Aflevering 1
Groenenman: "Nou, hier zijn we dan in Valencia. De eerste aflevering zit erop. Het gaat volgens mij wel goed. Ik was erg zenuwachtig in het begin. Keek ik niet teveel om me heen in het begin? Met name Chriz keek me nog al vreemd aan. Maar ik heb alles van me afgeschoven en vol op de eerste opdracht gestort. Nou, ik kan je zeggen, ik heb genoten. Ik heb alle aanmeldingen van de deelnemers doorgelezen, maar ik wist niet dat er zulke domoren tussen zaten zeg! Er werd toch duidelijk gezegd: "NIETS IS WAT HET LIJKT IN DE CMC!" Nou ja, de opdracht is in ieder geval mislukt. En ik heb daar zeker aandeel in gehad. Ik heb me ten eerste maar gelijk vol op de auto gestort. Want zeg nou zelf, het goede begin is toch het halve werk? Gelukkig ging Chriz met me mee, dus viel het niet zo op. Ik heb express Annuh in de auto gezet, want ik weet dat ze niet kan autorijden. Vervolgens heb ik mezelf opgeworpen als chauffeur. Ik was best wel bang dat ik door de mand zou vallen toen ik mezelf zo snel opwierp, maar de rest vond het een goede keuze, omdat 'ik me ook al zo goed met het repareren van de wagen bezig hield'. Ik heb natuurlijk expres de hoofdroute genomen, ik wist dat daar files stonden. En verdwalen? Het was nog waar ook! Toen ik de rest op ging halen op het startpunt heb ik ff rustig aangedaan, genieten van Parijs, mooie stad hoor. Dan Valencia. Tsja, ik had wel erg veel gedaan hoor, mag ik ook even uitrusten. Ik heb echt genoten op dat terrasje. Tsja, het zou wel erg lullig zijn als de pot leeg is. Maar tsja, we moeten ook weer niet teveel risico's nemen. Spreiden dan maar jongens? Hahaha!"
Aflevering 2
Groenenman: "Pff, wat is het heet hier in de woestijn. Ik heb me wat afzijdig gehouden deze keer, want ik begon toch wel op te vallen. Maar tsja, niet mollen kan een mol niet. Dus ook in aflevering ben ik, misschien wel erg onopvallend te werk gegaan. Allereerst het bagagespel. Ik wist dat onze bagage op het spel stond. Tsja, ik ben geen domoor, ik wil m'n bagage niet kwijt, dus speel ik dat spel wel. Tsja, die trui van Intikker, die herkent iedereen. Dus heb ik 'm maar aangewezen. Een onmolse, molse actie dus. Toch hebben we daar nog 2000,= gepakt, maar gelukkig mislukte het laserspel. Wel jammer dat ik dat gemist had, want dat had me een erg leuke opdracht geleken. Dan de opdracht tegengestelde belangen. Ik moet je zeggen, dat is een echte rotopdracht, maar o wat heb ik me rotgelachen. Ik heb mezelf ingedeeld in groep 2. Ik vond dat daar de meeste saboteerkansen lagen. En dat bleek ook. Tsja, als intikker zegt, ga 300 meter richting het noorden rechtdoor, laat ik gewoon het woordje noord weg, dan lopen we vanzelf scheef. Alleen wist ik niet dat kamelen zoveel aten. Wat een rotbeesten!"
Aflevering 3
Groenenman: "Simsam, open u! Helaas jongens, zo werkt het echt niet. Ik heb tijdens de busrit echt niet op alle gebouwen gelet, maar of ik nog wat leuke dames kon spotten! Ik heb de meest simpele saboteeractie gedaan: m'n kluis niet vinden. It's a easy as that! Bij het kiezen van de kluis heb ik me afzijdig gehouden. Ik wist dat LC, die erg verdacht was voor de goede kluis ging en Chriz voor de foute. Ik heb me dus maar als medestander van Chriz opgeworpen en dat bleek een goede keuze, want de foute kluis werd geopend. Sorry jongens! Ook wat die hoogtevrees betreft. Ik baal echt dat ik niet heb gesprongen want het leek me zo gaaf! Maar misschien moet ik maar eens gaan solliciteren bij GTST, aangezien ze allemaal in mijn nep-emoties trapten. Geweldig!"
Aflevering 4
Groenenman: "Tsja, bij de executie werd voor het geld gekozen. Ik heb me wel als tegenstander opgeworpen, maar niet desdanig dat het opviel. Helaas werd voor mij de pot verdubbeld en gingen er 2 mensen naar huis die voor mij goede mollen hadden kunnen zijn! Nou ja, dan gaan we maar weer verder saboteren. Tsja, raadsels, lastig hoor. Zeker als je alle antwoorden al weet. Alleen balen dat ik er net voor de finale uitvloog. Maar ik ben Floortje erg dankbaar voor haar actie, zo leek zij het meest verdacht. Tijdens de doolhofopdracht heb ik niet eens gesaboteerd, dat werd al voor mij gedaan. Annuh, bedankt, je liet me recht in de handen van de aanvallers lopen. Tijdens de Dakar rally heb ik me enorm vermaakt. Eerst reed ik lek. Ja echt waar, echt lek! Ik heb lekker rustig aan die band gerepareerd. Toen zag ik Chriz vast staan in het zand. Tsja, wat hij kan, kan ik ook en nog beter zelfs. Uiteindelijk heb ik hem maar uit het zand bevrijd, maar hij was ook te laat."