Ok om het in eerste instantie niet te vergeten nodigen we Miek1999 uit voor de lunch.
Ik had geloof ik al laten weten dat ik het helemaal eens ben met Miek for lunch.
Fijn dat jullie allemaal zo actief speruren en theoretiseren. Ik heb daar op dit moment de aandacht niet voor. Maar speel graag mee en doe mijn best net actief genoeg te zijn op het forum om als nuttige Diva over te komen, maar toch onder de radar te blijven. En waar mogelijk zal ik dus proberen stemmingen de goede kant op te sturen.
Ik hoop echt dat Miek1999 Lady Gaga is. Die meid moet weg!!!
Solobiecht van wolf Bjorrn die ik jullie niet wil onthouden:
Oke ff hier ook.
Ik heb het je al 10x geappt maar even voor de kijkers achteraf.
Ik weet wel dat Monkeysuncle een koppeltje is met een burger, anders is ie echt dom bezig met z'n mede wolven al 10x onder de bus gooien en ik schat hem hoger in dan dat.
Dit bedenk je toch niet?
Komen we goed weg
De volgende ronde gaat een van ons er wel sowieso uit Sanmol, ik zie niet echt een uitweg ervoor
Wat zou een slimme tactiek zijn? Gewoon elkaar onder de bus gooien zodat degene die overleeft zo burgerlijk mogelijk lijkt?
Oh honey ik heb al een tactiek klaar staan. Deze meid heeft het helemaal uitgedokert. Ik zei toch dat Mitchkox de ziener was, Miek1999 lady gaga en Hillo cupido. Alle rollen weten we nu zowat en daar moeten we op inspelen. We moeten nu bezig om het einde te halen en elke stap te brainstormen. Gezien dat Bjornn minder word verdacht ga ik mijzelf onder de bus gooien door Britney te claimen. Als Michael90 echt Britney is dan is hij nog niet bevrijd. Dus als hij gaat roepen dat hij Britney is gaat hij dood. In die situatie zijn we alsnog een stap voor .
Komende ronde zal er een van jullie sneuvelen vrees ik. Misschien kunnen we het zo fixen dat 1 van Ycaris of ik 1 van jullie het laatste zetje geeft.
Belg maar dood deze keer? Ik vermoed overigens dat brtdm een koppel is met 1 van jullie maar soit
Zouden Belg en Convans het koppeltje zijn? Belg heeft niet 1 keer voor Convans gestemd .
Belg of Luchtmaniak zou ik doen, sowieso iemand met een bevestigde rol
En thanks Sanmol
Als je dat claimt zou ik het redelijk optijd doen, aan t begin als de verdenking direct naar jou neigt te gaan, zodat Britney genoeg tijd heeft om je tegen te spreken / voor anderen om door te hebben dat het onzin is
Dan zou Belg nu dood zijn toch?
Bjorrn, weet jij welke beker het is?
Ja, duh. Zouden die titels een hint zijn? Tot nu toe telkens een referentie naar een lied van de artiest(e) die gestorven is. Behalve James Corden dan, want die zingt niet .
https://www.youtube.com/watch?v=7WH_0aXoiL4
Je hebt gelijk
Idunno hahaha
Maar over het spelers elimineren, eerst Belg en daarna Luchtmaniak doen? Of andersom? Der moeten in ieder geval nu mensen met een speciale rol uit want die zijn vrijgepleit
Ik ga als laatste een beker pakken . Zo kunnen ze er niks mee..
Eerst Belg en daarna Hillo denk ik
En waarom Luchtmaniak niet?
Die is al 5 rondes bevestigd goed.