Congrats G-root! Met overmacht gewonnen
Ben eigenlijk heel tevreden met de 5e stek, en dat ik zo lang tweede heb gestaan
Dacht dat Kelderman.. sterk beide kanten op zou kunnen gaan. Of uitstekend fietsen en top-5 bereiken, of er compleet en geheel doorheen zakken. Maar bedoel, dacht dat (in mindere mate) bij Majka ook - en die is slechts 12e geworden na (volgens mij) een vrij anonieme Giro. Durfde het bij beide niet aan - zeker omdat ik best verwachtingen had van Jack Haig. Had niet genoeg plek & budget voor ze om de gok aan te durven.
Had vooral veel van GThomas en Kruiswijk verwacht - maar we zullen het nooit weten.
Nibali had ik ook toch wel echt meer van verwacht.
Waarbij ik nog steeds inzet dat ook in dit bizar zwakke deelnemersveld Fuglsang geen top-5 gaat rijden
Called it!
En dan is zelfs Kruiswijk sindsdien nog eens uitgevallen
Terwijl hij bij de bookies stevig in de top-3 werd gezet - maar hij heeft altijd hoge odds.
Verder qua voorspellingen uit die post:
Ik ga voor Kruiswijk, Nibali & Kelderman allemaal in de top-5, waarvan 2 in de top-3.
Daarnaast mik ik op een young gun, wellicht Almeida, Mcnulty of G-Hart.
..ennn de laatste plaats in de top-5 mag de rest uitzoeken Wellicht Majka.
Beetje mixed bag.
Kruiswijk - uitgevallen
Nibali - enigszins teleurstellend #7
Kelderman - #3
Almeida - #4
Mcnulty - #15
G-Hart - #1
(Makja ook teleurstellen #12)
Dus Hindley en Bilbao als #2 en #5 in die post gemist.
Vrijwel niemand zag natuurlijk Hindley aankomen. Bilbao is niet super verrassend, maar zag ik meer als zo'n renner die deze ronde de #6-10 zou opvullen.
Ohja, qua
evaluatie:
Tis me eigenlijk heel goed bevallen!
Hoop animo en gezelligheid hier in het topic.
Goedkopere helpers bevielen erg goed (hoewel het effect in de TdF nog te bezien valt, toch altijd veel gecontroleerder).
Weet verder even niet verdere evaluatiepuntjes.