Auteur Topic: Europees Voetbal  (gelezen 16909 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Europees Voetbal
« Reactie #120 Gepost op: 11-12-2003, 11:00:53 »

Ik heb me overigens wel weer zitten ergeren aan de anti-PSV houding van Studio Sport. Aan het eind van de uitzending lieten ze namelijk een filmpje zien, waarin alle mislukkingen van PSV in de Champions League van afgelopen jaren nog even op een rijtje gezet werden. Na het toch goede resultaat van PSV, en het feit dat ze uberhaupt de enige Nederlandse club zijn die Europees overwintert, vond ik dit wel weer heel erg negatief gebracht, jammer...  :(

ja dat heb ik gezien!!  ;D het hoogtepunt van de avond, ik heb me rotgelachen..  ;)

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 2-02-2004, 23:13:49 »
Kaiserslautern ontslaat Gerets

Het Duitse FC Kaiserslautern heeft Erik Gerets aan de deur gezet. De Belg was er aan de slag sinds 4 september 2002.

Kaiserslautern staat momenteel op de zestiende plaats met vijftien punten uit achttien wedstrijden.  Het begon de competitie wel met een handicap van drie punten aan de competitie.

Vorig seizoen was de 49-jarige Erik Gerets, die volgens het Duitse blad Bild een riant jaarsalaris had van 945.000 euro, nog de held in Kaiserslautern.  Toen behoedde hij de club van de degradatie en bereikte hij de finale van de Duitse beker.  Naast Gerets werd ook assistent-trainer Reinhard Stumpf ontslagen.

"De wijze waarop we zaterdag de eerste wedstrijd van de terugronde verloren (Het werd 2-1 bij 1860 Munchen) heeft ons doen inzien dat een snelle ingreep nodig was," verklaarde voorzitter René C. Jäggi.  "We waren er niet meer overtuigd dat Gerets het tij kon doen keren. Gerets zal bij de fans altijd in positieve zin herinnerd worden als de man die ons naar de bekerfinale tegen Bayern München leidde. Maar die herinnering maakt de huidige malaise niet minder erg."

Gerets is dit seizoen de zesde trainer in de Duitse Bundesliga die op zoek kan naar een nieuwe club.  Eerder werden Huub Stevens (Hertha Berlijn), Ewald Lienen (Mönchengladbach), Kurt Jara (Hamburg) en Friedhelm Funkel (Keulen) ontslagen.  Armin Veh stapte zelf op bij Hansa Rostock.  Erik Gerets was eerder als trainer aan de slag bij Luik, Lierse, Club Brugge en PSV Eindhoven.

www.sport.be

Groenenman

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: 4-02-2004, 22:21:03 »
Het moest eens gebeuren, net als met "onze" huub

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #123 Gepost op: 25-02-2004, 14:32:17 »
Uitslagen Champoins League

Lokomotiv Moskou 2-1 Monaco
Celta De Vigo 2-3 Arsenak
Bayern Munchen 1-1 Real madrid
Spartak Praag 0-0 AC Milan

Vandaag: Aftrap: 20.45

Deportivo La Coruna- Juventus
Stuttgart- Chelsea
Porto- Machester United
Real Sociedad-Lyon.

Mijn Voorspelling

Deportivo La Coruna 2-1 Juventus
Stuttgart 0-1 Chelsea
Porto 1-3 Machester United
Real Sociedad 2-1 Lyon.

Wat vonden jullie van die blundervan Kahn gisteren?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #124 Gepost op: 25-02-2004, 14:47:59 »
Erg dom natuurlijk, maar Makaay was weer top!

Mijn voorspellingen

Dep- Juventus 1-1
Stutt-Chelsea 0-1
Por-Man 1-1
Soc-Lyon 2-1

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #125 Gepost op: 25-02-2004, 14:52:10 »
Makaay was zeker top. Maar de voorzet waar het doelpunt uit kwam, was ook een mooie hoor.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #126 Gepost op: 25-02-2004, 14:59:35 »

Wat vonden jullie van die blundervan Kahn gisteren?

nou zeg!!!  ;D nou had ik toch al een verschrikkelijke hekel aan de aap man, dus ik moest wel lachen!!