Nou ff netjes hier dan he
M'n vriendin ging trouwen vandaag en op zich zoog de dag behoorlijk, tenminste ik vond het niet zo bijzonder en het feest .... nou dat ik al thuis ben een tijdje zegt al genoeg denk ik.... Maar het zien van alles en het toch iets vastleggen of zo heeft me wel aan het dneken gezet ik had toch niks beters te doen, damn ik hoop dat ze niet op deze kijkt Dus ik zie het eik toch wel zitten maar wilde het eigenlijk nooit want ik had altijd gezegd: óf ik trouw met alles erop en eraan óf ik trouw niet en met alles erop en eraan is eigenlijk niet meer te betalen dus vandaar eigenlijk dat ik (we) zoiets hadden van, dan toch niet, je gaat er heus niet meer van elkaar houden of zo. Maar goed... Ik vond het vandaag toch wel echt iets hebben dus ik zal eens een balletje opgooien bij mijn werderhelft
Zoo Anzj, dat was het
Lief van je dat het allemaal verteld...
Ik zal even mijn verhaal vertellen...Ik en mijn partner zijn ook niet zo van dat traditionele gedoe,met bruiloft paardjes koetsen en oplaten van duiven..
Zo'n superbruiloft is dan ook niets voor ons, buiten de extreme kosten zagen wij die hele toestand niet zo zitten...We hebben gewoon gekozen voor een feest en geen gedoe met jurk en koetsjes etc.
We zijn op een gratis trouwdag
getrouwd en met onze getuigen een dag wezen stappen in Maastricht, eten, winkelen, weer eten en toen naar onze stamkroeg gegaan..
Vanuit Maastricht hebben we kaarten gestuurd dat we getrouwd waren en iedereen uitgenodigd voor een borrel het weekend daarna in ons huis/tuin party
En het was leukkkkkkkk..!!