Auteur Topic: Het Onbekende  (gelezen 7594 keer)

Offline MitchK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Het Onbekende
« Reactie #120 Gepost op: 8-11-2024, 14:24:38 »
Helemaal eens met de positieve feedback hier ::bravo::

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 14-11-2024, 23:12:30 »
Leuke aflevering vanavond! Alleen mega-irritant dat de eliminatie weer pas in de volgende aflevering komt.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #122 Gepost op: 15-11-2024, 16:04:46 »
Deze manier van cliffhangers is dom, was vd week ook al bij verraders belgie. Zit je te kijken en komt de crux volgende week.

Doet me altijd denken aan het einde s3 widm waar we met wat molloten bij elkaar kwamen om te kijken naar de omtknoping en dan kwam “maar dat ziet u volgende week “.   Aaaaaarrrrrrgggggghhhhhh

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 16-11-2024, 16:09:54 »
Prima aflevering en opdrachten weer, jammer dat ze de eliminatie een week uitstellen.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #124 Gepost op: 22-11-2024, 10:22:24 »
Zineb was niet handig bezig. Het is toch logisch dat haar leugen uitkomt. Nu heeft ze zich bewezen in het team als glasharde leugenaar, lijkt me niet handig. Gerben zit inmiddels nogal in mijn irritatie zone. Gek genoeg lijkt hij zelf niet eens door te hebben dat hij zich bizar opstelt.

Offline edgomo

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 22-11-2024, 17:04:57 »
Zineb was niet handig bezig. Het is toch logisch dat haar leugen uitkomt. Nu heeft ze zich bewezen in het team als glasharde leugenaar, lijkt me niet handig. Gerben zit inmiddels nogal in mijn irritatie zone. Gek genoeg lijkt hij zelf niet eens door te hebben dat hij zich bizar opstelt.
Zineb had in haar eigen team ook moeten liegen, dat was de enige manier waarop ze dit overeind kon houden. Had makkelijk gekund. Dat de (gelogen) situatie van haar anders was dan die van Gerben kon ze makkelijk verklaren door te zeggen dat Gerben voor het bekende gekozen had en zij voor het onbekende. Dat kan alleen Gerben weerleggen en die is er niet bij.
Niet handig, helemaal mee eens.
Maar het lijkt haar vooralsnog niet eens noodlottig te worden...

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 23-11-2024, 20:03:50 »
Aflevering 4 was zeker niet slecht, maar wel de minste aflevering tot nu toe. Het kabbelde maar een beetje voort.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...