Poll

Wie is de populairste bewoner?

Dorine
Simon

Auteur Topic: MoleBrother II  (gelezen 39636 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: MoleBrother II
« Reactie #60 Gepost op: 1-10-2004, 19:59:29 »
Dag 9: Pas laat in de nacht gaat Simon ook slapen. Van het geld worden een schildersezel en een vaatwasser gekocht. De huiskamer wordt afgemaakt door het verder te behangen. LC vertrekt voor zijn werk en een paar uur later Gerard ook. De 3 vrouwen zijn die ochtend als eerste wakker, Dorine maakt ontbijt, Linda speelt wat met de bestuurbare auto en Kim frist zichzelf op. Even later zijn alleen Simon en Linda nog thuis, de rest is aan het werk. Simon wordt weer gezond verklaart. De griepepidemie is uitgeroeid. Linda plaagt Simon, ze lacht hem uit, omdat hij bijna het huis moest verlaten. LC is niet erg happy die dag, na gewerkt te hebben, duikt hij weer zijn bed in en als hij wakker is gaat hij op bed een boek lezen. Hoe kan hij zijn positie bij de anderen nog verbeteren? Kim beseft dat haar populariteit moet worden verbeterd. Ze haalt daarvoor een rare actie uit, ze stuurt Simon de keuken uit en ze gaat zichzelf afsponsen bij de wasbak, in haar nakie. Nadat iedereen gewerkt heeft is er weer geld in huis. LC en Gerard krijgen een discussie over wat ze nu gaan kopen. LC verveelt zich vaak en wil wat leuks kopen. Gerard wil verder met de inrichting van het huis. Uiteindelijk krijgen ze allebei hun zin. LC krijgt een dartbord en Gerard zet een muur neer om 2 kamers te verdelen. Ook worden er nog wat lampen gekocht voor in de wc en in de keuken. LC is blij dat Gerard heeft ingestemd en wil hem daarvoor omhelzen, maar dat wil Gerard niet! Dorine en Kim kletsen nog wat na in de keuken, maar net als de anderen slaapt iedereen al voordat het middernacht is.

Plaatje 1: LC leest liever een boek dan zich in de groep te mengen.
Plaatje 2: Kims schaamteloze actie om de populairder te worden zorgde voor hoge kijkcijfers.

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 1-10-2004, 20:02:10 »
Dag 10: Midden in de nacht vertrekt LC om te gaan werken. Om 6 uur precies worden alle anderen wakker. Gerard en Simon zijn die dag vrij. Kim en Molice moeten wel werken. Gerard en Dorine gaan samen darten en Simon en Linda gaan met z'n tweeën zwemmen. Als LC thuis is ontbijten de 5 Mollies samen. Simon en Gerard liggen een beetje met elkaar in de clinch. De twee liggen elkaar niet zo. Als Gerard de badkamer gaat schoonmaken komt Leo hem helpen. Zo hoop Leo zijn verspilde krediet terug te winnen en waar kun je dat beter doen dan bij de meest populaire bewoner? Kim en Molice nemen een collega mee, Goofy. LC probeert nog altijd vrienden te worden met Gerard, maar de norse Gerard laat het niet toe. Later tegen de avond bewijst Gerard dat hij een tikkeltje arrogant is geworden door zijn overwinning. Hij plaagt Simon ermee dat Simon geen vrienden heeft en Gerard zelf wel. Goofy, die stiekum verliefd is op Kim zegt dat hij haar mooi vindt, maar Kim moet niks van hem weten. Gelukkig kunnen Goofy en Gerard het wel goed samen vinden. Om tien uur gaat iedereen al naar bed en LC gaat aan het werk, hij heeft promotie gekregen en werkt nu als pompbediende.

Plaatje 1: Dorine en Gerard darten samen. (Zie je de pijl onderaan in de muur? Dorine kan er echt wel niks van)
Plaatje 2: Kim en Molice komen thuis met collega Goofy

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 2-10-2004, 11:04:11 »
Dag 11: LC komt afgepeigerd thuis en valt doodmoe in slaap op bed. Er is weer genoeg geld om de hobbykamer op te knappen en wat dingetjes te kopen voor in de keuken. Om 6 uur wordt iedereen (behalve de doodmoeie LC) wakker. Al snel vertrekt iedereen voor zijn werk en blijft Linda alleen achter. In een heuse schoonmaakbui knapt ze het huis helemaal op. Gerard heeft een grote verrassing meegenomen: MAPEL!! en zo te zien zijn Gerard en Mapel wel heel erg close geworden tijdens het werk. Gerard flirt er op los. Maar er is wel 1 probleempje...Mapel heeft nog steeds de griep en brengt dit over op Gerard. Simon stort in, hij voelt zich niet meer thuis in de groep en zet het op een janken, alleen echt niemand heeft medelijden met hem. Simon is een vervelende man geworden. Niet veel later na zijn instorting staat hij weer vrolijk Dorine belachelijk te maken tijdens het darten. LC besluit die avond macaroni met kaas te maken, tot grote vreugde van Kim. Het is overheerlijk. Linda heeft promotie gemaakt! De avond gaat over in de nacht en de Mollies vallen moe van de dag weer in slaap.

