Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
ik kan normaal gezien niet die dag. :'( en àls ik kan, weet ik dat maar op het laatste nippertje en dus niet op tijd om me in te schrijven. :-\
Iemand die zo slim is De Hint te ontcijferen, moet zich niet inschrijven. Ik hou voor jou een plaatsje vrij, en je krijgt er nog een welkomsdrankje bij!
Voor Wolfje mag het eender wat zijn... ze wil zelfs zingen als het écht moet!
Verdraaid, Wolfje is een zij.
dat heb ik nu altijd voor eh. mensen op internet denken altijd dat ik mannelijk ben.. :'( hoe komt nu zoiets? al zaait uwen avatar toch ook de nodige twijfel hé chriz!
Alhoewel, als de rook om mijn hoofd nog lang niet verdwenen is, durf ik al eens gewoon met een stoel dansen ook... :-
dr stond toch ook nog amber voor altijd? bij 90210 iig wel... lang, lang geleden
Je dacht toch zeker nooit dat ik met een man ging dansen? Alhoewel, als de rook om mijn hoofd nog lang niet verdwenen is, durf ik al eens gewoon met een stoel dansen ook...
Tja, vroeger mochten de monniken ook alleen met anderemonniken omgaan en daar konden de raarste dingen gebeuren. Maar Knudde ben jij een 'hij' dan?
Maar Knudde ben jij een 'hij' dan?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
443 gasten en 0 vaste bezoekers