1,4,5,6
Inderdaad knap!
1. Mijn vroegere penvriendin heb ik door toeval in een vakantie op campings in zowel Engeland als Oostenrijk gezien.
Waar inderdaad, Bärbel stond met haar ouders en zusjes eerst bij Cambridge, en vervolgens toevallig ook in Wenen. Toeval bestaat dus!2. Ik ben in alle wijken van Berlijn geweest.
Niet waar, er zijn er nog steeds een paar waar ik niet ben geweest, maar de meeste heb ik inderdaad wel gezien.3. Ik ben ooit tijdens mijn vakantie naar de GP van Hongarije geweest.
Niet waar helaas, we hadden er heel graag naartoe willen gaan, maar we gingen net de dag ervoor weer terug naar Nederland.4. Tijdens mijn reis naar Rome heb ik zowel een vlaggetje als een sjaal van Lazio Roma gekocht.
Absoluut waar. Lazio is gewoonweg de leukste ploeg van Italië.5. Ik ben ooit doodsbang een museum in Denemarken uitgegaan.
Klopt, het was een museum van Falck, zeg maar de Deense nooddiensten; en eens in de zoveel tijd gingen de sirene's van o.a. de ambulances af, en dat vond ik doodeng...6. Ik ben meerdere malen lopend vanuit Duitsland naar Polen gegaan.
Inderdaad, een paar maal van Frankfurt/Oder naar Slubice.