Auteur Topic: Do [Kandidaat - NL]  (gelezen 33525 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Do [Kandidaat - kamp NL]
« Reactie #100 Gepost op: 7-10-2011, 18:19:18 »
Wel jammer van Do. Het leek mij ook dat Patrick haar rol in het kamp veel te veel gewicht gaf. Volgens mij lulde hij gewoon uit zijn nek of verwarde hij zichzelf met het hele team of zo.
hij wilde haar niet op een verplichte manier overhalen om te blijven omdat ze goed bevriend zijn maar hij dacht ook uit eigen belang dat ze toch beter kon blijven. Vind dat hij het goed heeft opgelost door haar op deze manier te benaderen. Het hoeft ook niet helemaal waar te zijn, maar hij heeft zijn zin en zij voelt zich niet gekwetst of gedwongen om te blijven ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 7-10-2011, 19:03:33 »
Wel jammer van Do. Het leek mij ook dat Patrick haar rol in het kamp veel te veel gewicht gaf. Volgens mij lulde hij gewoon uit zijn nek of verwarde hij zichzelf met het hele team of zo.

Ik heb eerder het idee dat Patrick een beetje uit eigenbelang handelde ipv dat van Do.

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 8-10-2011, 11:11:10 »
Ik heb eerder het idee dat Patrick een beetje uit eigenbelang handelde ipv dat van Do.

Dat zei hij er toch ook bij, dat het ook in zijn eigen belang was? Ik vind dat de bijdrage van Do behoorlijk is overschat, heb haar de hele Robinson nog niet zo erg veel zien doen. Denk dat zij in de grot maar heel even zal blijven, zit er helemaal doorheen en dan heb je nergens meer de kracht voor. Waardeer het enorm van haar dat ze de groep gered heeft door zich naar de grot te laten sturen. Kan ze alsnog snel afhaken. Die ex-bokser interesseerde het geen lor dat hij de hele groep liet barsten.
GO FOR IT, DO!  ::bravo::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 8-10-2011, 11:50:10 »
Als je t einde van de aflevering bekijkt, zie je dat ze niet in de grot hoeft te blijven, dat ze direct een proef gaat doen tegen Tanja en Deborah ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 13-10-2011, 10:59:13 »
Do gaat naar huis ze weet namelijk dat , wanneer ze tijdens eilandraad weggaat, er opnieuw gestemt moet worden. Dus is mijn vermoeden dat ze daarmee gewacht heeft om vervolgens weg te gaan bij het betreden van de grot.

ps Do jij wil wel weten hoe het is in de grot? geloof je het zelf je wilt gewoon naar huis. Als je op de eilanden al niks uitvreet dan is de grot helemaal niks voor jou.

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 13-10-2011, 15:17:06 »
Ik heb Do persoonlijk nooit iriitant gevonden en vond haar wel een leuke kandidate :) Vond het ook erg mooi van Do dat zij het wel netjes heeft afgehandeld ::ok::
Ondanks dat ze weg wil toch haar team blijven steunen en de proef nog meedoen ::ok:: En vervolgens wel (even) naar de grot gaan zodat de andere niet nog iemand moeten wegstemmen.

::ok:: ::ok:: ::ok::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 13-10-2011, 16:10:05 »
Ik heb Do persoonlijk nooit iriitant gevonden en vond haar wel een leuke kandidate :) Vond het ook erg mooi van Do dat zij het wel netjes heeft afgehandeld ::ok::
Ondanks dat ze weg wil toch haar team blijven steunen en de proef nog meedoen ::ok:: En vervolgens wel (even) naar de grot gaan zodat de andere niet nog iemand moeten wegstemmen.

::ok:: ::ok:: ::ok::
::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 13-10-2011, 21:22:36 »
Die kreet van Do aan het eind vat wel mooi samen wat de algemene teneur is dit jaar: "Ik vind er niks aan en ik wil geen dingen doen die ik niet leuk vind". Dus gaat ze naar huis. ER 2011  ::niet-ok::

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #108 Gepost op: 13-10-2011, 21:43:54 »
Die kreet van Do aan het eind vat wel mooi samen wat de algemene teneur is dit jaar: "Ik vind er niks aan en ik wil geen dingen doen die ik niet leuk vind". Dus gaat ze naar huis. ER 2011  ::niet-ok::
Dat had ze toch van te voren wel kunnen weten, dat ze dingen moest doen die ze niet leuk zou vinden.
Al met al wel jammer dat ze de samensmelting niet heeft gehaald. Leuke meid!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 14-10-2011, 00:09:17 »
Nee sommige dingen kun je van te voren niet weten die moet je eerst ondergaan en dan kan ht zijn dat je dan pas tot die conclusie komt.

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #110 Gepost op: 14-10-2011, 02:47:55 »
En weer een opgever. =/

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #111 Gepost op: 14-10-2011, 02:48:53 »
Ik hoop voor d'r dat ze beter kan survivallen dan zingen.

Helaas.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #112 Gepost op: 14-10-2011, 12:45:48 »
En weer een opgever. =/
Het zijn er dit jaar wel belachelijk veel... Want in mijn ogen mag je Deborah ook een opgever noemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #113 Gepost op: 14-10-2011, 14:36:49 »
Do did it  ::ok:: in the beginning, oftewel ze begon gewoon sterk maar ze zakte steeds verder terug. Goed dat ze zich weg liet stemmen i.p.v. de bokser uitweg te kiezen ::vergroot::

Ze eindigde echter heel erg slap en bevestigde m.i. dat de BN-ers BBers misschien minder doorzettingsvermogen / gedrevenheid hebben dan de gewone mensen die er vroeger inzaten.
Gek zijn is gezond

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 15-10-2011, 16:46:30 »
Do zit in Kamp NL?  :P

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Do [Kandidaat - NL]
« Reactie #115 Gepost op: 15-10-2011, 21:04:14 »
Kamp Niet Levend ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lexxan

• Forumlid
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Do [Kandidaat - NL]