Zij begrijpt me wel en is altijd achter me blijven staan.’
Betty: ‘Ha, de mannen stemmen ook op 3 vrouwen. Iedereen stijgt dus 10 punten en nog steeds is er niks beslist. We hebben ook nog de negatieve stemmen. Na deze enerverende week is het denk ik goed om daar eens naar te luisteren.’

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 20-10-2004, 20:44:30 »
Linda: ‘Ik wil Kim 10 minpunten geven. Ze is lang ziek geweest, maar daarnaast heb ik ook weinig met haar gepraat. Ik geef Simon 20 minpunten, omdat het een vreselijke pestkop is. Ik ben hem meer dan zat.’
Kim: ‘Ik geef Gerard 10 minpunten en Linda 20 minpunten. Met Linda heb ik niet zoveel en ook al heb ik me er niet zoveel bemoeit. Ik denk dat Gerard de onruststoker was in het hele gebeuren van de afgelopen dagen.’
Dorine: ‘Ik geef Kim 10 minpunten, ik heb haar heel graag, maar de anderen heb ik gewoon nog wat liever. Linda geef ik 20 minpunten vanwege haar misselijke actie om ineens met Gerard te gaan flirten.’
Betty: ‘De vrouwen geven elkaar logischerwijs veel minpunten, maar ook Simon en Gerard verliezen wat punten. Zowel Kim als Dorine ziet Linda het liefst vertrekken. Ik ben benieuwd wat de mannen hebben te zeggen.’
Molice: ‘Zoals iedereen weet is er veel onrust in de groep en 2 van mijn vrienden Linda en Simon zijn daar bij betrokken. Ik stem daarom de 2 anderen weg die een conflict hadden in dit alles. Dorine krijgt 10 minpunten en Gerard 20 minpunten.’
Simon: ‘Linda en Gerard hebben grote fouten gemaakt. Gerard krijgt de 20 minpunten. Als hij moet gaan, zal ik hem juichend uitzwaaien.’
Gerard: ‘Er is maar 1 iemand die ik tot in mijn tenen haat en dat is Simon. 20 minpunten voor hem. Een moeilijkere keuze was die andere. Ik mag ze allemaal wel, maar ik geef Kim 10 minpunten en niet aan Dorine. Hoeveel verdriet ze me ook heeft gedaan, ik blijf van haar houden.’
Betty: ‘Op Molice na heeft iedereen tegenstemmen gekregen. Vooral Linda, Gerard en Simon kregen het zwaar te voorduren. Wat betekent dit voor de stand?’

1.   Molice 110 punten
2.   Simon  100 punten
3.   Dorine   70 punten
4.   Linda     60 punten
5.   Kim       50 punten
6.   Gerard   40 punten
Molice en Simon, jullie gefelicteerd. Jullie kunnen niet meer worden ingehaald. Voor de 3 vrouwen en voor Gerard hangt nu alles af van de populariteitspoll. Jullie liggen akelig dicht bij elkaar dus het is extra spannend. Ik begin met degene die als laatste is geeindigt en er geen punten bijkrijgt, dat is Molice. Simon is geeindigt op een 2de plek en krijgt er 40 punt bij. De winnaar van de populariteitspoll deze week en verzekert van nog een week MoleBrother is…….Dorine! Gefeliciteerd Dorine. Je krijgt 50 punten extra.’
Dorine: ‘Wat een opluchting!’
Betty: ‘Dan nu de nummers 3, 4 en 5. Op nummer 3 is geeindigt…….Linda! en Kim! En Gerard oftewel jullie zijn allen even hoog geeindigt. Dat levert jullie allen 20 punten op. Gerard…..’
Gerard: ‘Ja, ik heb het door. Het zit erop voor mij.’
Betty: ‘Het spijt me, Gerard. Volgende week zal 1 van de dames ons gaan verlaten. Ik zie jullie volgende week weer terug.’

Iedereen neemt afscheid van Gerard, alleen Simon niet. Hij blijft rustig op de bank liggen. Dan is het tijd voor Gerard om te gaan. Na het afscheid gaat iedereen vermoeid naar bed.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 20-10-2004, 20:48:54 »
Wat een eikel die simon

Dag allemaal...
 :\'( :\'(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #110 Gepost op: 20-10-2004, 20:58:52 »
Wat een eikel die simon

Dag allemaal...
::joehoe::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 21-10-2004, 13:57:04 »
Wat een eikel die simon

Dag allemaal...

Vergeet de deur niet achter je dicht te trekken  >:D

ja, daaag !  ::zwaai:: 

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 21-10-2004, 14:01:12 »
Geel karakter heb je zeg..
 ;D

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 21-10-2004, 15:55:13 »
Dag 23: Er worden een paar kledingkasten gekocht. De volgende ochtend zijn Linda en Kim al vroeg wakker. De spanning van de vorige avond heeft zijn tol geeisd. Kim heeft het op een haartje na overleefd en Linda mist haar vriendje nu al. Om 6 uur vertrekt Simon om te werken, Linda en Kim kruipen toch nog maar weer even hun bed in om bij te komen. Dorine heeft die dag een vrije dag. Linda slaapt en Dorine frist zichzelf op, tegen de middag gaan Dorine en Linda samen lunchen. De onderlinge spanningen lijken te zijn verdwenen en Linda en Dorine kunnen weer lachen met elkaar. Niet veel later als Simon ook thuis is, kijken ze samen tv. Linda doet erg haar best om weer in de smaak te vallen bij het koppel, nu Gerard verdwenen is. Molice en Kim komen thuis en Kim is doodmoe, ze gaat gelijk naar bed. Als Linda de kamer heeft verlaten gaan Dorine en Simon los. Ze zijn dolgelukkig met elkaar en de finale komt steeds dichterbij. Linda is gaan mediteren en Molice zit op het balkon buiten van de zon te genieten. Het wordt donker en Simon gaat naar bed. Dorine heeft honger en gaat nog wat koken. Dan gaat het mis, er ontstaat brand. Molice schiet te hulp, maar schrikt terug als de vlammen oplaaien. De brandweer moet er aan te pas komen. Na de brand is er weer een dag voorbij en gaat iedereen naar bed.

Plaatje 1: Simon en Dorine komen dichterbij elkaar
Plaatje 2: BRAND!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 21-10-2004, 20:07:04 »
het lijkt wel een soap :o ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 21-10-2004, 22:36:54 »
ik zag er tegen op om het huis te verlaten, maar nu ik eruit ben... ben ik eigenlijk best opgelucht. Als die freaks daar.. Echt een rariteitenkabinet. Kelly is helemaal niets vergeleken met deze weirdo's

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #116 Gepost op: 21-10-2004, 22:38:06 »
en bedankt :-\\ :P

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 21-10-2004, 22:42:01 »
jij niet

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #118 Gepost op: 21-10-2004, 22:42:37 »
slijmerd

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 21-10-2004, 22:42:54 »
jij nu ook