Ik zal mijn antwoorden nog even toevoegen
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2022? - Jordanië, Disneyland & Live finale van de Mol Toen ik ging nadenken over deze vraag, bleek dat ik best wel een goed jaar heb gehad
. Ik had denk ik nog wel meer hoogtepunten kunnen bedenken zoals de spelletjesweek, de widm dagen in Arnhem en Leiden, nog een vakantie naar Portugal
. Maar uiteindelijk gekozen voor deze specifieke drie. Van de vakanties was Jordanië toch ook wel de speciaalste en grootste reis. Disneyland is gewoon zo'n sprookjeswereld voor mij waar ik mij helemaal verlies. En de live finale van de Mol was toch ook wel echt heel tof om aanwezig te zijn.
Wanneer deze fout is gegaan, is mijn antwoord altijd bij Jesper neergezet. En ja wij hebben deze drie dingen allebei samen gedaan dus dat had gekund
. Hoewel ik niet mee heb gedaan aan tbmn MV of een nieuwe baan heb gekregen Jacco
.
2. Wat is jouw forummoment van 2022? - Spelletjesweek!Eigenlijk ook een hoogtepunt, maar deze kon ik nog kwijt bij deze vraag
. Een week lang spelletjes spelen in het echt blijft toch altijd heel erg tof. Tot diep in de nacht spelletjes spelen die je nog helemaal niet goed snapt, echt even een weekje van de wereld zijn en de gezelligheid van de forumfamilie
.
Deze werd vaak verward met Lucy's antwoord met de cocktails. Snap ik ook, gezien ik mezelf later nog met een cocktailboek vergelijk
.
3. Welk forumspel moet zeker nog eens terugkomen? - The Amazing RaceJa gewoon een heel tof spel waarbij je niet bezig bent met elkaar wegstemmen. Van mij mag het terugkomen! Jammer dat ik de enige ben die het heeft gezegd. Dan verwacht ik niet gelijk dat het gaat gebeuren
Verrassend genoeg alleen door Daisy goed gedaan. Gladiator snap ik niet zo goed, heb ik niet aan meegedaan en was qua concept te gemixt voor mij. Zelfde met Tweestrijd, dat is duidelijk een spel in ontwikkeling. The Big Puzzle is niet zo lang geleden, TAR is al een tijdje langer geleden dus daarom voorkeur daarvoor. Zeevaarders vond ik een bijzondere keuze, omdat die nooit op DIT forum is gespeeld
. Maar daar heb ik wel aan meegedaan en vond ik erg leuk!
4. Wat is jouw tv-moment van het jaar? - De mol stopt ermeeHoe kan het ook anders, spreekt voor zich
Iedereen wel het moment, alleen vaak een andere verwoording. Ik reken het goed hoor!
5. Wat is het slechtste tv-programma van 2022? - Expeditie RobinsonJa ironisch, gezien ik door ER op dit forum ben gekomen. Maar ik ben de laatste jaren zo afgehaakt dat ik het ook gewoon niet meer kijk en klaar ben met het programma. Zo jammer, maar het is niet meer mijn programma.
Alleen Vermoljoen en PieterBasje hadden deze goed, lekker bezig jonkies!
6. Wat is jouw favoriete podcast?** - Marc-Marie & Aaf vinden ietsIk heb dan wel een eigen podcast gehad met "Totale Tunnelpaniek!" maar luisteren zou ik toch vooral naar Marc-Marie en Aaf. Verder luister ik niet echt podcasts.
Lekker bezig Vermoljoen! Bijzondere antwoorden zijn "geen", gezien ik duidelijk actief ben in podcastland en "trust nobody", de concurrent!
7. Wat is jouw favoriete kerstnummer?* - Santa BabyAltijd al geweest, goed op te zoeken ook denk ik want dat heb ik vast wel eens ergens gezegd.
Iedereen had dit, alleen PB had niet goed opgezocht!
8. Welke sport zou je nooit zelf willen beoefenen en waarom?* - Bodybuilding, heb ik niet het lichaam voor en zou ik ook niet het lichaam voor willen hebbenSpreekt ook redelijk voor zich denk ik.
Paar keer goed gedaan, uiteraard de "funest voor je haar" opmerking had bij mij gepast dus ik snap dat die bij mij is gekomen een paar keer. Alleen PB zat er echt naast want ik kan prima schaatsen, prima hockeyen en ben oké fysiek niet heel sterk maar toch!
9. Wat is de meest bijzondere plek waar je geslapen hebt? - In de woestijnDat was te koppelen aan Jordanië, want toen hebben we in de woestijn geslapen
Door iedereen goed behalve MV die dacht dat ik een seksgrap maakte waarschijnlijk en PB die niet goed heeft opgezocht dat ik nog nooit in Afrika ben geweest.
10. Met welk boek zou jij jezelf vergelijken en waarom?* - 500 cocktails, want ik ga kleurrijk en dronken door het levenIk ben sowieso barman/cocktailshaker geweest, drink ze uiteraard erg graag en de omschrijving past uiteraard.
Had iedereen goed behalve LdHmolletje die nog moet bijkomen van die keer dat ik hem in een topografie quiz versloeg
11. Welke taal zou je vloeiend in willen zijn? - ArabischIk ben in Duolingo goed op weg om Arabisch te leren. Ook erg handig gezien mijn werk met vluchtelingen, waarvan er vele Arabisch spreken. Ik had sowieso een persoonlijk doel om een nieuwe taal te leren. Eerder was dit met Spaans, maar ik merkte dat ik zodra ik het even losliet, alles weer kwijt was. Daarom Arabisch nu, want dat kan ik op mijn werk ook daadwerkelijk gebruiken. Wanneer je een taal in het dagelijkse leven gaat gebruiken, zal het minder snel wegzakken.
Mijn oude antwoord Spaans een paar keer gegeven, de rest had het goed.
12. Wat is jouw ideale toekomstbeeld? - Gelukkig zijn, mijn huidige toekomst had ik jaren geleden ook niet kunnen voorspellen, dus ik laat graag de toekomst open. Welk pad er ook komt, zolang het mij gelukkig maakt is het ideaalDat is hoe ik een beetje in het leven sta. Ik geloof wel in een open pad en dat je op veel verschillende manieren een fijne toekomst tegemoet kan gaan.
Redelijk vaak goed gegaan!