Auteur Topic: WNF  (gelezen 1635 keer)

Offline Cas

• Forumlid
  • duhhh...
WNF
« Gepost op: 12-11-2003, 22:13:08 »

Bouwen aan een toekomst waarin de mens leeft in harmonie met de natuur, dat is wat het Wereld Natuur Fonds doet. In het belang van de natuur en in het belang van de mens die de natuur nodig heeft.Voor het beschermen van de biodiversiteit op aarde richt het Wereld Natuur Fonds zich op:

Het beschermen en herstellen van de belangrijkste leefgebieden
Het aanpakken van de belangrijkste bedreigingen
Het bewust maken van de Nederlandse samenleving

Allemaal leuk en aardig, maar geven ze hun geld weg aan PlanetRace? Tot nu toe zie ik helemaal niets terug van de doelstellingen van het WNF in de PR. De PR is niet iets waar ik aan denk als ik geld geef aan het WNF

Offline lukiam

• Forumlid
Re:WNF
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2003, 22:34:58 »

Allemaal leuk en aardig, maar geven ze hun geld weg aan PlanetRace? Tot nu toe zie ik helemaal niets terug van de doelstellingen van het WNF in de PR. De PR is niet iets waar ik aan denk als ik geld geef aan het WNF

Er is m.i. wel degelijk aandacht geschonken tijdens de televisie-uitzending van PR aan het WWF en de bescherming van belangrijke leefgebieden en het aanpakken van belangrijke bedreigingen.
Toen de avonturiers op het eiland Fernando do Noronha zaten is dit duidelijk genoemd en is de avonturiers een film getoond waar o.a. de bedreiging van de zeeschilpadden aan de orde kwam ::ok:: ::ok::

Ook het stemmen met de schildpadjes had duidelijk verband met het beschermen van de zeeschildpadden door het WWF ::ok:: ::ok::

Offline lampie

• Forumlid
  • digging for gold
Re:WNF
« Reactie #2 Gepost op: 13-11-2003, 21:51:13 »
Er is wel aandacht aan het WNF besteed in de tv uitzending, maar eigenlijk mis ik het WNF in de hints. Als daar ook aan gedacht wordt, krijgt het WNF toch nog meer aandacht? Laat de gidsen kennis maken met de bedreigde diersoorten. Ze komen toch immers wereldwijd voor?!