Plaatje 1: Mapel is terug!
Plaatje 2: Gerard flirt met Mapel
Plaatje 3: Simons mental breakdown

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 2-10-2004, 11:39:24 »
Citaat van:  De Baron
Niet veel later na zijn instorting staat hij weer vrolijk Dorine belachelijk te maken tijdens het darten.

>:( Echt ontzettend gemeen :(

:P
Mijn prinsje is chriz!!

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-10-2004, 12:49:11 »
Dag 12: De dag begint voor Leo, Simon, Dorine, Linda, Molice, Gerard en Kim om 6 uur. Simon en Gerard hebben een vrije dag. Er worden weer nieuwe spullen aangeschafd. Een spiegel, een dambord en een magnetron. Molice, Kim en Dorine vertrekken voor werk, maar de andere vier blijven. Gerard en Linda dansen samen en praten daarna met elkaar. Het lijkt erop dat ze elkaar wel mogen, ,maar als wat later LC met Linda praat, reageert Gerard jaloers. Simon ligt boven op bed. Hij bemoeit zich nog maar weinig met de anderen en dreigt de aansluiting met de groep te gaan missen. Molice en Kim komen ook weer thuis. Hierdoor is er weer geld in kas. Linda slaapt na Mapels vertrek alleen. Daarom besluit de groep voor haar een 2-persoonsbed te kopen. De rest van de dag gebeurt er weinig interessants. Geruisloos gaat de dag voorbij en begint er een nieuwe dag.

Plaatje 1: Jammie, LC's macaroni met kaas!

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 4-10-2004, 18:33:33 »
Dag 13: Er worden heel wat aankopen gedaan om het plezier te vergroten, een bar, een stereo-set en een spelcomputer. Gerard en Simon nemen de dag vrij om er mee te spelen. Kim en Gerard zijn echte spelcomputerfanaten en storten zich daarop. Molice en Simon gaan samen een potje schaken, Dorine is aan het werk, Linda maakt wat schoon en LC slaapt uit. Wat later maakt Gerard kennis met Bertje, de zoon van Intikker en Tijgertje. Intikker heeft van z'n zoon ook al een muziekfreak gemaakt en Gerard merkt al snel dat de puber en hij elkaar niet zo goed liggen. Bertje maakt kennis met enkele van de anderen. Vooral LC en hij kunnen het erg goed vinden met elkaar. De activiteit van de Mollies lijkt in deze dagen tot een nulpunt te zijn gekomen. De dagen zijn hard om door te komen. Die avond neemt Linda haar vriend Kace mee naar het huis, maar ook met Kace gebeurt weinig bijzonders. Uiteindelijk gaan alle Mollies naar bed en breekt er een nieuwe dag aan.

Plaatje: Kim en Gerard; fanatieke game-fanaten

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 4-10-2004, 21:14:33 »
Citaat van:  De Baron
Kim en Gerard zijn echte spelcomputerfanaten en storten zich daarop. Molice en Simon gaan samen een potje schaken, Dorine is aan het werk, Linda maakt wat schoon en LC slaapt uit.

Lekker eerlijk weer >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #67 Gepost op: 4-10-2004, 21:16:48 »
jeuj geer en ik aan de arkanoid zeker en vast ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 4-10-2004, 21:22:02 »
jeuj geer en ik aan de arkanoid zeker en vast ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ;)
Het was jouw beurt om de badkamer te doen Kim >:( Nu heeft Linda dat gedaan. ::ohno::

;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #69 Gepost op: 4-10-2004, 21:23:40 »

Het was jouw beurt om de badkamer te doen Kim >:( Nu heeft Linda dat gedaan. ::ohno::

;D
Ja, inderdaad... ik ben de enige die hier in huis nog wat doet ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #70 Gepost op: 5-10-2004, 11:06:17 »
och ja iemand moet het doen he :P
ik doe toch ook nuttig joh.....sta bloot in de keuken !!!! als dat niet nuttig is weet ik het ook niet meer hoor ;)

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2004, 12:30:48 »
das ordinair... ::ohno:: Je weet toch dat heel NL meekijkt. Waarom doe je dat nou elke keer Kim, ken je dan echt geen grenzen ?

;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #72 Gepost op: 5-10-2004, 12:32:22 »
nope ::trots::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 5-10-2004, 12:33:16 »
Ik denk dat we jou dan maar een beetje vast moeten gaan leggen. Met een ketting aan de kachel of zo ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #74 Gepost op: 5-10-2004, 12:35:50 »
oe lekkert ::love::

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 5-10-2004, 12:37:37 »
::ohno:: Je ben echt hopeloos *zucht hard*

Wie wil er later op de dag even  mee de stad in om een ketting en een dik slot te kopen ?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #76 Gepost op: 5-10-2004, 12:39:19 »
ik ga wel mee, heb vandaag nog niks nuttigs gepland staan en aangezien Kim wil dat ik wat nuttigs doe..... ;D

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #77 Gepost op: 5-10-2004, 12:55:03 »
hehe wel zo een die goed pijn doet he?! :P stelletje theemutsen

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #78 Gepost op: 5-10-2004, 12:56:03 »
jaja, we nemen er wel zo'n elektro-shock halsband bij  :P

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 5-10-2004, 12:58:57 »
jaaaaa en zo'n stiklijn, hoe harder je trekt hoe strakker hij trekt ::jaja:: En idd iets met wat Voltjes >:D
Mijn prinsje is chriz!!