De jury commentaren:
Hadewychisdemol
Deze even zonder commentaar, dat voeg ik zelf evt. later nog wel toe:
1. NextGP - 30 punten
2. wouterv - 25 punten
2. Swifty - 25 punten
2. RoyL - 25 punten
2. Molbelg - 25 punten
6. Jann - 24 punten
6. Lucy - 24 punten
8. Nys-Fan - 20 punten
9. Molcrazy - 18 punten
9. catshee - 18 punten
9. TimvDons - 18 punten
D*N
1. Nextgp, 30 punten- That shade, Mathilda Putdeksel , gewoon alles, dit verdiend volle punten!
2. Swifty, 27 punten- Passend bij je personage, zelf getekend, rimpelvrij en buiten dat ook nog eens effectief.
3. Jann, 26 punten- Creatief gezocht naar een ander materiaal, passend bij je personage .
4. RoyL, 20 punten- Hoewel je personage nog steeds super basic is, is dit wel echt goed getekend, creatief, en dat mag beloond worden.
5. Molbelg, 18 punten- De riem is leuk bedacht, plus extra filmpjes, past ook goed bij je karakter.
6. Molcrazy, 17 punten- Beetje simpel misschien, maar geen onvoldoende.
7. Lucy, 16 punten- Nog net een voldoende omdat het erg past bij je karakter en toverstaffen awesome zijn. Maar het was leuker geweest als je zelf een staf had gemaakt.
8. Catshee, 14 punten- Hier beginnen de onvoldoendes, slecht photoshop werk...niet eens een gifje .
9. Wouterv, 13 punten- Het werkt niet helemaal voor mij dit. Komt nog boven de anderen voor de poging om creatief te zijn, maar het werkt niet, sorry.
10. Timvdons, 10 punten- een potlood en gum.....ok
11. Nys-fan, 8 punten- Bizon is leuk bedacht, maar gewoon een plaatje kopiëren is natuurlijk niet creatief.
LdHmolletje
Als ik het goed begrijp: maximaal 30 punten er wapen?
Maar goed, ik zal ze eerst bejureren met maximaal 100 punten, en dan doorrekenen naar 30. Ook hier let ik vooral op de originaliteit, op het plaatje (hoeveel tijd en zorg is er ingestopt), op de toepassingsmogelijkheden in de Romeinse Tijd en het verhaaltje erbij.
- Swifty: Zeer inventief en dodelijk. Makkelijk mee te nemen en daardoor perfect voor een gladiator.
- Timvdons: Weinig inventief. Eigenlijk gewoon te simpel. Ik snap de toepassing ook niet echt. Pluspunt: het past bij je naam.
- Nextgp: Leuk via een filmpje, maar het wapen klinkt mij niet al te dodelijk in de oren...
- WouterV: alcohol in de arena? Daar zal je echt geen tijd voor hebben. Ook de uitvoering van het geheel is wat simpel.
- Catshee: Doping? Maar goed dat het WADA in de Romeinse Tijd nog niet bestond. Te 'simpel'...
- Molcrazy: Een heel mooi wapen, dat zeker goed te gebruiken is. Je hebt er overduidelijk goed over nagedacht!
- Molbelg: Denk je dat je echt alle tijd ebt om in de arena zo'n opstelling te maken? Het past wel mooi bij je personage...
- RoyL: Zeer zeker een heel mooi schild, maar ik vrees dat je er met alleen een schild niet komt.
- Jann: Simpel maar zeer doeltreffend. Je foto zier er ook goed uit!
- Lucy: Ik dacht eventjes dat je met een ketting wilde gaan vechten. Maar gezien jouw personage zeker bruikbaar.
- Nys-fan: Simpel, maar doeltreffend. Ik ben alleen benieuwd of je hiermee wel de Arena in komt.
Uitslag:
1: Swifty 27 punten(89)
2: Molcrazy 26 punten (88)
3: Jann 25 punten (85)
4: Nextgp 24 punten (82)
5: Royl 23 punten (78)
6: Nys-fan 23 punten (78)
7: Lucy 22 punten (74)
8: WouterV 20 punten (68)
9: Molbelg 20 punten (68)
10: Timvdons 19 punten (65)
11: Catshee 19 punten (64)
De punten werden opgeteld en zo kwam het volgende resultaat bovendrijven:
Deze drie zijn de laatste drie en winnen sowieso al geen prijs:
11. timvdons met 47 punten
10. niemand, want gedeelde 9e plaats
9. catshee en Nys-fan met 51 punten
Jammer mannen! Maar ook helaas voor de volgende 3 die niet de top 3 zijn:
8. wouterv met 58 punten
7. Molcrazy met 61 punten
6. Lucy met 62 punten
En deze twee haalden het nét niet in de top 3:
5. Molbelg met 63 punten
4. RoyL met 68 punten
Derde geëindigd en dus de winnaar van 1 munt:
Tweede en dus winnaar van 3 munten, is:
En dat wil dus zeggen dat de overduidelijke winnaar, die 5 munten wint, is...
NextGP met 84 punten op 90!! Gefeliciteerd!