Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan maandagavond heb gedacht. Heb de hele week aan maandagavond moeten denken.
Heb deze week nog eens naar alle ontknopingen gekeken van de Mol 1-5 en dit moet wel de ontknoping zijn waar mijn hart telkens een sprongetje maakt. Je kan niet anders dan houden van alle drie finalisten en hoe het is afgelopen. Wie ook de Mol/winnaar/verliezer was geweest, ben ervan overtuigd dat ik bij elke combinatie hetzelfde zou voelen. Voor mij de perfecte combo finalisten dit seizoen.
Vorig jaar heb ik dan wel een paar kandidaten vluchtig kunnen spreken, dit jaar had ik heel wat meer te vertellen door de verrassende finale. Omdat de verrassing zo groot was. Helaas geen toegang tot de juiste zaal. Vorig jaar werd ook zaal 8 geleid naar de evenementruimte. Dit jaar niet. maar had ik geen toegang.
Ik heb ginder in Antwerpen verschillende kandidaten gespot, ook ex-kandidaten ... Bruno en Stijn bv. Verschillende mensen die met Bouba op de foto wilden. Ik was bijna te laat in de zaal, parking vinden bleek bijna een proef uit het programma zelf. Helaas daardoor wel alle plezierige dingen gemist, het shosholoza-koor zong net hun laatste lied, de BMW met selfie-drukknop wel langs gelopen maar niet in plaatsgenomen, ... Maar gelukkig net op tijd in de zaal om mijn Mol te spotten! En credits voor presentator GDC die er nog een schepje bovenop deed voor de Annelies-verdenkers.
"Wie verdenkt er Annelies? ... Ah toch nog veel die Annelies verdenken." De enige storende factor waren de mensen achter ons die duidelijk geen respect hadden voor Annelies en oudere mensen in het algemeen. Toch een beetje jammer van zo'n jonge mensen. Alleen al daarvoor hoopte ik stiekem op Annelies als Mol.
De aflevering zelf vond ik wel top. Annelies kreeg eerherstel, helemaal in haar sas bij het lesgeven en de hele aflevering aan het schijnmollen. Davey de terechte winnaar en Cheatah Eline de uitstekende MOL!!!
Heb er heel hard van genoten.
Nu nog de grappige laatste aflevering. Volgens mij hebben we hier wel te maken met een van de leutigste mollen ooit!